***KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT***

Eläinkyselyyn: Meillä on kaksi hevosta, saksanpaimenkoira Taisto, englanninspringespanieli Luka ja sen 13pentua.. Että vilskettä riittää :LOL:

Mulla on taas vaihteeks niin raskaana oleva olo, vaikka mä tiiänkin että mun ei kannata näitä oletettuja oireita ees kuulostella, kun ei ne koskaan sitä itteensä sit kuitenkaan oo ollut.. mutta kuitenkin olevinaan oireita on, väsyttää, paleltaa, iho kukkii, hiukset rasvoittuu, ruoka ei maistu, maha on sekaisin, lämmöt korkeella, mahaa turvottaa, nään unia että oon raskaana ja teen testejä jne... Taitaa olla vaan taas toiveajattelua..
 
Perhoinen84
Alkuperäinen kirjoittaja Neitokeiju:
Eläinkyselyyn: Meillä on kaksi hevosta, saksanpaimenkoira Taisto, englanninspringespanieli Luka ja sen 13pentua.. Että vilskettä riittää :LOL:

Mulla on taas vaihteeks niin raskaana oleva olo, vaikka mä tiiänkin että mun ei kannata näitä oletettuja oireita ees kuulostella, kun ei ne koskaan sitä itteensä sit kuitenkaan oo ollut.. mutta kuitenkin olevinaan oireita on, väsyttää, paleltaa, iho kukkii, hiukset rasvoittuu, ruoka ei maistu, maha on sekaisin, lämmöt korkeella, mahaa turvottaa, nään unia että oon raskaana ja teen testejä jne... Taitaa olla vaan taas toiveajattelua..

Noita raskausoireita on niin valtavasti että melkein vois sanoa ihan normaaliolostakin että on raskaana :D
Mä jännityksellä odotan sitten sitä ekaa kiertoyritystä että tuleeko mustakin ihan vauhko,kun nyt jo oon ihan vauhko vaikka syön pillereitä.Mites muuten kannattaisko pillerit lopettaa nyt sitten jo kun tammikuussa alkaa yritys vai vasta sitten?
Siis että käyttäis muuta ehkäisyä 2kk. Nyt menossa vuotoviikko niin vois lopettaa jos tahtoo.
 
J84
Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:
Alkuperäinen kirjoittaja sonja R:
ompas täällä monta vm -84.ite kuulun siihen kans:)
Niin on =) Ite just laskeskelin että jos hyvällä tuurilla tärppäis heti niin sit olis laskettu syyskuussa ja ite oon syyskuussa syntynyt .
Onpas mukavaa, kun on samanikäistä porukkaa :p Nimimerkistä voikin jo päätellä, et oon ite elokuulainen :D

Niin ja elukkakysymykseen: Meil on pyreneittenmastiffi, 3 kissaa ja 4 chinchillaa.
 
Perhoinen84
joku eläinkysely täällä ollut menossa?Noo meillä ei oo eläimii,on ollut kissoja mutta nyt ei tuu eläimii hetkeen.Kattoo sitten kun lapset on siinä iässä että ne rahaaa joka ikisen loukkaantuneen linnun meille,sit voidaan harkita.
 
[quote="aamukastetta"

Janita Meillä ei ole minkään sortin elukoita kun olen niin pahasti allerginen kaikelle. Koiran kyllä ottaisin jos voisin =)
Muuten, onko sulla mitään raskausoireita ilmaantunut kun kierto alkaa olla noin lopuillaan? Onko sulla ennestään lapsosia? [/quote]

Ei oo oikeestaan muuta oiretta ku nyt viimisen kaks viikkoo pakko ollu syödä säännöllisin väliajoin muuten alkaa heikottaa
:whistle:
mulla kaks tyttöö esikko helmikuussa 4v, ja kuopus tuli syyskuussa 1v :heart:
minäkin vm84 :wave:
 
terve kaikille tulokkaille! Mä täällä vaan odottelen sitä ovista edelleen. Olen tikutellut varm. vuoksi jo 5 pvä, mutta vielä en ole saanut ainakaan ovista tikkiujen mukaan :/ Kuinka myöhään teillä on kierrossa on ovis ollut???
Meillä on muuten 2 lemmikkiä. 1v. lansupoika ja sitten luppakorvakanipoika =) Meillä siis aikas miesvoittoinen tää perhe :whistle: Ois kiva saadakin vaikka tytteli joukon jatkoksi....

