Hakutulokset

  1. V

    ***ELOMASSUT 2008*** joulukuussa

    Kiitos Laurenille ja Ponille (joku muukin taisi vielä kommentoida eli kaikille teille) "iso vauva" -kommenteista. Jatkuvaan kun saa jostain kuulla, että onpa pullea vauva, niin siihenhän alkaa sitten itsekin uskoa... Pitää olla vain onnellinen, että vauva kasvaa! :)
  2. V

    ***ELOMASSUT 2008*** joulukuussa

    Pitkästä aikaa meidänkin kuulumisia. Meillä on ensi viikolla 4 kk:n neuvola, ja epäilen, että lääkäri mainitsee jotakin meidän tyttösen painosta. On tytöksi aikamoinen jölli. Kotipunnituksen perusteella (äitin + vauvan paino - äitin paino) baby painoi toissa viikolla 8,2 kg eikä kumminkaan...
  3. V

    Mistä laadukas lampaantalja rattaisiin?

    Ruskovillan taljoja voi tilata netistä: www.ruskovilla.fi (ainakin kehuvat, että on laadukkaita taljoja)
  4. V

    <<<ELOMASSUT>>> lokakuussa

    Mulla ei ole vielä menkat alkaneet. Vauva on kohta 3 kk ja täysimetyksellä täysin. Just koitin juottaa vauvalle tuttipullosta lypsettyä maitoa eikä onnistunut millään. Raukka huusi kuin hyeena ja oli niiiin loukkaantunut äidille. En kerta kaikkiaan voinut huudattaa vauvaa kovin kauaa, kun...
  5. V

    <<<ELOMASSUT>>> lokakuussa

    Kotiäiti32 mulle tuli raskauden lopussa myös se raskausmyrkytys, jonka takia synnytys käynnistettiin. Ilmeisesti kuitenkin lievä oli se minun myrkytys. Jälkitarkastuksessa kaikki arvot oli palautuneet jo normaaleiksi, joten en osaa sanoa munuaisvauriosta. Toivottavasti selviät pelkällä...
  6. V

    <<<ELOMASSUT>>> lokakuussa

    Onnistuisinkohan nyt kirjoittamaan loppuun asti, kun kolmesti olen tässä lähipäivinä aloittanut ja aina se on keskeytynyt. Let's try. Mä oon ihaillen lukenut noita teidän vauvojen yöunia. Meillä nimittäin saa kyllä piirtää rastin seinään, mikäli vauva nukkuu vaikkapa kolme tuntia yöllä...
  7. V

    <<<ELOMASSUT>>> lokakuussa

    Kiitos HooÄs. Mulle ei aiemminkaan se terkkarikaan puhunut mitään ehkäisystä enkä itekään älynnyt kysyä, kun jotenki ne vauvan asiat oli aluksi akuutimpia. Meillä on torstaina 2 kk:n neuvola, niin pitää siellä kysäistä edes joku esite aiheesta :) Meidän vauva syntyi 8.8. rv:lla 38+5...
  8. V

    <<<ELOMASSUT>>> lokakuussa

    Heipä hei! Täällä vielä yksi elokuinen äiti, joka on seurannut jo odotusajan juttuja taustalla. Saimme esikoistyttäremme 8.8.-08, joten tällä viikolla vietetään babyn 2 kk merkkipäivää. Hui, kun aika menee äkkiä! Ajattelin ettei tarvi kirjautua, jos vain seurailen kirjoituksia. Nyt...

Yhteistyössä