Tykkäättekö naiset oikeesti

panna perseeseen tai ottaa suihin? Tai ottaa spermaa suuhun? Onks sellasii naisii? Ihan oikeesti mietin, kun mua oksettaa kaikki noi. Eihän se mua haittaa, mietin vaan et onks selasii naisii oikeesti vai onks ne vaan miehille kuvattu???? :| :attn:
 
Ensinnäkin, mä olen mieluummin perseeseenpantavana, kuin panen perseeseen. (Sekin toki on kiihottavaa, luvalla tai luvatta). Anaaliorgasmi on mielettömän hyvältä tuntuva, tottakai siis tykkään.

Ja spermat suussa. Ei sinällään mitenkään ihmeellistä, maku ei minusta ole herkullinen, mutta sen psykologinen osuus. Kun olet kiusannut pitkään kielelläsi, huulillasi ja viimein sallit kiusattavasi tulla. Tai toisinpäin, kun sinulta ei edes kysytä vaan saat suuhusi syvemmälle kuin sietäisit. Siinä on jotain.
:p

Mutta päästähän seksuaalisuus ja siitä nauttiminen lähtevät. Avoimuutta, :whistle: , tyttö hyvä.
 
En tykkää olla perseeseen pantavana. Sitä on muutaman kerran kokeiltu, mutta on sattunut niin paljon, että olen oppinut pelkäämään enkä enää oikein pysty...

Suihinottoa harrastan sen sijaan mielelläni ja mällitkin tykkään niellä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:
Tykkään antaa persettä ja suihinkin otan mielelläni. Eikä se spermakaan ny niin kaameen makusta ole.
Hei älä puhu tommosia, mun kaltainen 160 senttinen, pikkumunainen rillipääpullukkapoika kokee suurta ahdistusta joutuessaan jälleen purkamaan himonsa omaan penikseensä kun mulla ei oo jakoa sun kaltasiin kaunottariin!!

:eek: :eek: :eek:

Kiihotti tuo viesti niin että.. *vemputivemputi*
 
Alkuperäinen kirjoittaja Eräsmusta:
Ensinnäkin, mä olen mieluummin perseeseenpantavana, kuin panen perseeseen. (Sekin toki on kiihottavaa, luvalla tai luvatta). Anaaliorgasmi on mielettömän hyvältä tuntuva, tottakai siis tykkään.

Ja spermat suussa. Ei sinällään mitenkään ihmeellistä, maku ei minusta ole herkullinen, mutta sen psykologinen osuus. Kun olet kiusannut pitkään kielelläsi, huulillasi ja viimein sallit kiusattavasi tulla. Tai toisinpäin, kun sinulta ei edes kysytä vaan saat suuhusi syvemmälle kuin sietäisit. Siinä on jotain.
:p

Mutta päästähän seksuaalisuus ja siitä nauttiminen lähtevät. Avoimuutta, :whistle: , tyttö hyvä.
Samaa mieltä, tykkään erittäin paljon.. :wave: :D
 
ja nielen. En tekisi sitä jos en siitä nauttisi. Mies hyväilee yleensä minua samalla pepusta. Pidän myös peppuseksistä. Siinä on jotenkin kivan alistettu olo, vaikka en muuten alistamisesta nauti. Kai se on sitä eläimellisyyttä mitä ihmisistä löytyy..tiedä häntä.
 
suihin otan ja tykkään kyllä sitä tehdä mutten niele :x en vaan kykene ja mies ymmärtää tämän pointin
perse ok jos itellä on sellanen olo jollei oo ni ei oo miehellä mitään asiaa sinne :saint:
 

Yhteistyössä