ihanaa, meidän 2,5v tyttö oppi viikonloppuna..

...polkemaan polkupyörällä =) Nyt me mennään siis puistoon niin et tyttö polkee ja vauva vaunuissa. joutaa kaksostenvaunut laittaa pois....
se on kyllä ihmeellistä miten nopeasti ne tuossa ajotaidossa kehittyvät, ihan häikäisevän nopeaa.
 
en kai oikein osaa neuvoja antaa, itsekin kun niin kärsimätön asian suhteen olin. suorastaan ärsytti kun olimme jonnekin menossa niin toinen vain jarruttelee kun pitäisi eteenpäin mennä ;)

huomioi jalkojen asento siis mikä kohta lapsen kengästä on polkimen päällä, ei kantapää vaan ns. kengän etuosa. tsemppiä! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja emppuliinit:
en kai oikein osaa neuvoja antaa, itsekin kun niin kärsimätön asian suhteen olin. suorastaan ärsytti kun olimme jonnekin menossa niin toinen vain jarruttelee kun pitäisi eteenpäin mennä ;)

huomioi jalkojen asento siis mikä kohta lapsen kengästä on polkimen päällä, ei kantapää vaan ns. kengän etuosa. tsemppiä! =)
Toi jarrutteleminen on niin ärsyttävää. Yritä siinä sitten työntää eteenpäin. Jalkojen asentoa olen aina korjannutkin, kun olen huomannut että se on väärin.
 

Yhteistyössä