Hakutulokset

1. Luovis

**Maalismasut 2009** marraskuussa vol 2.

Hyvä, että löytyy fiksumpia valistamaan. Vaikeahan se on tietää sektioista tai muustakaan, kun enimmistä kokemuksista on suvussa aikaa vähintään 25 vuotta... Ja ammattilaisilta pitää osata kysyä, jos haluaa jotain tietää, ei ne itse yleensä rupee mitään kertomaan. Ehkä ne ajattelee, että kaikki...
  2. Luovis

Sunnuntaita! Tentistä selvitty hengissä, nyt voi taas ehtiä itse kirjoittamaankin... Neuvolassa käytiin torstaina ja kaikki oli niin kuin pitääkin. Hemoglobiini tosin vois olla parempikin. Saatiin myös joulukuun lopusta aika äitiyspolille tarkistuttamaan istukan tilanne. Ainakaan eteen se ei...
  3. Luovis

Heis kaikki! En ole ehtinyt kirjoittamaan enkä ees lueskelemaan kuulumisia. Oon ollu nenä kiinni tenttikirjassa, ja sama jatkuu ainakin perjantaihin asti. Sitten pieni tauko ja valmistautuminen seuraavaan... Onneks oli kavereita kylässä viikonloppuna, ni tuli pieni tauko pidettyä. Epäilen...
  4. Luovis

**Maalismasut 2009** marraskuussa vol 1.

Hermina: Mä kävin eka kertaa lääkärissä jo ennen ekaa ultraa. Mut se saatto johtua siitäkin, et mulla on ollu aiemmin syömishäiriö ja olin vielä vähän alipainonen ku tulin raskaaks. Nyt kyllä painoa tulee sen verran reippaasti, että sitä ongelmaa tuskin on enää tulevaisuudessa! :laugh: Toka...
  5. Luovis

Täällä on ihan väsynyttä isänpäiväaamun ihmettelyä... Oon yksin kotona ja nukuin taas liian vähän. Isäpuoli ja vaari on muistettu ja kahvitettu jo viime viikonloppuna. Oikeelle isukille ajattelin sytyttää kynttilän ihan vaan kotipihalla, kun en hautuumaalle asti jaksa lähtee kävelemään - etenkin...
  6. Luovis

Jyväskylän odottajat ja äidit vol.2

Hei pitkästä aikaa! On ilmeisesti tämä työttömän arki niin kiireistä, ettei ole ehtinyt kirjoittamaankaan. :) Jotenkin päivät vaan menee niin nopeesti. Tällä viikolla oli niin kaunista syksyä, että oleilin paljon ulkona. Ei tullu paljon tietokoneella käytyä. Ehkä ihan hyvä niinkin välillä...
  7. Luovis

Heissan! Mahtuiskos tänne vielä yks maaliskuinen mukaan? Oli vähän hidas sytytys - ai täällä on ihan oma sivu maaliskuun odottajille! =) Ei kaikkea voi älytä. Ootan siis ensimmäistä lasta ja laskettu aika on 12.3. Meillä ei ole mitään tietoa siitä, onko tulossa tyttö vai poika, kun vauveli...
  8. Luovis

Heissan kaikki! Selvisin reissusta hengissä - joten kuten. Oli aika vilkasta tuo yöelämä noiden elukoiden kanssa. Hyvää harjotusta tulevaa varten! :D Tosin valvominen ei ehkä näin odottelijalle oo kauheen terveellistä... Ainakin mulla meni ruokailut ja kaikki ihan sekasin. Painoa kerty...
  9. Luovis

Morjens, ja suurkiitos kaikille vaateasiaa kommentoineille. Eilen reissailin ympäri Suomea tätini luokse, enkä ehtinyt koneelle. Olen viikon talovahtina, kun vanhat rouvat kiertelevät maailmalla. Mutta vaateasiasta vielä. Henkkamaukat on kierrelty useammassakin kaupungissa jo läpi, mutta aina...
  10. Luovis

Tervehdys! mökin muija: Kiitos tarjouksesta, tulis tosiaan tarpeeseen! Mun koko on ainakin toistaiseksi pysynyt siinä 36:n tienoilla, joistakin menee 34, mallista riippuen. Pituutta tosin on, ja tällä syömisellä varmaan kilojakin kertyy... (nimimerkki kävin taas äsken suklaakaapilla)...
  11. Luovis

blackjoylle paljon onnentoivotuksia täältäkin! Nauti pienestä ihmeestäsi! :flower: lennameli: Kun tuota mahan kasvua oottelet, niin ite olen viikolla 20, eikä vieläkään normaalivaatteet päällä näy oikeestaan mitään mahaa. Eikä ole edes läskiä tiellä! :) Jos jonkun tiukan paidan kiskoo...
  12. Luovis

Tervehdys! Sainpa vihdoin aikaiseksi jotakin: liityin palstalle. Ollaan juuri muutettu takaisin Jyväskylään parin vuoden tauon jälkeen, enkä tunne täältä (enää ) oikein ketään. Jospa vaikka täältä löytyis sosiaalista elämätä... Vähän on ollut sellainen fiilis, että olis odotusäitiyslomalla...

Yhteistyössä