K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Se 5.3. on kyllä ihana päivitys. Siinä on käytännössä vain sadie, sonny, kris ja bojan (ja se stetoskoopilla leikkivä mies jota en tiedä), ja tekstissä puhutaan tosiystävistä, rakastumisesta, omana itsenään olemisesta, hyväksytyksi tulemisesta ja nauramisesta. Se oli 700. raitis päivä.
Hyvä kun mainitsit tämän, oli pakko mennä katsomaan taas. Ihania kuvia ja tunnelmia.❤
 
vierailija
Se 5.3. on kyllä ihana päivitys. Siinä on käytännössä vain sadie, sonny, kris ja bojan (ja se stetoskoopilla leikkivä mies jota en tiedä), ja tekstissä puhutaan tosiystävistä, rakastumisesta, omana itsenään olemisesta, hyväksytyksi tulemisesta ja nauramisesta. Se oli 700. raitis päivä.
Siinä on myös se ypu don't have to live in the dark to create art. Mä miellän tän lauseen liittyvän jokereihin. En muista sanoiko B sen jossain missä se puhui damonin kuvista, saattoi olla Kriskin. Tai sit muistan vaan täysin väärin, mutta jostain syystä yhdistän nämä. Siinä kahden vuoden päivityksessään damon listasi tänä aikana oppimiaan asioita ja tuo oli yksi niistä. Musta on vasn ihana ajatus jos nämä rennot balkanin pojat on pystyneet osoittamaan sillekin ettei tosiaan tarvitse rypeä missään murheen alhossa voidakseen olla luova.
 
vierailija
Mun mielestä väleistä ei voi tehdä mitään päätelmiä kun ei me nähty heistä paljoa materiaalia.

Valokuvaaja Dean sanoi että Bojan lähettelee hänelle viestejä viikoittain ja kuinka paljon me ollaan nähty heistä materiaalia vaikka pitävät usein yhteyttä? Ei yhtään.

-eri
No kukaan ei kuitenkaan koskaan väitä, että Deanin ja Bojanin yksityiset välit on merkki suhteesta toisin kuin tän erään toisen kohdalla…
 
vierailija
No kukaan ei kuitenkaan koskaan väitä, että Deanin ja Bojanin yksityiset välit on merkki suhteesta toisin kuin tän erään toisen kohdalla…
En kyllä muista että kukaan ois väittänyt Kn ja Bn kohdallakaan että yksityiset välit ois merkki suhteesta. Vaan että yksityiset välit ei tarkoita että heidät välinsä ois viilentyneet.

(Oikeastihan Dean on se Bn poikkis. Siksi se pääsi keikkabussiinkin.)
 
vierailija
Estäisikö B:n parisuhde shippauksen tai spekuloinnin?
Oon ennenkin shipannut fiktiivisiä hahmoja ja julkkiksia jotka ei tule koskaan saamaan toisiaan joten mun kohdalla ei. Siksi mä yleensä ficcejä luen ja harrastan muuta oheistoimintaa shippiin liittyen koska se on ainoa tapa millä nämä henkilöt ovat yhdessä.

Spekulointiakin voisin jatkaa jos jotain mielenkiintoista ilmenee. :D
 
vierailija
Mun mielestä Ao3 on aikalailla teineille tarkoitettu paikka niinkuin se Wattpad. Musta on oikeasti outoa, että aikuiset lukee B&K ficcejä. Nehän on pääasiassa sellaista teini höttöä.
No en minä ainakaan odota että sieltä mitään Finlandia-palkinnon arvoista tekstiä löytyisi. Luen niitä ihan tiettyyn tarkoitukseen ja omaksi huvikseni ja nimenomaan saavatkin olla kevyttä höttöä. Oikeita kirjojakin tulee luettua.
 
vierailija
No ei. Ylipäätänsä miksi pitäisi shipata =pakkoparittaa yhtään ketään ?
Mihin on unohtunut vain musiikista nauttiminen ?
Innoissaan shippaajat tuntuvat olevan keikoistakin mm. tulevasta Bölen. Eikä se shippaus mitenkään poissulje sitä etteikö nautittaisi myös musiikista. Itse en B:tä ja K:ta shippaa. Tokihan vauvalla osa kommenteista keskittyy siihen pellemeikki intoiluun siitä, että ilmestyykö Bojan lavalle, mutta ketään tuskin haittaa vaikka näin ei kävisi. Eiköhän se musiikki ole tärkeintä kaikille shippaajille ja kuumistelijoille. Jos haluaa pelkästä musiikista puhua niin esim. Kääriä ketju on siihen passeli.
 
vierailija
No ei. Ylipäätänsä miksi pitäisi shipata =pakkoparittaa yhtään ketään ?
Mihin on unohtunut vain musiikista nauttiminen ?
Koska nämä ketjut ei ole luotu musiikin fiilistelyä varten. Kyllä sitäkin voi näissä ketjuissa tehdä ja tehdäänkin, kun joku pitää esim. liveä tai julkaistaan uusi biisi mutta pääsääntöisesti ne on luotu muuta tarkoitusta varten.
 
vierailija
Koska nämä ketjut ei ole luotu musiikin fiilistelyä varten. Kyllä sitäkin voi näissä ketjuissa tehdä ja tehdäänkin, kun joku pitää esim. liveä tai julkaistaan uusi biisi mutta pääsääntöisesti ne on luotu muuta tarkoitusta varten.
Sitä paitsi sekä Kn että JOn musiikin fiilistelylle ja yleiselle fanittamiselle on omat ketjunsa. Suosittelen pysymään niissä, jos tämä aihe ärsyttää.
 
vierailija
No ei. Ylipäätänsä miksi pitäisi shipata =pakkoparittaa yhtään ketään ?
Mihin on unohtunut vain musiikista nauttiminen ?
Mun on vaikea ymmärtää oikeista ihmisistä kirjoitettuja ficcejä, joissa seksiä mukana. Se tuntuu sairaalta ja on jotenkin epäkunnioittavaa näitä parituksen kohteena olevia henkilöitä kohtaan. Julkisuudenhenkilöiden kuumistelun ymmärrän, mutta tuntuu oudolta, kun paritetaan parisuhteessa olevia henkilöitä.
 
vierailija
Ainoa vaan, että se joksujen ketju ei näytä olevan aktiivinen ollenkaan
JO musakeskustelu tunnutaan käyvän shippiketjuissa. En tiedä mikä se ero että eivät käy sitä siellä pelkästään JO ketjussa kun K oma ketju on kuitenkin ihan suht aktiivinen. Onko syynä se että pelkästä JO musiikista kiinnostuneita (ilman että shippaa) on niin vähän että keskustelua ei saa aikaiseksi. Välillä tympinyt lukea sivutolkulla sitä musiikkianalyysiä mikä ei liity shippiin ollenkaan. Hetkittäinen se menettelee tietenkin ja olen kykenevä ohitteluunkin.
 
vierailija
Ainoa vaan, että se joksujen ketju ei näytä olevan aktiivinen ollenkaan
JO muuten oli aiemmin kesällä/syksyllä ihan aktiivinen musaketju vauvalla. Sitten kun porukka suunnitteli sitä aitiota NT tourin aikaan ja siirsivät sen kohteliaisuudesta musaketjuun ja jotta se kävisi helpommin niin joku ilmeisesti poistatti koko ketjun. Siellä oli ihan hyvää ja kiinnostavaa keskustelua siinä vaiheessa jo kymmeniä sivuja.
 

Yhteistyössä