Hakutulokset

  1. J

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    unohtui laittaa että ehdin saamaan tippaa ainoastaan 25ml/tunnissa ja sillä jo käynnisty synnytys. Ja kalvot puhkastiin salissa kun olin jo täysin auki..
  2. J

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    Pikaisesti ilmoitan että meille syntyi Pieni tyttö 28.5 klo 17.26. Tyttö oli 3640g ja 52cm pitkä. Synnytyksestä: Aamulla menin osastolle 8:lta ja puoli 10 laittoivat tipan. Tipan määrää lisäiltiin tunnin välein. Puol 12 alkoi tuleen säännöllisiä supistuksia 5minuutin välein.12:sta jälkeen...
  3. J

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    Tänään oli äitipoli käynti. Ja hyvin se meni vaikka hiukan epäröin sinne menoa. Meillä alkaisi huomenna aamulla klo 8 käynnistys suoraan tipalla ei ruveta tunkemaan mitään nappeja. Kohdunkaula oli kokonaan lähtenyt ja kohdunsuu auki 2-3cm ja pää oli jo lähtö kuopissa.. :) Lääkäri arvioi että...
  4. J

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    Täällä ollaan edelleen yhdessä kasassa.. Yhden yhtäkään kipeetä supistusta en ole tuntenut koko raskausaikana.. Toivottavasti keskiviikkona rupeisivat käynnistelemään.. Janzkuuu ja Möhkis 40+3
  5. J

    Oriflame myyjiä paikalla?

    Täälläkin firmassa voi sanoa että sä tienaat juuri niin paljon kuin itse olet valmis asiaan panostaan ja myymään, ei täälläkää miljonääriksi nouse kukaan tekemättä töitä, niinkuin ei missään firmassa, valitettavasti .) HArmi jos sulle on jäänyt huonoja kokemuksia itselleni ei todellakaan ole...
  6. J

    Oriflame myyjiä paikalla?

    Minäkin huolin mielelläni omaan porukkaani ;) Mun titteli on Aluejohtaja ja mulle voi lähettää postia suoraan omaan meiliin os: katja.irri@oriflame.biz, Itse olen aloittanut 8v sitten myntikonsulttina ja tänä päivänä teen tätä jo kokopäiväisenä työnä, ja päivääkään en vaihtaisi pois :)
  7. J

    Oriflame myyjiä paikalla?

    HInnat on edullisia ja laatu loistava! Y-tunnusta ei tarvitse myyntikonsultti, koska oriflame ei maksa teille suoraan rahaa vaan alennukset jotka mk saa vähennetään suoraan laskussa. Jos haluat edetä uralla Tiiminvetäjäksi, Myyntipäälliköksi tai jopa Aluejohtajaksi niin silloin tarvitsee...
  8. J

    Oriflame myyjiä paikalla?

    täälläkin..:)
  9. J

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    nikunaku: Mulle juuri tämä ylilääkäri Rapila sukunimeltänsä niin kieltäytyi käynnistämästä synnytystä. Meillä kun on suvussa lähes kaikilla ollut rakausmyrkytys ja yleensä se periytyy äidiltä tyttärelle ja mun omalla äidillä on ollut joka raskaudessa se. Ja meillä on myös sekin suvussa vikana...
  10. J

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    Täälläkin ollaan edelleen yhdessä osassa..:( Tiistai illasta torstai aamuun makasin sairaalassa tarkkailussa. Oli niin pahat raskausmyrkytyksen oireet. kaikki viittasivat täysin raskausmyrkytykseen, mutta siellä kun makasin sen kaks päivää niin kaikki arvot olivatkin ihan hyvät torstaina ja...
  11. J

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    [b]nikunaku Kenellä lääkärillä vammalan äitipolilla kävit? Olen itsekkin todella pettynyt heidän toimintaansa. Istuin siellä perjantai päivän kun en pysty kunnolla istuun, makaan enkä käveleen. kaikki yöt menee valvoessa. Ja paikat niin turvoksissa että ei tarvi ajatellakkaan kävelyä iltaisin...
  12. J

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    Kamalasti oli tullut tekstiä aamun jälkeen.. Nikunaku olen sastamalasta kans..:) Olo on ollut koko raskauden tosi hyvä ei ole ollut pahoinvointia eikä mitään muutakaan, mutta nyt viimeisen viikon aikana on tullut kaikkee.. Närästystä tulee iltaisin vaan onneks.. issias kipu vaivaa tosi pahana...
  13. J

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    Vieläkö mahtaisi mahtua joukkoon yksi odottaja? Löysin yllättäen tälläisen palstan.:) Esikoista odotan ja laskettuaika olisi 21.5 ja synnytyssairaala olisi vassi..:(
  14. J

    Raskauden aikasista kivuista...sisäreisi?

    Mulla on ihan samoja kipuja ja kävin siitä myös lääkärissä, kun odotan esikoistani enkä oikein tiennyt mitä ne kivut oli. mutta on kuulemma ihan normaalia. kun kohtu ja lapsi kasvaa..:) itse olen nyt viikolla 14+2

Yhteistyössä