Onnea kaikille plussanneille :flower:
 
snowangel..............................kp 3/26-28
Jennyli.....................................kp 5/32..............yk 4
Elriina......................................kp 6/32........................KOKS
hellu77...................................kp 16/30-35
tiitukka84...............................kp 17/30
päärynärouva.........................kp 18/28-35.......................K-KS
L3nen....................................kp 20/24-26.............yk 5
syksyinen...............................kp 20/28
mervi-elina..............................kp 20/59
aamukastetta.........................kp 21/28-31
Unelma3.................................kp 23/28-30............yk6......TYKS
Neitokeiju...............................kp 23/29
Pakanamaan kartta................kp 24/30
Hiljaisuus................................kp 26/32.............yk 3
janita......................................kp 31/28-33
Piijuska-78.............................kp 55/28-33
Danya..................................... kp 72/28
Peipi80....................................kp 78/25
äiti 07.....................................kp 85/28-30
Tete.......................................kp 97/35
Seamrog.................................kp 101/?
Perhoinen84...........................kp 118/28..........
Vilijonkkis...............................kp 135/28.............
linneaborealis........................kp 192/32-36.......
MammaRoi..............................
Mii-Sa......................................
sonja R....................................
Perhoinen84...........................

[/color]



Haamuilijat




[color]




Plussanneet

äippä 84
stoppis
nasu79
AnnaManna
kukikas
Isabel81
Narya
juska
Noomi
Äitee2
jontturi
Tintta80
sarbba
perämaan emäntä
aurinkoenergiaa
Adeliina
triine
Luminalle
Liina81
Silleri
Taotao-
Onnimanni84
mutzi81
Kielo81
Kukkahattu
Tulentyttö
Red Dragon
maitooo
äippä-80
MissMaisa
Pamu k
Jännä
CitrusHeights
TähtiTaika
aurinkomamma
sarabi
mammakoo
Mivi
Nonna-79
daizz
Niiskunen
leofis
Luppana
Mammutti-Mamma
sleeping
Iitanen
oinas74
Mehiläinen
Vaavimasu
enkeli05
Matonen
Tassutin
Mantelinkukka
Valon kantaja
Vanttu80
tinni
rakkaimpani
Katta2






Allunmamma.............taustalla
Tanjusha82...............taustalla
ssihinä......................taustalla
tuittunen..................taustalla
Jellona84..................taustalla
marihoo....................taustalla
Tikruliini....................taustalla

Näiltä nimimerkeiltä odotetaan päivitystä:
Käärme, Belle76, Kaksonen 74, ritsukka, peppi7, hömpänpömppä, Riemurasia, salmiska, MiksiSiksi, mami-03, huhkuu, samppa77, Vanilja, hulluriitta


MUKAAN LISTALLE KYLLÄ PÄÄSEE KUNHAN TULE PÄIVITTÄMÄÄN OMAN TILANTEENSA!

 
Perhoinen84
mua nyt surettaa kovasti.
Sain tänään lääkärissä diagnoosina masennus :ashamed: Meneekö mun vauvahaaveet siinä samalla?Pitäisikö vauva asioita siirtää kunnes olen "terve" mitä jos mä en oo terve koskaan?
 
Perhonen84 Itselläni ollut masennusta kouluajoista saakka, parisen vuotta sitten romahdin lopullisesti, erittäin vaikea masennus, joka alkoi mennä jo manian puolelle. Pääsin aloittamaan terapian lapsuuden aikaisten traumojeni vuoksi, asioita käsitelty ja hoidettu, edelleen syön pientä annosta masennuslääkettä ja jatkan terapiaani, mutta joka tapauksessa, lapsi on meille tervetullut. Lapset vievät voimia, mutta antavat niin paljon. Jos siis lähdet masennuksesta hyvin toipumaan, ei mielestäni se ole este, mutta jokaisen on tietysti itse voitava arvioida tilanteensa. Suuri :hug: sinulle. Voimia ja jaksamista. Kyllä se elämä siittä voittaa taas.
 
