Hakutulokset

  1. P

    mitä tää tarkoittaa?? :)

    kiitos hennu86 sitten vaan ens kuussa uudestaan yritystä
  2. P

    mitä tää tarkoittaa?? :)

    kierto on 17/32 tarvii varmaan vaan odotella :) kiitos sulle :)
  3. P

    kauanko siittiöt voi elää???

    eli niinkuin yllä lukee niin kauanko siittiöt elää peittojen heiluttelun jälkeen sisällä? meillä kun peitot heilu liika aikasin :(
  4. P

    plussaa vai ei

    mulla oli niukka vuoto juur kun menkat ois pitäny alkaa,silloin oli juurikin oireina et tunu että olisi vaan flunssa nokka tukossa ja veri maistu suussa..koko raskausaikana en juur sietäny ruokaa :D kyllä kannattaa odottaa viel hetki seuraillen vuotoa ja tehä varmuudeksi testi....ite oon joutunu...
  5. P

    mitä tää tarkoittaa?? :)

    täällä yksi tiedoton joka kaipaa neuvoa elikkä tilanne ois tämäarisen päivää on ollu lämpö normaalia korkeempi ja nännit ollut arat etova olo koko ajan ja alkanut taas syömään aamuisin kun tuntuu nälättävän koko ajan myös yöllä mutta kummaa taas se että peittoja heiluteltiin 15.päivä ja...
  6. P

    plussaa vai ei

    j.j kyllä on mahdollist että olisi onnistunut :) mulla edellissä raskaudessa tuli niukkaa vuotoa 3 päivää ja kaikki meni hyvin :)
  7. P

    plussaa vai ei

    juu täällä mös yksi tiedoton joka kaipaa neuvoa elikkä tilanne ois tämä:parisen päivää on ollu lämpö normaalia korkeempi ja nännit ollut arat etova olo koko ajan ja alkanut taas syömään aamuisin kun tuntuu nälättävän koko ajan :D myös yöllä mutta kummaa taas se että peittoja heiluteltiin...
  8. P

    apuva tarvii!!!???

    oireet tuntuu vahvistuvan =) =) =) huomena pitäs testin tulla postissa....kyllä jänskattää...
  9. P

    KESKENMENON KOKENEET KERTOKAA

    mulla oli alkuvudesta keskenmeno ja vuoto tuli alkuun vaan päivällä...neuvolassa sanottiin et on ihan normaalia eikä pidä hätäillä...mulla ei ollut ollenkaan kipuja...toivon syvästi että sinun vuotosi on normaalia
  10. P

    apuva tarvii!!!???

    elikkäs sain tossa alkuvuodesta keskenmenon ja sen jälkeen ekat menkat tuli 10.5 siitä seuraavat tulikin vasta 14.6 nyt on pari päivää ollut ihan semmonen olo et olis tärpänny...luulis ettei se voi olla mahollista vai voiko kroppa olla keskenmenon jälkeen nii sekasin??
  11. P

    tiputtelua viikoilla 8+2???????????

    kun tiputtelee edelleen mut ei ollenkaan öisin ja jos menis kesken niin luulisi että sattuis..välillä vuoto loppuu sit tulee pikkasen runsaammin sit taas hiipuu....
  12. P

    ihme tiputtelua 8+4

    oisko kellään ollu samanlaista eli mulla niukkaa tiputtelua 3:tta päivää mut se loppuu yöhö mennen ja sit taas aamulla ei ollenkaan kipuja.mulla takana yksi kesken meno ja silloin vuosin yötäpäivää kamalien kipujen kanssa
  13. P

    tiputtelua viikoilla 8+2???????????

    oliko sulla kipuja keskenmenossa kun tiputtelu alkoi?mulla oli keskenmeno 2006 ja kamalat ivut alkoi ennen vuotoa.nyt vuoto on hirmu pientä ja kivutonta =) lasta yritetty 2 vuotta..toivotaan et kaikki päättyy hyvin
  14. P

    tiputtelua viikoilla 8+2???????????

    oisko kellään tietoa?olisi kiva jos jollain olisi tietoa/kokemusta?kipuja ei ole yhtään
  15. P

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT elokuussa

    itse tulin hormanikierukan poiston jälkeen 3 kk päästä raskaaksi...joillakin se ottaa aikansa kovasti onnea yritykselle :hug:
  16. P

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT elokuussa

    tääl kp 32/32 yk 1 v tänään pitäs alkaa...jänskättää... oireilua pikkasen ollu...
  17. P

    san-

    eli negan testasin eilen,ehkä hieman liian aikaisin...mulla huono olo on menny ois mutta kun kävelin tänään niin ala mahaan pisti,ja välillä "kivistää" ala masua...mulla ei menkat ole edes myöhässä vielä mutta olo on ärsyttävän kärsimätön.... :laugh:
  18. P

    san-

    miten sulla joko menkat on alkanut? tein tänään negan testin.... :'( menkat pitäis vasta alkaa ehkä vkl mut jotenkin tas tuntuu eittä ei ole tärpänny vaikka on ollu oireuta
  19. P

    valkovuoto....

    ilmoittele ihmeessä miten kävi.itselläni ei ole menklat viellä myöhässä.mutta vauvaa on toivottu jo vuoden verran :heart: :hug: plussa tuulia sulle
  20. P

    valkovuoto....

    hei...täällä vahva epäily raskautumisesta...siispä kysyisin että onko kellään ollut alkuraskauden oireena valkovudon loppumista? itselläni yleensä tulee ennen menkkoja aika runsaasti ja nyt ei yhtään 3 päivään...launtaina pitäisi menkkajen alkaa...

Yhteistyössä