Oriflame myyjiä paikalla?

  • Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti
HInnat on edullisia ja laatu loistava! Y-tunnusta ei tarvitse myyntikonsultti, koska oriflame ei maksa teille suoraan rahaa vaan alennukset jotka mk saa vähennetään suoraan laskussa. Jos haluat edetä uralla Tiiminvetäjäksi, Myyntipäälliköksi tai jopa Aluejohtajaksi niin silloin tarvitsee y-tunnuksen ja on yrittäjä, eli silloin kyseessä on jo enemmän joko osapäiväinen tai kokopäiväinen työ :) Ja tänä päivänä yhä useampi meistä on edennyt ns. Oriflame urallaan ja saanut tästä itselleen osa-aikaisen tai jopa kokopäiväisen työn Upeassa porukkassa ja upeiden tuotteiden parissa!
Mottomme on ansaitse ja pidä hauskaa B)
Jos myyntikonsultin hommat kiinnostaa niin ota ihmeessä yhteyttä kerron mielelläni enemmän asiasta!
Tämä on loistava tapa saada itse laatutuotteita -25% halvemmalla kun lähtee myyntikonsultiksi ja samalla kun näyttää kuvastoa kavereillekin kiva sivu homma esim.kotiäideille josta myös siis saa hiukan ylimääräistä rahaa! Meillä tienaat juuri niin paljon kuin itse haluat :)
 
Minäkin huolin mielelläni omaan porukkaani ;) Mun titteli on Aluejohtaja ja mulle voi lähettää postia suoraan omaan meiliin os: katja.irri@oriflame.biz, Itse olen aloittanut 8v sitten myntikonsulttina ja tänä päivänä teen tätä jo kokopäiväisenä työnä, ja päivääkään en vaihtaisi pois :)
 
näin
Kylläpä täällä oriflamea hehkutetaan. Ei se loppukädessä mitään niin mahtavaa ole, kun annetaan ymmärtää. Voitot nousee ylöspäin, juuri näille aluejohtajille ja vastaaville. Nim. Itsekin ollut ylemmillä tasoilla
 
Täälläkin firmassa voi sanoa että sä tienaat juuri niin paljon kuin itse olet valmis asiaan panostaan ja myymään, ei täälläkää miljonääriksi nouse kukaan tekemättä töitä, niinkuin ei missään firmassa, valitettavasti .) HArmi jos sulle on jäänyt huonoja kokemuksia itselleni ei todellakaan ole jäänyt voin käsi sydämellä sanoa että ilman Oriflamea meidän perheen elämä olisi ollut tosi paljon huonompaa, tämä on tuonut meille useita ulkomaan matkoja ja ihania ihmisiä ystäviksi joihin en olisi tutustunut ilman Oriflamea ;)
Ja sinun yläpuolellasi olevan tulot eivät ole mitenkään poissa omista tuloistasi, eli siitä ei kannata olla katkera, jokaisessa yrityksessä löytyy aina joku joka on ylemmällä tasolla kuin sinä ja tienaa enemmän kuin sinä, mut meillä minun tuloni eivät siitä pienene jos yläpuolellani oleva tienaa minusta rahaa ja saa isompia korvauksia kuin minä. Tässä hommassa voi katsoa vain peiliin jollei palkka miellytä:)
 
Hei! Täällä olisi yksi Perniössä toimiva Oriflamen ja Kotigastronomin myyntikonsultti/jälleenmyyjä. Jos mietiskelet, että haluaisitko lähteä toimintaan mukaan tai et tiedä mitä kautta pääsisit mukaan niin minuun voi ottaa rohkeasti yhteyttä, niin voimme jutella asiasta lisää! S-posti: Mimmuzca1@hotmail.com
Salon seudulla ei hirveästi näytä olevan jälleenmyyjätovereita, mutta voit olla toki myös kauempaakin, onnistuuhan tämä kokemusten jakaminen, vinkkien antaminen ja muu toiminta nykyään niin kätevästi esim. netin välityksellä.

Ja toisin kuin monet luulee, että nämä jälleenmyyjät tyrkyttävät tuotteita, niin se ei ainakaan omalla kohdallani mene näin. (Toki tällaisiakin tapauksia voi löytyä)
Itse järjestelen kotikutsuja ja kutsun ihmisiä kylään ja siinä kahvittelun, rupattelun ja muun lomassa tuo myyntitoiminta on sujunut hyvin omalla painollaan, ja paljon on kehuja tullut kotikutsujen mukavasta ilmapiiristä ja muusta vastaavasta, että ihan innokkaasti ihmiset ovat lopulta lähteneet mukaan tähän ja innostuneet tuotteista kun alun epäilykset ja väärät harhaluulot ovat haihtuneet pois. Terveisin: Tyytyväisiä asiakkaita omaava jälleenmyyjä! :)
ID-numero: 8096796

Tervetuloa rohkeasti mukaan! :)
 
Viimeksi muokattu:
Veroasiantuntija
Myyntikonsultit ovat ammatinharjoittajia, joita koskevat samat velvollisuudet kuin muitakin yrittäjiä. Tuloistasi joudut maksamaan ennakkoveroa. Olet myös arvonlisävelvollinen, jos liikevaihtosi on vuodessa vähintään 8500 €. Lisäksi olet vielä kirjanpitovelvollinen ja osa-aikayrittäjänäkin joudut maksamaan vielä eläkevakuutusmaksut. Jos myyt pimeästi, se on Suomen lain mukaan rangaistava teko. Lisätietoja asiasta saa kuluttajaviraston sivuilta.
 
Oriflame tiiminvetäjä
Vähän myöhässä, kuten edellinenkin vastaaja mutta vastaanpä silti koska hänkin vastannut useita vuosia vanhaan kysymykseen.
Tuloistasi et joudu maksamaan veroja, ellet ryhdy esim. tiiminvetäjäksi. Tämän vuoksi tulot eivät myöskään vaikuta mahdollisiin tukiisi. Et ole yrittäjä etkä joudu hommaamaan y-tunnusta ellet ryhdy nimenomaan vaikka tiiminvetäjäksi. Tällöin Oriflame alkaa maksamaan sinulle provisiopalkkaa, jolloin toki joudut maksamaan veroja mikäli verotettavaa kulujen jälkeen jää.
 

Yhteistyössä