Hakutulokset

  1. S

    minibussi vai isompi tila-auto?

    No sitä minäkin...Tarvii etsiskellä kukkarolle sopiva! :)
  2. S

    minibussi vai isompi tila-auto?

    Perheessä 6 henkeä. Vanhemmat, 2 koululaista sekä 2,5 v ja 4 kk ikäiset lapset. Koiria kuskataan myös autossa (tai kuskaitais jos mahtuisivat mukaan...). Rattaat/vaunut eivät mahdu tämän hetkiseen autoomme jos koko perhe olis lähdössä jonnekin. Tällä hetkellä autona vw touran. Kiva auto, mutta...
  3. S

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Viikko sitten oli pojan 3 kk neuvola. Viikko on tässä sitten mennytkin miettiessä...Samana päivänä oli myös tuon 2 v lastenlääkäri. Nilkka suorana neuvolasta lastenlääkärille. Ehdittiin ajoissa. ;) Pikku-Mies oli ekassa mittauksessa 56 cm, neuvolantäti laitto koneelle ja totes ettei oo tullut...
  4. S

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Kakkaamisesta: Keskiarvolla kerran päivässä mennään. Eikä öisin kakkaa. ;) Ihana tapaus! Tapaaminen:: Mulle sopii Jyväskylä tai Tampere. Niiden väliltä kun olen...:D Jahas, ja pikku-jätkä vaatii palvelua. Jäipä lyhyeksi, mutta volyymi kovenee. :wave:
  5. S

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Mäkin löysin tänne! Jipii...=) Jeps, niin se aika menee. Poitsu on 2 kk ja 12 pv. Täysimetyksellä mennään. Neuvola oli 23.9 eli 7 vko ja 3 pv ja sillon oltiin 54 cm ja 4,4 kg. Syntymämitat 47 cm ja 3060 g. Hyvin on kuulemma kasvanut! Seuraava käynti on vasta 2.11 : / Mä lääkäriltä kyselin...
  6. S

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Tulinpa lueskelemaan pitkästä aikaa tänne mitä muille elokuisille kuuluu! :) Mulla on auttanut kuuma suihku, jolloin rinnat pehmenee ja on helpompi lypsää suihkun aikana pakkaumat auki. Tai sitten sama saunassa. Pumppu on hyvä, mutta ainakin alussa pitää siinäkin "lämmitellä" rinnat ekana jos...
  7. S

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Onpas vauvoja syntynyt viime käynnin jälkeen! :heart: Hurja tahti. Onnea kaikille vauvan saaneille ja voimia vielä odottaville! :hug: Meille syntyi poika 2.8. :heart: Käynnistettiin 38+0. Synnytys meni tosi hyvin. paikat oli noin 3 cm auki, mutta vauva vielä ylhäällä. Lääkäri puhkaisi...
  8. S

    ***ELOKUISET 2010*** HEINÄKUU !!! 14 Vauvaa syntynyt !

    Mulla köpöttelee myös oma humma tuossa pihassa. (Ei siis tarvi kauaks lähteä). Mutta olen päässyt maastoilemaankin niin, että olen imettänyt vauvan ja vauvan isä on sitten ollut vahtina. Pullo tietty hätävarana, mutta eipä ole koskaan tarvinnut. En mä ainakaan ihan heti ole synnytyksen jälkeen...
  9. S

    ***ELOKUISET 2010*** HEINÄKUU !!! 14 Vauvaa syntynyt !

    Onnea vauvan saaneille! Heh, ostettiin toinen pinnis (käytettynä!) kun en jaksanut tuon 2 v vehtausta..Tai siis sitä nukutusta, puol tuntia vähintään joka ikinen ilta. Pinnikseen kun nukahtaa välittömästi. Neuvolassakin juttelin asiasta niin tulimme tulokseen, että kokee ilmeisesti...
  10. S

    ***ELOKUISET 2010*** HEINÄKUU !!! 14 Vauvaa syntynyt !

    Jeps, kestoilua täälläkin. Vaipat oottavat käyttäjäänsä! :heart: Myös tuo 2 v kanssa kestoillaan, sillä kun ei taida olla aikomusta luopua vaipoista. Tosin silloin kun on ollut antibiootit korviin niin suosiolla ollaan kertistelty. Masu kun on ollut aivan löysällä.. Ja ainahan sitä voi...
  11. S

