Hakutulokset

  1. E

    Kummitytön joululahja

    Mitä ostaisin joululahjaksi pian 7v. vanhalle kummitytölle? Mistä tuon ikäiset tykkäävät? Huomioon pitää ottaa että paketti täytyy lähettää ulkomaille kun siellä asuvat. :)
  2. E

    Hauskoja juttuja seurustelunne alkuajoilta

    Onko teillä jäänyt erityisesti jokin hauska juttu mieleen seurustelunne alkuajoilta? Itselläni vieläkin naurattaa se kun mieheni kanssa nukuimme meilkein kaksi kuukautta 90cm leveässä sängyssä ja se ei silloin tuntunut yhtään liian kapealta ;). ja nyt ei meinata mahtua 180cm leveään...
  3. E

    Ruotsin huuto.netin osoite?

    Mikä se olikaan www.?.se?
  4. E

    Huuto.netistä

    =) Siis täh, järkkyä noi jotkut hinnat tuolla huuto netissä. Arabian vihreä muumimuki, käytetty ja siitä oli jo huudettu 31? :o Meilläkin olisi tuolla kaapissa sellainen, pitäiskö laittaa myyntiin, saisin tuolla rahalla jo kolme uutta muumimukia tilalle :) Itse kun en perusta et millainen se...
  5. E

    Mitä tekisin kesäkurpitsoista?

    Jääkaapissa olisi kolme kesäkurpitsaa ja en tiedä mitä niistä tekisin, mihin käyttäisin. Olisiko ideoita?
  6. E

    kauanko pitää olla uunissa?

    Hirven sisäfile? On nyt ollut tunnin siellä muhimassa ja uuni 175 astetta. Onko jo riittävä?
  7. E

    Päivän kuulumiset...

    Olen vaan jotenkin niin iloinen. Mies aloitti tänään työt loman jälkeen. Esikoinen aloitti päiväkodin ja kivasti meni eka päivä. "Pikkuisen" kanssa olen ollut kotosalla ja hänkin on niin iloinen. Ukkos myrsky ja kaatosadekaan ei ole haitannut meitä. Hirven sisäfileen laitoin uuniin...siitä...
  8. E

    Lasten aamupalasta

    Mitä teidän lapset syö aamupalaksi? Meillä syödään aamuin illoin puuroa. Ihan ok kun lapsetkin tykkäävät, mutta en enää tiedä mitä syöttäisin lapsille aamulla kun ei tuo puuro pidä nälkää ollenkaan. Kun olen aamupalan saanut siivottua niin alan heti ruokaa laittamaan ja hyvä että ruoka ehtii...
  9. E

    Mistä mä löytäisin Titi nalle t-paidan?

    Ei kenelläkään sattuisi olemaan? 86 tai 92cm tai 98cm. ja ihan sama millainen titi aiheinen kunhan vain ehyt ja siisti paita olisi. olen yrittänyt huuto.netistä sellaista löytää ja täältäkin kirpparipalstalta, muta ei. Moni on laittanut että meiltä löytyy, mutta siihen se on sitten jäänyt...:(
  10. E

    kesälomasuunnitelmia?

    Millaisia kesälomasuunnitelmia teillä on? Meillä lapset 3v ja 1v ja turun saaristoon mennään pyöräilemään, sitten tukholmaan ja kålmårdenissa käydään. mitäs sitä vielä muuta tekis??
  11. E

    onko timpura täällä?

    ??
  12. E

    Viherpeukalot hei!

    Ostin noin viikko sitten orkidean (mesikämmekkä). Kuinka sitä tulisi hoitaa? Myyjä sanoi että kerran viikossa uppokastelu riittää. Juuret tykkäävät valosta, joten kirkas purkki. Näin olen tehnyt ja nyt jo näyttää että kukat alkavat rupistua. :/ Eikö niiden kukkien kuuluisi pysyä kauan, parikin...
  13. E

    Asuntokaupoista...

    Meillä asuntomme myynnissä ja ensiesittely tulossa. Miten kannattaa stailata asunto "myyntikuntoon"? Mitä ottaa huomioon jne. Entä onko tavallista että verhotangotkin kuuluvat kauppaan mukaan ja niitä ei ruukata ottaa pois kun lähdetäään?
  14. E

    onko ruokia mitä ei tulisi antaa noin 1-vuotiaalle vielä?

    Niin, meillä kun tuo kuopus syö jo samaa mitä me toisetkin, niin onko jotain sellaista mitä ei vielä kannattaisi antaa. Ja ikää on siis 1v 1kk
  15. E

    Miksei huutiskauppa käy?

    Mikä on kun ei kauppa käy tuolla huuto.netissä? Mulla kohteita todella halvalla myynnissä ja kukaan ei halua ostaa...:( Vastaavasti samanlainen tuote saattaa olla jollakin toisella myyjällä myös myynnissä ja siellä huutajia riittää ja samasta tuotteesta ollaan valmiita maksamaan enemmänkin...
  16. E

    1v. ei anna harjata hampaita

    meidän 1v poika ei anna harjata hampaitaan. Hampaita on kylläkin vain ja onneksi kaksi ja molemmat alhaalla, mutta pitäisihän ne silti harjata. Mikä avuksi ja neuvoksi. Väkisten harjaaminenkaan ei auta, itse joskus harjaa pureksii, yleensä heittää sen vai pois. ja tätä on siis jatkunut jo...
  17. E

    kesälomasta

    Kaipaisin hyviä vinkkejä ja lomanviettopaikkoja kotimaassa. Ajattelimme tänäkesänä matkailla Suomessa lähinnä asuntovaunuillen ja pyöräillen. Perheessämme on 2 aikuista ja kaksi lasta 3v ja 1v. Mitä suosittelette?
  18. E

    äitienpäivälahjasta

    "kerjäsin" mieheltäni äitienpäivälahjaksi koko sarjan kaatimen ;) itse en ole raskinut ostaa sitä kun maksaa melkein 50?. saankohan, jännä nähdä sit sunnuntaina.:) mitenkähän sitä mummoja muistaisi, siis omaa äitiä ja anoppia. ideoita?
  19. E

    ihanaa, meidän 2,5v tyttö oppi viikonloppuna..

    ...polkemaan polkupyörällä =) Nyt me mennään siis puistoon niin et tyttö polkee ja vauva vaunuissa. joutaa kaksostenvaunut laittaa pois.... se on kyllä ihmeellistä miten nopeasti ne tuossa ajotaidossa kehittyvät, ihan häikäisevän nopeaa.
  20. E

    muita sairastelijoita??

    :'( meillä lapset kipeinä... tyttö 2,5v kuumeessa, poika 1v samoin kuumessa ja ihan älytön yskä ja nuha. tuntuu että se välillä tukehtuu eikä saa happeakaan kun yskii ja limaa tulee. Oon ihan poikki, eikö tämä lopu koskaan...?? mieskin vielä työreissussa... :/

Yhteistyössä