Hakutulokset

  1. P

    Kokemuksia Jutan Go fat go -dieetistä?

    Aloitin tänään, mutta hiukan olen ohjetta muuttanut. En syö kaurahiutaleita enkä omega3 -kapseleita. Käytän voita ruoanvalmistuksessa. Muuten siis syön ohjeen mukaan. Ongelmani on se, että kun yritän laihduttaa, niin syömisen keksiminen on hankalaa ja sorrun syömään leipää. Nyt on selvä ohje...
  2. P

    Pitäisi aloittaa koirantrimmausurakka.

    Valmiiksi jo väsy ajatuksesta. Pitäisi hommata kunnon trimmeri niin sais nopsasti lyhyeksi. Fiskarssin saksilla menee aikaa tuntikausia.
  3. P

    Joululahjaongelma

    Kolme lasta ja esikoiselle ja kuopukselle en keksi joululahjoja. Esikoinen toivoo omaa läppäriä ja jotain 500 euron uutta kännykkää. Ei vain onnistu nuo lahjat, kun pojalla on keväällä ostettu kosketusnäyttöpuhelin, joka sekin maksoi 200e ja tietokoneita meillä on useita ja niiden käyttöä...
  4. P

    Kävin ottamassa permanentin tänään.

    Ja nyt hiukset haisee tosi pahalle. Samalle siis mille se permanenttiainekin mikä oli aivan kummallisen pahan hajuista. Pesin nyt illalla tukan ja edelleen haisee. Edellisestä permanentista on aikaa 12 vuotta ja kyllä muistaisin hajun, jos silloin olisi haissut. Onko muilla kokemusta?
  5. P

    Antakaa vinkkejä ja linkkejä pikkujoulupukeutumiseen

    Hameet, mekot, housut ja asusteet... Pikkujouluun menossa ja ihan out pukeutumisesta, kun sellaisissa en ole pitkään aikaan ollut.
  6. P

    Joululahjaostokset aloitettu

    Netanttilasta löytyi Stigan crossikelkka, Angry Birds trilogy pleikkapeli ja Aku Ankan juhlakirja. Kaikille kolmelle pojalle jo yhdet lahjat. Tuota kelkkaa toivottiin jo viime vuonna, mutta mistään ei saatu enää jouluksi. Aku ja Angrybirds on in. Vielä pitäisi parit paketit lisää hankkia...
  7. P

    Koirankoppiin pehmustetta?

    Toisesta koirasta tulee osittain ulkokoira. Nyt mietityttää mitä pehmustetta sinne kopin pohjalle laitetaan. Nyt siellä on pieni räsymatto ja sellainen joku teddyalusta, mutta nehän on nyt jo litimärkiä ja ihan likaisia, kun koira on muutaman hetken siellä kopissa viettänyt. Talvella...
  8. P

    Elloksen toppatakki?

    Onko joku sattunut tilaamaan tätä takkia? Onkohan reilun kokoinen vai niukempaa mallia, kun vähän tuollainen leikkaus? Pähkäilen kokoasiaa tässä. On kivan näköinen ja mukava alennuskin tulisi. Fresh Spirit Toppatakki väreissä Kittibeige, Ruosteenpunainen, Musta kategoria Naiset - Takit - Ellos
  9. P

    Kuivaava pesukone?

    Millaisia kokemuksia on noista? Meillä pestään n. yksi koneellinen pyykkiä päivässä ja ajattelin, että tuo olisi sopiva meille. Tämän hetkinen tavallinen pesukone on 5kg kone, joten tuossa Electroluxissa saisi pestyä enemmän ja vielä kuivattua pyykin. Aikaisemmin pyykkiä on kuivattu pesutuvan...
  10. P

    Kuinka paljon teillä muilla pestään pyykkiä?

    Meillä on kaksi aikuista ja kolme alakoululaista ja pyykinpesu on lähes päivittäistä. Nyt olen laskenut ja seurannut ja pyykkiä pestään 6 koneellista viikossa ja lakananvaihtoviikolla sitten 8 koneellista. Kone on 5kg pyykkimäärälle.
  11. P

    Kuparikierukka?

    Olisiko kokemuksia kuparikierukasta? Haitat, ehkäisyteho? Hormonikierukka mulla on ollut muutamia vuosia sitten, mutta siitä tuli järkyttävä finniongelma, joten piti luopua.
  12. P

    Pelikonsoli 7 -vuotiaalle

    Synttärilahjaideat tosi vähissä 7 vuotta täyttävälle pojalle. Suositelkaa jotain pelikonsolia. Ps3 löytyy jo, joten joku muu. Mulla itsellä ei ole hajuakaan noista enkä ole itse pelannut koskaan edes tuota pleikkaria.
  13. P

    Voi jee noiden koululaisten kanssa

    Kyllä äitiä kiukuttaa. Aivan päin mäntyä menee kolmen koululaisen koulunkäynti jo. Läksyt olleet jo keskimmäisellä ja kuopuksella kerran tekemättä. Joka päivä kysytty tuliko läksyä ja läksyt on tarkastettu. Kuopus viime torstaina teki minun silmieni alla uskonnon tehtävän ja tarkastinkin sen...
  14. P

    Kuvia talojenne julkisivuista ja pihoista

    Kiva nähdä miltä muilla näyttää.
  15. P

    No voi opintolaina!

    Valmistumisestani on jo 2,5 vuotta ja viime tammikuussa soittelin osuuspankkiin, että voisko tehdä jo jonkinmoista lyhennyssuunnitelmaa opintolainasta. Pankkivirkailija puhelimessa sitten sanoi ettei kannata tehdä mitään sopimusta, kun siitä peritään 100 euroa, vaan kannattaa mielummin välillä...
  16. P

    Ulkokoiran omistajat, koirankopista asiaa

    Miten valitaan koiralle sopivan kokoinen koppi? Mitä kannattaa huomioida kopin valinnassa. En miten totuttaa koiraa ulkokoiraksi? Koiralla on tuuhea turkki ja paksu pohjavilla, mutta ollut sisäkoirana ensimmäiset kaksi vuotta, mutta nyt on pakko tehdä koirasta ulkokoira.
  17. P

    Asuntokauppa edessä

    Ostamassa ollaan, lainalupaus pankista on ja taloa on käyty katsomassa. Myyyjälle on tarjous tehty. Miten tästä eteen päin? Oli puhetta, että välittäjä tekee jonkin esisopimuksen. Kauppa pian edessä ja ei siis hajuakaan miten tapahtuu se asunnon maksaminen. Itse kauppakirja tehdää...
  18. P

    asuntonäyttöön meno edessä?

    Mitkä ovat ne asiat, joihin ehdottomasti on kiinnitettävä tarkempaa huomiota? Kyseessä omakotitalo.
  19. P

    Huomenna asuntolainaneuvotteluun

    Hitsi, kun jännittää mitä pankki sanoo. Yksi asunto olisi tiedossa. Maksukykyä omasta mielestä on, mutta huomenna näkee mitä sanoo pankki. Mulla vakityö, mies työtön.
  20. P

    Hyvä polkupyörä 150 cm kokoiselle pojalle?

    Ikää tuolla 11v. Alkaa mennä jo hermo tämän pyörän ostamisen kanssa. Mietitty jo viikkoja ja välillä pojalle kelpaa joku pyörä ja kohta taas ei. Netistä siis ollaan katsottu pyörää, mutta hankalaa on se valitseminen, kun noita maastopyöriä on vaikka minkälaisia. Pojalle ei kelpaa mikään Helkama...

Yhteistyössä