    ***ELOKUISET 2010*** HEINÄKUU !!! 14 Vauvaa syntynyt !

    Mies hoitaa hommat! En oo nähnyt hetkeen alapäätä ja ite kun sheivailen niin tulos on välillä erittäin mielenkiintoinen... :whistle: Tänään oli neuvola! Eipä siellä ihmeitä tullut esille. Sf on laskenut viime viikosta sentin eli nyt oli 27 cm. Vauva on kuulemma tooosi alhaalla...
  12. S

    ***ELOKUISET 2010*** HEINÄKUU !!! 14 Vauvaa syntynyt !

    Selmiinalle kovasti onnea! :flower: Huh hellettä!
  13. S

    ***ELOKUISET 2010*** HEINÄKUU !!! 14 Vauvaa syntynyt !

    Neuvolassa käyty! :D Rv 35+1 Paino -600 g (7 kg kaikestaan nyt sitten vissiin kasassa) Paineet 115/71 Hb 124 (noussut!) SF 28 (viimeks 26, 32+0) Tarjonta rt Sykkeet +140 Pissassa jotain, mutta epäiltiin yhdessä valkkaria. Plus lähete äippäpolille. Vauva on niin alhaalla ja kun...
  14. S

    ***ELOKUISET 2010*** HEINÄKUU !!! 14 Vauvaa syntynyt !

    35 vko täynnä! =) Mua niin sattuu kävellessä tonne alapäähän! Plus mulla on maha edelleen ihan sekaisin. Jopa yöllä täytyy käydä tyhjennyksellä..Ihan niinku tämä pissiminen ei riittäis! :kieh: Nyt mä taidan tietää myös mitä se kuuluisa turvotus on. Sormukset piti ottaa pois ja nilkat ei...
  15. S

    ***ELOKUISET 2010*** HEINÄKUU !!! 14 Vauvaa syntynyt !

    Käytiin eilen ostamassa lastensänkyyn patja ym. Josko tuon 2 v. Juniorin siirtäis jo isompaan sänkyyn tässä vaiheessa... :ashamed: Ja mä löysin aivan ihanat kotiutumisvaatteet vauvalle vihdoinkin. JES! Mä oon ihmetellyt kun ootte puhuneet jalkojen yöllisestä särkemisestä. Samaa vikaa...
  16. S

    voiko perunajauhoja käyttää talkin asemasta vauvalla??

    oon mä ainakin käyttänyt perunajauhoa. hyvin on pelittänyt! =)
  17. S

    ***ELOKUISET 2010*** HEINÄKUU !!! 14 Vauvaa syntynyt !

    Kait sitä sitten hätänumeroon pitäis soittaa. Näin oma neuvolantäti opasti. Se ei jostain syystä halua, että menisin tuonne synnytyssairaalaan juttelemaan. Perusteli sillä, että käynnistys on niin raju eikä välttämättä etene niin hyvin kuin luonnollisesti käynnistynyt. Mä kyl voisin tällä...
  18. S

    ***ELOKUISET 2010*** HEINÄKUU !!! 14 Vauvaa syntynyt !

    Nyt on alkanut synnytys mietityttämään toden teolla! Eka syntyi noin 9 tunnissa, sairaalassa oltiin 6 tuntia. Toka syntyi 4 tunnissa, sairaalassa oltiin 40 min. Kolmas syntyi alle 2 tunnissa, ehdittiin ensiapuun ja 20 min oli lapsi syntynyt. Nyt siis pitäis tilata ambulanssi kun synnytys...
  19. S

    ** ELOKUISET 2010 *** Kesäkuu ! 2 Vauvaa syntynyt !!!

    Ihania kuvia!! :heart: Kuopus (2 v.) sitten päätti suutuspäissään juosta mun masua päin kuin jokin raivohärkä! :kieh: :kieh: AUTS! Ja lähti muuten poika noileesti huoneeseen rauhoittuun. :ashamed: Mä haluisin sterilisaation ehkäisyksi. Kumiallergia siis myös, durexit sopii kyllä. en...
  20. S

    ** ELOKUISET 2010 *** Kesäkuu ! 2 Vauvaa syntynyt !!!

    OHO, 33 täynnä! Pitäisköhän sitä alkaa laittamaan tavaroita vauvaa varten jo valmiiksi... :whistle: Aika on mennyt aika nopeasti. Tänään katoin Kelan sivuilta, että äippäraha päätöskin on vihdoin tehty. Enhän mä sitä laittanut kuin 5.5 vireille..Ja siis kaikki oli mun puolelta oikein...

Yhteistyössä