Hakutulokset

  1. Kirraava Kuuppa

    Olipa kiva kuunnella työkaverin jutustelua..

    Kertoi naisesta johon oli törmännyt useaan otteeseen kaupassa. Nainen oli tiuskinut lapselleen mennen tullen ja muutenkin ollut epäsiisti ja huonosti pukeutunut. "Ihan selvästi yksinhuoltaja!" -tuumasi työkaveri lopuksi. :stick: Niin että mitäpä siihen sitten lisäämään enää. :snotty...
  2. Kirraava Kuuppa

    Mä en käsitä mikä ajatuskulku on tässä takana. Jos antibiootti ei tehoa= allergia.

    Jos täällä sattuis olemaan joku paikalla, joka ajattelee noin, niin voisitteko kertoa mulle millä logiikalla ootte siihen päätelmään tulleet? Kun mä en kykene mitenkään käsittämään tätä asiaa.
  3. Kirraava Kuuppa

    Oisko joku tilannut jotain ulkomailta..?

    Mistä sen tietää, onko tilattu tuote jäänyt tulliin vaiko eikö? Lukisko lähetysseurannassa siinä tapauksessa joku suomen tulli tms? Vai tuleeko se ihan normaalisti..jonnekin? Minne?
  4. Kirraava Kuuppa

    Musiikkia Maanantaille!

    http://www.youtube.com/watch?v=ksva00S7Uxk&feature=bf_next&list=PL69EE1C871295C6B0&lf=plpp_play_all&index=2 :heart:
  5. Kirraava Kuuppa

    PERJANTAIBILEEEEEEET!! *musapinotusta*

    http://www.youtube.com/watch?v=EgT_us6AsDg
  6. Kirraava Kuuppa

    Ihanko oikeasti (joo, pakko avautua, sori)

    nuo ulkomaan elävät jostain Delhistä ja Kyprokselta ja milloin mistäkin päin maailmaa kuvittelee, että ihan mistä päin maailmaa tahansa joku naikkonen löytyy parisuhteeseen? Eihän mulla mitään ole monikulttuurisia suhteita vastaan, mutta hiukkasen kuitenkin itseäni tökkii ajatus etäsuhteesta...
  7. Kirraava Kuuppa

    Minilomavinkkejä mulle ja lapsille tälle viikonlopulle

    Jotain muuta kuin kotona olemista ois kiva tähän viikonloppuun sisällyttää. Menovinkkejä ja muita juttuja sais ehdottaa, mieluusti joltain Tampereen suunnilta eteläänpäin. Laivareissuakin mietin jo, mutta en sitten tiiä.. Jotain muuta, mitä? Nuorin 7v, vanhin 15.
  8. Kirraava Kuuppa

    Mitenkäs tuon nikin saa vaihdettua?

    Joku viisas tietää, kertokoon sen myös mulle, kiitos :whistle:
  9. Kirraava Kuuppa

    Spotifysta kysymys

    En ole hetkeen sitä kuunnellut, kun lopetin sen kuukausimaksun. Mutta siis onko siinä nykyään joku semmoinen juttu, että ilman maksamista sä et voi kuunnella jotain kappaleita kokonaan, vaan pelkästään osan siitä? Vai jumiiko mun kone jostain syystä just siellä.. ?
  10. Kirraava Kuuppa

    <3

    Hei muruset, ketä te ootte? Naamiksia kehiin, pliis :heart: Omakuva tulee ihan kohta. Mut etenkin palstailevien MIESTEN kuvia kaipaisin tähän ketjuun :saint: T. sinkkunainen :saint:
  11. Kirraava Kuuppa

    Tehtäiskö jotain erilaista tälle pe-illalle? Ei musapinotusta, vaan KARAOKEPINO!!

    Jokainen pääsee laulamaan, linkittäkää biisi jonka haluutte esittää ;) Kuningasidean keksijä saa aloittaa: &#x202a;Karaoke - ABBA - The Winner takes It all&#x202c;&rlm; - YouTube :cool:
  12. Kirraava Kuuppa

    Laitettaisko Jussin Biisipinoa :)

    En aiemmin tykännyt tästä yhtään, mutta oikeestaan täähän on hyvä http://www.youtube.com/watch?v=G7NgU_TDlOo
  13. Kirraava Kuuppa

    Täällä ei ole nykyään enää ketään

    Viestitkin viipyy ekalla sivulla vaikka kuinka kauan. Eikä kukaan tunnu edes lukevan uusia aloituksia.. pystyyn kuollut palstako tästä on nyt sitten tullut? :|
  14. Kirraava Kuuppa

    Ukkostaako jossain?

    Mietin vaan kun täällä alkoi aivan järkyttävä kaatosade yhtäkkiä.. tästä puuttuu enää jäätävä jyrähdys ja toi sadekin sais selityksen :$
  15. Kirraava Kuuppa

    Hööh.. hämärää

    Mä yritin vastata yhteen ketjuun, ei antanut vaan tuli ilmo että huoltokatko. Ja sitä se näytti vaikka päivitin sivua ja uskoin sitten. Näytti huoltokatkoa vaikka poistuin ja avasin välilehden uudelleen. Ajattelinpa kuitenkin että katon pystynkö kirjautumaan -ja tadaa, kirjauduttuani palstakin...
  16. Kirraava Kuuppa

    Auttakaas suunnittelemaan kohtuullisen budjetin kesälomareissu lapsiperheelle

    Lähtöpaikka Turku, paluumatkalla ajattelin että pysähdytään Särkänniemessä ja jossain vaiheessa ois kiva yöpyä kylpylähotellissa. Aikaa ois vaan pe illasta tiistaihin, että ei mitään lapin reissuja ehdi.. ja autolla ollaan liikkeella. Lapset 6-14v.
  17. Kirraava Kuuppa

    Puolukkasuklaata

    Aivan mielettömän hyvää, nam :p Tuo mustikkapiirakka-suklaakin menetteli, mutta tää on parempaa. Ostin siis kaupasta tarjouskorista näitä Karl Fazerin Nordic Gourmet-suklaita, mustikkaa ja puolukkaa levyt sekä suola-pistaasipähkinäpatukoita jotka on myös hyviä :p Voin suositella...
  18. Kirraava Kuuppa

    Kummin tulis parempaa,

    laitanko ulkofilepaistin a) uunipataan uuniin b) folioon ja uuniin vai c) folioon ja grilliin? Vai onko sillä lopputuloksen kanssa mitään tekemistä?
  19. Kirraava Kuuppa

    Aika suloista <3

    Ex oli kirjautunut deittipalstalle häitään edeltävänä iltana :heart: Tai siis mä oletan, että ne meni naimisiin nyt 17.7. Oikea SatuPrinssi, onneksi sai vertaisensa Prinsessan rinnalleen :heart:
  20. Kirraava Kuuppa

    Onko olemassa kivoja chatteja?

    Siis oikeasti? Semmoisia joissa ois älyllistä elämää? Yks vkl eksyin jonnekin suomi24:n chattiin ja se tyyppi siellä joka mut bongas, kyseli koko ajan että onko mulla kivinavettaa, onhan, onhan? Ja kun sanoin että joo, tavallaan, niin se innostui ihan täysin. Sillä tuntui olevan...

Yhteistyössä