Hakutulokset

  1. M

    silja line turun terminaali?

    kiitos Iemel! lähdetään vasta tiistaina. onko ne lipputiskit eka vai toka kerroksessa. laivaan ei vissiin ole niin pitkä kävely kuin hesassa?
  2. M

    silja line turun terminaali?

    ollaan siis lähdössä risteilylle perheen voimmin. Miten tuolla turussa tuo laivaan siirtyminen menee? Ollaan aina aikaisemmin lähdetty helsingistä, niin olis kiva vähän etukäteen tietää miten toimia. Perheessä aikuiset ja lapset 6v,5v,1v(rattaat)
  3. M

    Kuka tietää Kalevalan lapsikorusta?

    mulla on tuo koru kultaisena, kolme helaa. näitä heloja kun katsoin niin ainakin viidelle olis mun mielestä paikka. mä halusin kaikille lapsille kuitenkin omat helat. mikä oli kaupiaan mielestä outoa;)
  4. M

    elokuu-09 vauvojen äidit

    täällä samana päivänä syntynyt tyttö,ryömii,menee konttausasentoon,ei vielä konttaa, istuu tukevasti, huudellaan kaikkea mistään ei mitään selkoa saa;) hyvin kasvaa.
  5. M

    Muiden 4-5kk vauvojen äidit!

    meillä menee suurinpiirtein näin yöunet 22-8 herää 2 kertaa syömään päikkärit 12-15 nokoset 17-18 nukahtaa illalla yleensä rinnalle,jos ei niin sitten omia aikojaan sänkyyn. päikkärit vaunuissa
  6. M

    Seinäjoen alueen mammoja?

    ilmajoella äippä ja lapset 6v, 4,5v 3,5kk
  7. M

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    neuvolakuulumisia painoa 6910g(3690) pituus 61,5(50) kovin hurjaa vauhtia kasvaa, pelkällä tissillä;) jäntevä pirteä tyttö. kaksi viikkoa kääntynyt selältä masulle. saatiin rotatehoste ja yhdistelmä piikki. perunaa maistettu kaksi kertaa lusikallinen, ei tarvi sen kanssa hoppuilla ku noin...
  8. M

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    kääntymisestä meillä neiti kääntyi alkuviikolla selältä masulleen, luulin että vahingossa meni mutta ei vissiin ku jatkoi samaa harrastusta heti kun käännin takaisin lähtö asentoon. yö mennään vaihdellen yhdellä ja kahdella syötöllä, yö unille 22 ja herätään 8-9 meeruska ja senni 11vko
  9. M

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Maud tosiaankin oltiin samaan aikaan synnärillä tyttöjä hakemassa. remontti ei myöskään mua häirinnyt, kotiin lähdettiinkin kyllä kun vauva oli 36h, joten ei siinä paljo huomannut mitään muutakaan. täällä ihanaa vauva-arkea, syödään ja nukutaan meeruska ja neiti
  10. M

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    tyttö 19.8 22:56 3690g, 50cm, 35,5 39+2 meeruska ja neiti
  11. M

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    tiltaltti oliko seks:ssä milainen tilanne remontin suhteen, kotiuttivatko nopsaan porukkaa? pian haluan sinne suunnistaa minäkin meeruska 39+2
  12. M

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    onnea vauvautuneille ja tsemit kärvistelijöille! koska olis mun vuoro? luulin jo että viime yönä muttei sittenkään... ekan tunnin supisteli 10 min välein ja toinen perään 8min väleillä, sitte menin nukkumaan ja heräsin aamuyöllä eikä mikään vaivannut enää :| nooh eiköhän se kahden viikon...
  13. M

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    minäkin starttaan reissuun pian, lähdetään lasten kanssa saarijärvelle (200km) suuntaansa. joten jos ylläri poksahdus sattuu niin jyväskylään pikaisesti synnärille;) masu pudonnut lähes polviin;) muttei supistuksia eikä limatulppia. tuota tulppaa en ole kahdessa edellisessä raskaudessa edes...
  14. M

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    täälläkin suurimmaksi osaksi mennään kertsi vaipoilla, jos energiaa riittää voin kokeillakin kestoilla, mutta se riipuu ihan miten muutenkin lähtee sujumaan. synnytystä tosiaankin alkaa nyt jo aikalailla miettiä, pelätä en oikeen osaa ku kaksi kertaa sujunut jo hyvin, mutta enemmän nyt on...
  15. M

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    ihanaa helettä;) kyllä on ollut ihana kun talossa on tuo ilmalämpöpumppu jolla saa viilennystä, puhaltaa 16 asteista ilmaa;) yllättävän innokaasti nyt lähden autoilemaankin, sielläkin nupit kaakkoon ilmastoinissa. kaikki täällä ok, olo tuntuu jotenkin kummallisen normaalilta, ei ole edes...
  16. M

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    pitkästä aikaa täällä.... vaavitar tsemppiä, mihin päätökseen sitten ikinä päädytkään. synnytykseen ukko mukaan jos lasten hoito järjestyy, tokassa synnytyksessä olin yksin, ukko kotona esikon kanssa. matkaa sairaalaan n.35km aikaa kuluu vissiin puoli tuntia. neuvolaan tästä...
  17. M

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    hei vaavitar,vilma ja muut olenko nyt ihan kärryillä että SeKs:ssä on remontti synnärillä meneillä?tai vuodeosastolla? putosin jossain välissä kyydistä;) meeruska 29+0
  18. M

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Maud tervetuloa, lisää SeKs porukkaa;) puudutuksista: mulla ei kumpikaan kerta sattunut siis Epiduraali/ spin. molemmat ok ja vie myös kivut, tosin toisen synnytyksessä lähti myös tunne että milloin ponnistaa. järkyt tolppajalat, töissä niin kuuma ja tarvii istua koko päivä...
  19. M

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    täällä taas. naisten kymppi onnellisesti ohitse ja hengissä vilä ollaan. töissä sain siirron vähän helpompaan tehtävään, jos vaikka pystyis olla vielä sen kolme viikkoa mitä olis jäljellä ennen ku kesäloma alkaa....omaa napaa;) helteet hellittää huh
  20. M

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    pitkästä aikaa kirjoittelemassa, lukenut kyllä olen säännöllisesti teidän juttuja:) painoa mulle tullut viime neuvolaan menessä 5,5kg, edessä tosiaan häämöttää se 7 alkava lukema ;) kyllä ne kilot, ylimääräisetkin sitten imetyksessä ja vaunuilemalla lähtee meeruska 26+6

Yhteistyössä