Hakutulokset

  1. A

    G: kuinka moni tiesi raskausaikana sukupuolet?

    Mulla sanottiin,että A-vauva on tyttö ja B-vauva piti jalkojaan vallan yhdessä,mutta viimeisessä ä-poli ultrassa sanoivat B-vauvan olevan poika. Mutta 2kk ikäiset tytöt täällä nukkuu. =)
  2. A

    Kevään 2009 tuplia ?

    Meille syntyi rv 36+3, Tiistaina 12.5.2009 pikku prinsessat. A-vauva 1620g 40cm ja B-vauva 1755g 42cm. Neidit ovat vielä keskolassa. A-vauvalla ei oikein lämmöt ja sokerit pysynyt,mutta nyt voi oikein hyvin ja olisi jo perjantaina kotiin pääsemässä näillä näkymillä. B-vauva ei oikein jaksa...
  3. A

    Kevään 2009 tuplia ?

    Onnea Narttu pienistä tytöistä!! :flower: Kiva kuulla,että kaikki mennyt hyvin! Tsemppiä teidän perheelle!! Itsellä tänään rv 37+1 ja eipäs meidän pikkuiset ole vielä mitenkään tulossa,vaikka äiti täällä jo kovasti odottelee,kun olo on niin tuskallista jo. Viime viikolla miettivät jo...
  4. A

    Kevään 2009 tuplia ?

    ONNEA SARTSULIINI!!!! :hug: =)
  5. A

    Kevään 2009 tuplia ?

    Olin torstaina ekan kerran äippäpolilla ja jäi kyllä niin huonot fiilikset siitä käynnistä. Ensinnäkin mulle tehtiin lantion mittaus,mikä sattui ihan järjettömästi. Lääkäri ei käyttänyt liukasteita ja tunki varmaan koko nyrkkinsä. En kyllä muista,että esikoisesta olisi tollee tehty...
  6. A

    Apua kotiin?

    Samaa minä pelkään jo etukäteen,että sit vaan istuu vauva sylissään,vaikka voisi sitten mieluummin auttaa vaikka kodin hommissa. Kyllä minä ainakin haluan itse hoitaa lapseni. Toivottavasti. Täytyy nyt katsoa ovatko vauvat terveitä ja antavatko minun edes joskus nukkua ym. Mutta jos kaikki on...
  7. A

    Apua kotiin?

    Mulle kanssa kysyttiin jo nyt raskaus aikana,olenko miettinyt,että tarvitsenko apua,kun kaksoset tulossa. Tuttavan luona (jolla ei kaksosia) käy kodinhoitaja ja se vaan istuu siellä ja odottaa,että kahvia tarjottaisiin. Asutaan samalla paikkakunnalla ja täällä ei ole kuin tämä yksi täti...
  8. A

    Kaksosten kuvia !

    Todella ihania kuvia kaksosista!!! :heart: Syntyisivät jo omat pikkuiseni.. L-a 6.6.2009. :hug: :wave:
  9. A

    Kevään 2009 tuplia ?

    Heippa kaikille!!! En ole vähän aikaan kirjoittanutkaan mitään. Lukemassa olen käynyt välillä. Henkisesti ollut aika raskasta tämä odotus. Olin tiistaina rakenneultrassa ja siellä oli kaikki hyvin. A-vauvan paino 328g,hän on alempana ja hän potkii niin lujaa siellä. Ilmeisesti hän on...
  10. A

    Kevään 2009 tuplia ?

    Olin edellispäivänä neuvolassa ja kuunneltiin sydänäänet. Ei sieltä kuulunut kuin yhdet. Sain lähetteen ultraan. Olin ihan paniikissa,että mitä on tapahtunut ja mitä toiselle käy jos toinen on menehtynyt. Olin eilen siellä ultrassa sitten ja kaikki oli ok. Siellä ne molemmat liikkuivat...
  11. A

    Kevään 2009 tuplia ?

    Moi!! Ei ole kauheasti vielä joululahjoja hankittu. Ihan muutama vasta. Päätimmekin tänä vuonna ettei osteta niin hirveästi. Siskolla 4 lasta ja ensi jouluna minullakin jo 3,niin alkaa tulemaan vähän kalliiksi,kun täytyy niin paljon ostella. Ja hyvähän se on lapsetkin opettaa,ettei niitä...
  12. A

    Kevään 2009 tuplia ?

    Huomenta kaikille!! :hug: Mulla on aamulla rinnat niin kipeät,kun herään. Pitäisiköhän alkaa käyttää öisinkin rintsikoita..? Samoin mulla puutuu kädet öisin. Ja jalan pohjat kutii.. Tuntuu,että yöt menee pelkästään raapimiseen ja käsien hierontaan. Ei ihme,että väsyttää koko ajan,kun yöllä...
  13. A

    Kevään 2009 tuplia ?

    Olen 33v 155/48 Työtön olen ja yksinhuoltaja. Minulla on 11v tytär ja nyt sitten 2 pikkuista odotellaan. :heart: Isää ei tule näillä vauvoilla olemaan,mutta kyllä me pärjätään. Uskon ainakin siihen!! Minullakin on esikoisen vauvanvaatteita tallessa. Ehkä kyllä vähän jo mennyt pois muodista...
  14. A

    Kevään 2009 tuplia ?

    Tuntuipas pahalta kirjoittaa toi sun nimimerkki... :( Anteex... Joo,kirjoitit,että tuplista saa 3 pakkausta. Siis kaksosista saa 3 pakkausta vai???? Mulla on ennestään 11v tytär ja ei oikein muista enää kaikkea raskauteen liittyvää. Neuvolassa sanoivat,että minut lasketaan ensi...
  15. A

    Kevään 2009 tuplia ?

    Löysin äsken tänne sivuille.. =) Minulla menossa vk 8+4 ja kesävauvoja odotellaan. Viime viikolla ultrassa näkyi 2 pientä... Voi,kun ihminen voi olla onnellinen!!! :heart:

Yhteistyössä