Hakutulokset

  1. T

    Kesävauvelista 2009 haaveilevia?

    tiitukka84 siirtyy pois näitäkin listoilta..eli saapi jättää merkkaamatta tai jotain..en vain jaksa enää toivoa, enkä ajatella edes koko raskautumista. Onnea teille kaikille muille!!!
  2. T

    ***KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT***

    Minä taidan siirtyillä joksikin aikaa syrjään, eli voipi ottaa pois listoilta........en tiiä, taidan lopettaa koko kolmannen toivomisen. Tulee sit ku on tullakseen......ehkä palaan josain vaihees sit takaisin, uusin voimin.......on vain nii väsy olo tän hirmusen toivomisen kanssa. Mut...
  3. T

    ***KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT***

    Hyvää huomenta kaikille! eikös joku voisi taas plussailla! =)
  4. T

    ***KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT***

    Ai nii, usein oon aikonu pyytää et tohon laitettas toi miu kierron pituus (vaikkei sil ny välii olekaan ni kauheesti) =) oikein, eli ku vuoden sisään on yhdesti kierto ollu 25, yhdesti 27, ja viimekierto oli 29, muulloin ollut ton 26, joten vois laitella vaik kierron pituudeks 25-27 ja...
  5. T

    raskausoireketju(mahd.)

    Onnea minime haamusta! Jospas se viiva siit tummenis. Mul vähän sama juttu, et yleensä rinnat alkaa olla kipeet oviksen jälkeen, ny ei mitää ja sit alavatta ollut kyl tosi kipee, maanantaista eiliseen, tänää vihloo vain silloin tällölin. Samoin valkovuotoa tulee reippaasti, mut lämpöjä en edes...
  6. T

    Rankka pahoinvointi

    Ihana lukea, etten ole ainoa ollut, jolla ollut voimakasta pahoinvointia. Ihte olen hoikka normaalistikin, mutta sit alkuraskaudesta paino tippunu lähes 10 kiloa ja jäljelle jääneet reilut 40 kiloa, mut tiputukseen en ole älynnyt edes kysellä, eikä neuvolasta muuta kuin sanottiin että koittaa...
  7. T

    alkuraskauden vatsakivut?

    Mut onnea teille plussanneille, jo pidemmällä raskaana oleville jne =) Onnea siihen mukaan tarvitaan! :hug:
  8. T

    alkuraskauden vatsakivut?

    Kolme päivää oviksen jälkeen, mul kovaa vihlontaa nivusissa ja aivan häpykummun molemmin puolin kovaa kipuilua oli tähän päivään asti (oviksesta ny viikko) ny on sit tilanne hiipunut, vatta turvottaa, ja jos housuista napin vedän kii, nii sit kipuilu alkaa taas....mut, luulen kuitenkin ettei...
  9. T

    Minkä ikäisinä olette saaneet ensimmäisen lapsenne?

    19 olin ku ensimmäinen syntyi, kaksi vuotta sen jälkeen tuli kakkonen.....kolmonen saisi kyl jo ilmotella tulostaan....mut ehkä sitä viel josai vaihees taas kannan rintani alla pikkuista....
  10. T

    sydänäänet-poika/tyttö???

    Meil ensimmäises raskaudes veikkailtii sykkeen perusteella et poika, sykkeet oli 125-138 lähes aina ja poika sielt sit tulikin. Toises raskaudes taas sykkeet oli selvästi korkeemmat ja vanha, lähes eläkkeel oleva kätilö sanoi heti et tyttö tulee ja mä en voinu uskoo ollenkaan ku joka kerta...
  11. T

    raskausoireketju(mahd.)

    Kävin sit muka tos yks päivä valittelemas et jospas ois raskausoireita taas! =) Mut ilmeisesti ei ollutkaan, koskapa, ny on oviksesta (jos se olisi ollut kuten luulen 23/24 pv tätä kuuta) viikko kulunut, eikä enää ole alavattas sitä kipuilua ja vihlontaa, samoin yölliset pisukäynnitkin ny jäi...
  12. T

    ***KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT***

    [/b]L3nen[b] toivottavasti sä plussan "pisutat" tikkuun! :)
  13. T

    ***KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT***

    Kohteliaita kavereita mulla! =) Mul on ollu ny maanantaista asti vatta tosi turvoksissa, ovulaatio oli viimeviikon to-pe (noin) nii kaks kaverii on jo kysyny multa ett oonko raskaana ku nii vatta pullottaa!!! :laugh: Molempii aijemmii ku oon ruennu oottaan, nii multa on kyselty ihan samaa...
  14. T

    raskausoireketju(mahd.)

    ja myös tossa jutus, jonka luin, oli sekin selitys, miks minul nälättää niin kovin. Eli ovulaation jälkeen alkaa naisella sellainen vaihe, jossa tarvii energiaa enemmän... =) tai jotain sellasta.. =D :laugh: mut toivos on hyvä elää!!
  15. T

    raskausoireketju(mahd.)

    :laugh: Pitäsköhän jo alkaa listaileen tänne tuntemuksia. :headwall: Joku aijjemmin sanoi että ihmismieli on hyvä huijaamaan tai jotenni, kun vauvaa oikein tahtoo. =D =D Ovis kai oli 23 päivä...sunnuntaista asti alavatsassa ollut outoa kipuilua ja vihlontaa, välillä vihloo oikealta...
  16. T

    ***KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT***

    Suur onnittelut ja halaukset Neitokeijulle =) Toivotaan että kaikki sujuu hyvin!! Oli ihana et näi aamusta tämän huomasin, tuli heti pirteempi mieli, kun joku plussannut! =)
  17. T

    ***KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT***

    Perhonen84 Itselläni ollut masennusta kouluajoista saakka, parisen vuotta sitten romahdin lopullisesti, erittäin vaikea masennus, joka alkoi mennä jo manian puolelle. Pääsin aloittamaan terapian lapsuuden aikaisten traumojeni vuoksi, asioita käsitelty ja hoidettu, edelleen syön pientä annosta...
  18. T

    Kesävauvelista 2009 haaveilevia?

    Kiitokset muuten kaikille jotka tervetulleeks jaksoivat toivotella. =) Ja kuten Nasuli08 sanoi, toivottavasti jotku lähipäivinä plussaisi, se jotenkin aina sit herättää iloista mieltä ja piristää kummasti.. =)
  19. T

    Kesävauvelista 2009 haaveilevia?

    Toivottavasti vain ei tarvi tuol roikkua kovin pitkään kenenkään.. =) vaan et voisi jokainen siirtyä plussanneitten puolelle. =)
  20. T

    Kesävauvelista 2009 haaveilevia?

    mäki sit ilmottaudun listoille =) eli kp17/26-28/yk 3./3. toiveissa =)

Yhteistyössä