Ihanko oikeasti (joo, pakko avautua, sori)

nuo ulkomaan elävät jostain Delhistä ja Kyprokselta ja milloin mistäkin päin maailmaa kuvittelee, että ihan mistä päin maailmaa tahansa joku naikkonen löytyy parisuhteeseen?

Eihän mulla mitään ole monikulttuurisia suhteita vastaan, mutta hiukkasen kuitenkin itseäni tökkii ajatus etäsuhteesta varsinkin jos välimatkaa alkaa olemaan yli tuhat kilsaa.

Sitä minä vaan, että eikö ole jo melkoisen turhauttavaa/epätoivoista lähetellä pitkiä tunteella laadittuja viestejä naiselle, joka sattuu kohtalon oikusta sijaitsemaan muutaman tuhannen kilsan päässä?

Kyllähän mä luulen tietäväni miesten ajatusmaailman, mutta tää menee hippasen yli ymmärryksen. Tää facebookin ihmeellinen deittimaailma. :whistle:
 
"harmaa"
noh. Mä seurustelin 3 vuotta miehen kanssa joka sattui asumaan yli 5000km:n päässä minusta. Minä siis siellä, hän täällä suomessa. Kun tulin suomeen, olin täällä monta kuukautta kerralla. Sit saattoi taas olla monta kuukautta, että piti olla erossa (jopa puoli vuotta) jonka jälkeen mies tuli mun kotimaahan ja oli siellä pitkään. Hyvin toimi vaikka välillä tuntu, että ikävään todellakin voi kuolla. Nyt ollaan oltu jo 13 v naimisissa ja hyvin pyyhkii :)
 
"hmm"
en nyt oo ihan varma ymmärsinkö oikein...
mutta kyllähän jotkut niin oikeasti kuvittelee. ja ne ketkä ei ole todellisuudessa sillä asialla, kuvittelevat, että se kamalan yksinäinen ja epätoivoinen sinkku lähettää ehkäpä jossain välissä rahaa, jotta se unelmien mies pääsee tänne suuntaan tapaamaan sitä yksinäistä sinkkunaista.
joopajoo :D
 
Non compos mentis
Intialaiselle miehelle on ihan luontevaa ajatella, että tuleva puoliso asu samassa maassa kuin hän. Esim. Jenkeissä asuvat ABCD (American Born Confused Desi) saattaa hakea vaimonsa Intiasta.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[QUOTE="hmm";24448942]en nyt oo ihan varma ymmärsinkö oikein...
mutta kyllähän jotkut niin oikeasti kuvittelee. ja ne ketkä ei ole todellisuudessa sillä asialla, kuvittelevat, että se kamalan yksinäinen ja epätoivoinen sinkku lähettää ehkäpä jossain välissä rahaa, jotta se unelmien mies pääsee tänne suuntaan tapaamaan sitä yksinäistä sinkkunaista.
joopajoo :D[/QUOTE]

Siis ilmeisesti on olemassa paljonkin avaramielisempiä ihmisiä kuin mitä mä oon. Niille maailma on pieni ja mikään etäisyys ei ole liikaa. Mä kuitenkin satun olemaan erittäin ahdasmielinen sinkkunainen, jolle tuhat kilsaa etäisyyttä alkaa olemaan ehdottomasti liikaa. Mulle siis on tuottanut lähinnä suurta hupia nuo mua romanttisessa mielessä lähestyvät ulkomaan elävät, vaikka rasistiksi en tunnustaudukaan. No okei, ruotsalainen tai norjalainen mies vois olla jännä kokemus, mutta en mä nyt jaksa uskoa että siitäkään elämää suuremmaksi rakkaudeksi ois.
 

Yhteistyössä