Hakutulokset

  1. M

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

    Ihana kuulla Maaria-76, että noin nopsaa plussasit. Onneksi olkoon ja todella toivon, että nyt teillä onnistaa. Itselläni ensimmäisen keskenmenon jälkeen plussasin heti, kun vain se oli mahdollista ja se raskaushan meni onnellisesti loppun asti. Empuuu toivottavasti se plussa on totta!!! :)...
  2. M

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

    Ihana kuulla Maaria-76, että noin nopsaa plussasit. Onneksi olkoon ja todella toivon, että nyt teillä onnistaa. Itselläni ensimmäisen keskenmenon jälkeen plussasin heti, kun vain se oli mahdollista ja se raskaushan meni onnellisesti loppun asti. Empuuu toivottavasti se plussa on totta!!! :)...
  3. M

    Sekundäärilapsettomat

    Lääkkeellisessä tyhjennyksessä olin osastolla eilisestä päivästä tähän aamuun ja nyt alusta taas koko homma alkaa. Mihinkään tutkimuksiin lääkärin mielestä ei kannata alkaa, kun tuo yksi onnistunut raskaus on ollut. Ja mikä tärkeintä olen tullut raskaaksi. Se nyt ei vaan omia tuntemuksia kovin...
  4. M

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

    En ole aiemmin tänne kirjoitellut. Tuolla sekundäärilapsettomissa kirjoittelin syksyn mittaan. lähes puolitoista vuotta yritystä oli takana ennen kuin tulin raskaaksi ja nyt sit eilen alkoi kolmas keskenmeno. Ensimmäinen km vuonna -05 rv 9+, vuonna -06 syntyi tyttö :), vuonna - 07 km rv 6+ ja...
  5. M

    Sekundäärilapsettomat

    No, kaikkihan on mahdollista, mutta enemmän itse kuitenkin vielä tällähetkellä uskon keskenmenoon.. On nimittäin nyt sen verran kipuja ja vuotokin hyytymiä täynnä... Ei helpoimman kautta mene mikään....
  6. M

    Sekundäärilapsettomat

    Kiitos kaikille lohduttavista sanoista. Olen jotenkin hämilläni nyt. Eilen kävin tk-lääkärillä ja sisätutkimuksen jälkeen hän sanoi, että näyttää keskenmenolta ja hyytymiä näkyi. Naistentautien poliklinikalle sain lähetteen ja siellä ultrassa alkio oli edelleen hyvin voiva ja sydän sykki...
  7. M

    Sekundäärilapsettomat

    Tänään se vuoto sit alkoi eli se tais olla taas tässä... Eipä tiedä, mitä tässä ajattelis. Kolmas keskenmeno kolkuttelee. Miten yleensäkkään normaaliraskaus voi onnistua?! Tällähetkellä tuntuu taas, niin kaukaiselta ajatukselta. Päätin kuitenkin, että en vaivu murheeseen. Ehkä sitä toista lasta...
  8. M

    Sekundäärilapsettomat

    Hei! Tänään oli sit se varhaisultra ja viikkoja, kun piti olla 7+3, niin niitä olikin vain 6+3 eli ei hyvältä näytä.Syke näkyi. Lääkäri ei kovin ruusuisia lupaillut. Vähän yli viikon päästä ultrataan uudestaan, jos ennen sitä ei tule kesken. Tokihan koko ajan varauksella ollaan menty, mutta...
  9. M

    Sekundäärilapsettomat

    Onneksi olkoon Belle plussasta. Toivotaan, että kaikki menee hyvin! =) Itselläni varhaisultra 8.12, jolloin vasta tietää, missä mennään. Onneksi päivät näyttää vilahtavan nopeasti, niin ei ehdi liikoja asiaa pähkäilemään. Vaikka mielessähän tuo jollainlailla kokoajan on...
  10. M

    Sekundäärilapsettomat

    Meillä ensimmäinen lapsi tuli helposti, vaikkakin sitä ennen oli yksi keskenmeno. Tulin kuitenkin heti keskenmenon jälkeen taas raskaaksi. Toista ollaan yritettykin sitten puolitoista vuotta. Tulin kylläkin taas ensin helposti raskaaksi, mikä päättyi keskenmenoon ja sitten ollaankin vaan...
  11. M

    Vehnänalkioöljy

    En ole tähän ketjuun kirjoittanut, mutta lueskellut teidän kirjoituksia. Ajattelin vain kertoa, että kaksi kuukautta sitten alettin mieheni kanssa otettiin vehnänalkioöljyä + muita vitamiinejä ja olen nyt raskaana puolentoista vuoden yrittämisen jälkeen. En osaa sanoa, mikä auttoi. Uskon...
  12. M

    Sekundäärilapsettomat

    Olen tässä vähän aikaa lueskellut vain teidän viestejä ja mietiskellyt syntyjä syviä... Nyt tapahtuikin sitten jotain outoa... Olen raskaana! Tässä ei nyt paljon juhlita siltikään, koska ensimmäinen ajatus on pelko keskenmenosta. Tämä tuntuu vaan yleensäkin ihmeeltä, kun lääkäri pyysi meitä...
  13. M

    Sekundäärilapsettomat

    Dreamer: Tsemppiä teille! Uskon, että jänskättää odotella tuloksia ja sitä, mihin hoitojen suhteen päädytään. Kyllä ne asiat siitä vielä suttaantuu mukavasti eteenpäin! Tuomenmarja: Hali sulle! Voihan se vielä siitä plussaksikkin muuttua... Olen myös miettinyt, miten ihmeessä osa...
  14. M

    Sekundäärilapsettomat

    Dreamer: Teillä asiat varmaan tuosta lähtee etenemään mukavasti omalla painollaan eteenpäin. =) Niin, sairasteluhan voi todellakin osaltaan vaikuttaa siittiöihin. Mieheni itseasiassa oli elo-syyskuussa muutaman viikon ajan tosi sairaana tulehduksen vuoksi. Joutui olemaan sairaalahoidossakin...
  15. M

    Sekundäärilapsettomat

    Dreamer: Milloin olette aloittamassa hoitoja ja onko ollut puhetta vielä, millaisilla hoidoilla aloitetaan? Mieheni laittoi minulle tänään viestin päivällä, että haluaa vielä jutella asiasta. Ehkä se sittenkin on halukas kokeilemaan jotain, jos tarve hoitoihin on...
  16. M

    Sekundäärilapsettomat

    Eilen tuli spermatutkimuksen tulokset ja siittiöiden tiheys oli 5.5milj./ml ja kokonaismäärä 13.8 milj. ja sameus epänormaali. Ilmeisemmin tuo siittiöiden määrä melkoisen alhainen luomu raskautta ajatellen. Ihmettelen, miten olemme ikinä saaneet yhden lapsen luomusti ja helposti. Olen siitä...
  17. M

    Sekundäärilapsettomat

    :) Hei! En ole ennen tänne kirjoittanut, mutta nyt epätoivoisessa olossani halusin purkaa tuntojani sellaisten henkilöiden kanssa, jotka ymmärtävät tuntojani. Meillä on kohta kaksi ja puoli vuotias tyttö ja toinen lapsi on ollut tervetullut jo kohta puoli toista vuotta. Raskaana olinkin vuosi...

Yhteistyössä