Hakutulokset

  1. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Lupasin ilmoitella, kun on jotain konkreettista ilmoitettavaa. Plussaa tuli...en uskaltanut testata varsinaisena testipäivänä. En tiedä miten päin olisin. Kaiken lisäksi pakkasessakin vielä kaksi huurunenää. Siirryn plussanneiden puolelle. Aurinkoista kevättä ja onnea kaikille yrityksissänne.
  2. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Huh, en tiedä mistä silmäniskut tulivat lääkevalmisteiden jälkeen, en itse niitä lisännyt... Nyt jätän taas tämän palstan ja palaan kun on jotain "konkreettista" ilmoiteltavaa tässä ihan lähiaikoina, olen kai vähän taikauskoinen, "kell onni on se... jne.:) Aurinkoista ja keväistä...
  3. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Kun tuli tuosta vuototaipumuksestakin puhetta ASA:n yhteydessä mm. nimim. "lumeton", niin ohessa lista myös muista lääkkeistä ja luontaistuotteista joita verenvuototaipumuksesta kärsivien tulisi välttää. Vuototaipumusta lisääviä lääkkeitä ja luontaistuotteita: * tulehduskipulääkkeet...
  4. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Ei ole tutkittu. Mutta tiedän ihmisiä joilla on samat erittäin matala RR ja korkea hemoglobiini ja ovat tulleet raskaaksi vuosien lapsettomuuden jälkeen kun ovat ottaneet ASA:n pieninä määrinä käyttöön n. 50 mg - 100 mg vrk. Kyllähän ASA:n käyttö ohentaessaan parantaa myös verenkiertoa ja verta...
  5. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    NellaMaija. Aivan ihana ja liikuttava runo, etenkin tuo isän osuus saa kyyneleet silmäkulmaan. Tässä on vielä yksi, vähän saman tapainen... Hänelle, jota ei vielä ole Tulisit jo meille, et tiedä kuinka odotetaan. Tuulien teille, toiveeni kuiskata saan. Sanattomin sanoin, me sua...
  6. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Näin maalaisjärjelläkin ajateltuna; Korkea hemoglobiini tarkoittaa myös "paksumpaa" verta ja mitä paksumpaa veri on, sitä suurempi vaara saada tukos verisuonistoon. Infarktipotilaillahan seurataan tosi tarkaan INR-arvojen mittauksella verestä, ettei veri mene liian paksuksi (tosin ei saa olla...
  7. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Asperiinia suositellaan käytettäväksi niille, joilla on korkea hemoglobiini (minulla 158) ja matala verenpaine (minulla 117/70), amerikkalaisen tutkimuksen mukaan josta eräällä toisella keskustelufoorumillla oli puhetta, siitä on juuri em. tapauksissa ollut hyötyä. Joku oli raskautunut 6 vuoden...
  8. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    bardolino Kiitos.:) Joo, onneksi on opiskelujen vuoksi muutakin miettimistä, aikakin menee nopeammin. Innolla kuitenkin odotan siirtoa ja siitä se jännitys vasta alkaakin. Onpa Sinulla huiman korkea hemoglobiini 160. Ilmeisesti muuten tuon miniasperiinin vaikutus perustuu siihen ja se, että...
  9. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Gerbera: Kiitos.:) Onhan tämä eteneminen mukavaa ja että asiat edistyy ja näinkin nopealla aikataululla mikä yllätti positiivisesti. Joo, minäkin ihan oma-aloitteisesti aloitin ns. miniasperiinin eli Asperin-cardio 100 mg, mullahan on naiseksi poikkeuksellisen korkea hemoglobiini 158 kun naisen...
  10. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Kiitos kysymästäsi.:) Jopas osui ajankohtaan. Viimeksi Passiin asti ei päästy koska luovuttajalta tuli vain kaksi munasolua. Vaan löytyipä uusi luovuttaja. Aloitin itse asiassa tänään Zumenonit 1 x 3. Aloitin myös Asperin 100 mg 1 x 1 luettuani yhden artikkelin jossa kirjoittaja kertoi, että...