Täällä vaan lämmöt pysyy korkeella. nytkin on 37,3 ..Jotkut hajutkin mukamas tuntus ällöttävän, laiskottaa, ruoka ei maistu, mahassa ja nivusissa tuntuu pieniä vihlaisuja välillä, iho kukkii, hiukset rasvoittuu, väsyttää, pissattaa...siis just näitä raskausoireita!! mutta kun mä en silti jaksa uskoo että ne mitään tarkottais, ei ne viime kierrossakaan tarkoittanut, tosin sillon ei ollutkaan lämmöt yhtään koholla... Tulis jo sunnuntai niin vois vaikka silloin testailla...
 
Teinpä tuossa hetken mielijohteesta raskaustestin :D Plussahan sinne tuli :D ja vielä näin aikasessa vaiheessa!! sen verran noita negoja eritesteissä on tullut katottua, että perseelleni meinasin tippua kun kaks viivaa tuli näkyviin :D Olo on ONNELLINEN ja epätodellinen! Kun nyt vaan kaikki menis hyvin ja pikkuinen pysyis matkassa ? Pysyn edelleen täällä, tsemppaan teitä muita ja toivon lujaa, että kaikki menee hyvin.
 
snowangel..............................kp 4/26-28
Jennyli.....................................kp 6/32..............yk 4
Elriina......................................kp 7/32........................KOKS
hellu77...................................kp 17/30-35
tiitukka84...............................kp 18/30
päärynärouva.........................kp 19/28-35.......................K-KS
L3nen....................................kp 21/24-26.............yk 5
syksyinen...............................kp 21/28
mervi-elina..............................kp 21/59
aamukastetta.........................kp 22/28-31
Unelma3.................................kp 24/28-30............yk6......TYKS
Pakanamaan kartta................kp 25/30
Hiljaisuus................................kp 27/32.............yk 3
janita......................................kp 32/28-33
Piijuska-78.............................kp 56/28-33
Danya..................................... kp 73/28
Peipi80....................................kp 79/25
äiti 07.....................................kp 86/28-30
Tete.......................................kp 98/35
Seamrog.................................kp 102/?
Perhoinen84...........................kp 119/28..........
Vilijonkkis...............................kp 136/28.............
linneaborealis........................kp 193/32-36.......
MammaRoi..............................
Mii-Sa......................................
sonja R....................................
Perhoinen84...........................

[/color]



Haamuilijat




[color]




Plussanneet

äippä 84
stoppis
nasu79
AnnaManna
kukikas
Isabel81
Narya
juska
Noomi
Äitee2
jontturi
Tintta80
sarbba
perämaan emäntä
aurinkoenergiaa
Adeliina
triine
Luminalle
Liina81
Silleri
Taotao-
Onnimanni84
mutzi81
Kielo81
Kukkahattu
Tulentyttö
Red Dragon
maitooo
äippä-80
MissMaisa
Pamu k
Jännä
CitrusHeights
TähtiTaika
aurinkomamma
sarabi
mammakoo
Mivi
Nonna-79
daizz
Niiskunen
leofis
Luppana
Mammutti-Mamma
sleeping
Iitanen
oinas74
Mehiläinen
Vaavimasu
enkeli05
Matonen
Tassutin
Mantelinkukka
Valon kantaja
Vanttu80
tinni
rakkaimpani
Katta2
Neitokeiju






Allunmamma.............taustalla
Tanjusha82...............taustalla
ssihinä......................taustalla
tuittunen..................taustalla
Jellona84..................taustalla
marihoo....................taustalla
Tikruliini....................taustalla

Näiltä nimimerkeiltä odotetaan päivitystä:
Käärme, Belle76, Kaksonen 74, ritsukka, peppi7, hömpänpömppä, Riemurasia, salmiska, MiksiSiksi, mami-03, huhkuu, samppa77, Vanilja, hulluriitta


MUKAAN LISTALLE KYLLÄ PÄÄSEE KUNHAN TULE PÄIVITTÄMÄÄN OMAN TILANTEENSA!

