Hakutulokset

  1. E

    G:Kuumin seksifantasiasi tällä hetkellä?

    Sidottuna ja kaksi miestä, kiitos.
  2. E

    Naiset, kiihottaako teitä...

    Koolla ei ole merkitystä, mutta kun se on kova, on vaikutus välitön.
  3. E

    Tuleeko jälkiseuraamuksia ????????

    Heh. :D Eli lue; ukkosi ei taida tuntea vetoa ystävääsi. Eiköhän sekin suostu kun keksitte jonkun jota se haluaa... Mutta haluatko sä silloin enää jakaakaan? :saint:
  4. E

    Tuleeko jälkiseuraamuksia ????????

    No sen voitte tietää vain itse. Ellei sitten satu ehkäisy pettämään. :whistle:
  5. E

    Ongelma tarinan kirjoittamisessa

    Jep, jep. B) *kiitää lukemaan*
  6. E

    Kerro kuumin seksifantasiasi!

    Tämän hetken kuumin taitaa mennä useasta pahoinpitelyn puolelle, mutta turvasanaton kidutus ja raiskaus kuulostavat nyt kiihottavimmilta. Pitkäaikaisin toive taas on ehdottomasti kaksi miestä. Ja miksei yksi nainenkin mahtuisi mukaan. Ja jos taas mietin asiaa henkilöiden kannalta, niin...
  7. E

    Tykkäättekö naiset oikeesti

    Ensinnäkin, mä olen mieluummin perseeseenpantavana, kuin panen perseeseen. (Sekin toki on kiihottavaa, luvalla tai luvatta). Anaaliorgasmi on mielettömän hyvältä tuntuva, tottakai siis tykkään. Ja spermat suussa. Ei sinällään mitenkään ihmeellistä, maku ei minusta ole herkullinen, mutta sen...
  8. E

    "Hulluinta" mitä olet seksin saralla tehnyt...

    Hulluinta? Miten sellainen, mistä nauttii, voi olla hullua? Mä olen antautunut pidemmäksikin aikaa täysin toisen valtaan ja lisäksi mm. ottanut piiskaa (enkä mitään läpsyttelyjä, vaan kunnolla) julkisella paikalla.
  9. E

    Moraalinen vastuu?

    Minusta -jos ollaan jo niin pitkällä, että jompikumpi kertoo, ettei haluaisi pettää, mutta lankeaa jos toinen on valmis- on siitä moraali jo hyvin kaukana. Henkinen pettäminen on nykyaikana niin helppoa. Mitä väliä siinä enää on yhdellä aktilla?
  10. E

    Mitä mietit jos miehellä...

    No mitä? Eikös se nyt ole päivänselvä asia. :D
  11. E

    Milloin olette saaneet viimeksi kikkeliä?

    Siitä on aikaa liian pian kaksi kuukautta. |O
  12. E

    Missä asennossa peppuseksiä?

    Annat ja annat. Mutta miten päin mieluiten otat? *hyvin uteliaana*
  13. E

    Missä asennossa peppuseksiä?

    Kontallaan tietysti. Vaikka siinäkin, kun mies näkee kasvot koko ajan, on nolostuttava puolensa.
  14. E

    Ootko harrastanu kimppakivaa?

    Ikävä kyllä en. (vielä :saint: )
  15. E

    G: Kuka ei ole kokeillut peppuseksiä eikä aio ikinä kokeillakaan?

    Oikeasti se tuntuu niin hyvältä, että... Jäätte paitsi ellette kokeile. Ja se, kun saa työntää sormensa miehen sisään ja näkee miten toinen nauttii, se on jotain se. Toistaiseksi suurin luottamuksenosoitus, minkä olen kokenut. =) :heart:

Yhteistyössä