  11. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Paljon onnea Watrossille ja pienelle pojalle ja isälleen myös. Olette onnenne ansainneet koko perhe. :flower: Ihana kuulla näin positiivisia uutisia välillä. Tämä on ollut muutenkin tosi mukava päivä täynnä kivoja uutisia..:) t. Scarlet
  12. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    En minäkään viitsi enää ko. asiasta kommentoida, koska täällä on aika agressiivinen tyyli vastata joillain. Makuasioista ei voi kiistellä, en ala vääristelemään jos omasta mielestäni hoito on ollut hyvää, niin kuin on Ovumiassa ollut. Ihmisillä on niin erilaisia kokemuksia eri klinikoista, kuten...
  13. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Alisa08. Niin eipä tietysti tarkoitus ole loukata eikä kerskailla sillä, että itse etenimme nopeasti, vaikka luonnollisesti iloinen omasta nopeasta hoitoonpääsystä olinkin, kukapa ei olisi jos rehellisiä ollaan. Tarkoitin vaan, että se, että joku pääsee hoitoihin ennemmin, ei ole keltään muulta...
  14. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Itselleni kyllä sanottiin, että moni ilmoittautunut joille olikin soitettu ennen meitä, alkoikin perua kun soitto tuli, että on mietittävä vielä, että tuli niin äkkiä. En tiedä oliko sitten taloudelliset seikat tms. syynä, ettei olekaan vielä valmis hoitoihin. Meille kyllä sopi välittömästi...
  15. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Meillä ei ole muuta kuin hyvää sanottavaa Ovumiasta, joten hieman olen ihmetellyt joitain kommentteja. Tosi mukava lääkäri ja asiantunteva ja mukava paikka muutoinkin. Ilmoittauduimme viime lokakuussa hoitoon ja pääsimme jo siirtoon marraskuun lopulla, siis hieman toista kuukautta piti jonottaa...
  16. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    :flower: Hienoa kuulla, että tällä palstalla on välillä noin ihania uutisia.: =) Itselläni on sairaanhoitajaopinnot kiireisessä vaiheessa, kirurgian harjoittelu vielä keväällä ennen kesälomaa. Mitä hoitoihin tulee, tarkoitus on edetä kevään aikana siirtoon, saimme viimeksi luovuttajalta vain 2...
  17. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Heips! Kyselit kuka lähtee seuraavina hoitoihin. Ilmeisesti me sitten, koska neuvottelu on jo tammikuussa uudesta hoidosta ja kuukautiset tulivat isci:n jälkeen täysin ajallaan, joten kierto on kohdallaan. Lähdemme tammikuun alussa ensin mieheni kanssa matkoille, aurinkoon. Toivottavasti...
  18. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei! Kiitos Juuni.:) Meillä tosiaan on takana kaksi inseminaatiota, meille sanottiin, että luomusti samat mahdollisuudet raskautua. Yksi isci, lahjoitusmunasoluilla, lahjoittaja oli itsekin saanut hedelmöityshoitoja joiden avulla saanut lapsen ja halusi auttaa lapsetonta pariskuntaa, siitä...
  19. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Kiitos.:) Toivottavasti musiikki alkaa kuulumaan, meidänkin koneeseen piti ladata ko. ohjelma, ennen kuin musiikki alkoi kuulua. Tässä on aika hyvä ajatelma, jonka löysin Positiivareiden Joulukalenterista yhden luukun takaa.: "Minä pyysin aikaa hidastamaan halusin sen odottavan minua Ei...
  20. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Harmi, ettet saa joulukalenterista musiikkia kuulumaan. Kannattaa yrittää ladata Quick Timen (tms) uusin versio ja tarkistaa, ettei koneella ole kahta eri tähän tarkoitukseen käytettävää ohjelmaa. Nennuliini: kyllä minuakin harmitti, en oikein heti tajunnut, että negatiivinen tuloshan se on...

Yhteistyössä