 
Neitokeiju aivan ihastuttava uutinen. Onnea plussasta! :heart:

Tuntuu, että tuo plussanneiden lista on pidempi kuin tuo kuumeilijoiden. Hyvä niin! =)

).( Tänne kuuluu ihmeellistä hormoonimyllerrystä; itku on herkässä. Ei oikein ole mitään murheita, mutta itkettää. Omituista!!!
 
Kovasti onnea Neitokeijulle!!!
Muitakin plussanneita oli, onnea hirveästi teillekin!

Perhoinen84, minulla on masennustausta myös. Ennen lapsia ei ollut diagnoosina muuta kuin syömishäiriö, toisen jälkeen tuli ahdistuneisuus- ja masentuneisuushäiriö. Nyt parempana ja kolmatta yritetään. En usko, että koskaan kokonaan tästä toivun, koska on ollut minussa jo niin monia vuosia.
Riippuu siis sinun omasta olosta, omasta jaksamisesta jne. :)

Välivuotoa vieläkin, nyt vähemmän. Ihan kirkasta verta muutamia tippoja tai pyyhkiessä. Repäisy kipuja ja vihlontaa välillä. Menkkakipuja välillä. Hiukset myös rasvoittuu ja jopa päänahassa on näppyjä, joita ei ole ollut herran vuosiin. Huoh. Ei mitään tunnettaa mihinkään. Ainoa on ahdistus noista vuodoista. Mitä tämä on?
Soitin lääkäriin ja sain ajan joulukuulle, siihen, että on kulunut 3kk pillereiden lopetuksesta. Eli siis ilmeisesti vuodot johtuvat vielä pillereistä. En jaksa uskoa mahdollisuuteen raskautua tässä tilanteessa ja toivon sitä niin kovasti. Vaikeaa. En uskonut, että tämä halu lapseen voittaa pelot tässä vaiheessa näin vahvasti. Tosin on päiviä, jolloin pelot ovat suuremmat.
Haluaisin testata, mutta en halua pettyä, eli en uskalla. Odottelen siis tädin saapuvan kp 28-32, jos tämä kierto on yhtään normaalimpi kuin viime kierto. (normaali siis 28-29)
 
Kiitos Onnitteluista!

Pakko oli tulla vielä tänne kirjoittelee. Mä en kyllä helposti tätä tunnu uskovan että tämä vihdoin alkas toteutuu, piti tehdä vielä yksi testi ja kyllä se vaan plussaa on :heart:

Nyt lähetän teille kaikille oikein paljon plussa tuulia!!
 
Onnea neitokeiju :heart:

Minullakin on sikäli hyviä uutisia että jälleen yksi polikäynti takana joka loi lisää uskoa siihen että vauva joskus vielä saisi alkunsa!! =) :heart:
Tälläkertaa mulle tehtiin munatorvien aukiolotukimus sekä katsottiin onko kohdussa polyyppi. Ja kaikki oli loistavasti,munatorvet auki eikä polyyppia ollutkaan vaikka viimekerralla epäilivät!! :D
Kaikki siis vallan hyvin kun vaan ovis tapahtuis edes jotenkin säännöllisesti! Luulen että tämäkierto menee ohi sen takia että lääkäri määräsi aloittamaan Terolutit turhan aikaisin kp 15 eikä mulla ole silloin vielä yleensä ovis tapahtunut. Mutta ensikierto en sitten ensimmäinen clomiavusteinen ja sitä odotan malttamattomana! ;)

Tervetuloa kaikille uusille :flower:

Eläingalluppiin: Meillä on lähes 8-vuotias rotikka-narttu ja kissa. Ennen poikien syntymää meilla oli kaksi rotikkaa joista toinen muutti uuteen kotiin poikien ollessa n. ½v. Nyt on sama pelko,eli joudummeko luopumaan toisestakin koirasta :'( Pojilla on infektioastmaa ja tänävuonna ollaan tehty 3 pidempää sairaalareissua. Nyt odotellaan koirakokeen tuloksia ja pelätään pahinta eli aiheuttaako koira nuo kohtaukset pojille! :ashamed:
 

Yhteistyössä