plussaa vai ei

j.j
Mulla tänään kp 23 ja eilen alkoi niukka ruskee vuoto. Tänään tullut jo verta, mutta ei niin paljo ku kuukautisten aikana.. Mulla yleensä kierto sen 28-32pv..
Voiskohan olla kiinnittymisvuotoa vai onkohan vaa menkat alkanu..?
Eilen oli myös maha ja selkä tosi kipeenä, tänään aamulla huonoa oloa ja vihlovaa päänsärkyä.

Onko teillä millaisia kokemuksia tälläsistä? :)
 
juu täällä mös yksi tiedoton joka kaipaa neuvoa elikkä tilanne ois tämä:parisen päivää on ollu lämpö normaalia korkeempi ja nännit ollut arat etova olo koko ajan ja alkanut taas syömään aamuisin kun tuntuu nälättävän koko ajan :D myös yöllä mutta kummaa taas se että peittoja heiluteltiin 15.päivä ja oviksen ois pitäny olla vasta 20.päivä kk kierto on 32 päivää..pliis auttakaa jos on kokemusta ennenkö aen testin :)
 
j.j
Missä vaiheessa kiertoa sulla oli vuotoa? :) Toivottavasti ois teillä tärpännyt :p
Mulla alko eilen vähä runsaampi vuoto, mutta nyt taas tosi niukka, ehkä ei kuitenkaa oo tärpännyt.. Eilis illasta asti ollu nyt nenä tukossa ja ruoka ei oikeen maistu, oiskohan nää kuitenki jotain oireita? :D
 
mulla oli niukka vuoto juur kun menkat ois pitäny alkaa,silloin oli juurikin oireina et tunu että olisi vaan flunssa nokka tukossa ja veri maistu suussa..koko raskausaikana en juur sietäny ruokaa :D kyllä kannattaa odottaa viel hetki seuraillen vuotoa ja tehä varmuudeksi testi....ite oon joutunu juokseen veskis koko aamun ja ihan varma raskaudesta mutta tuntuu et se ei voi olla mahollista :(
 
j.j
Mulla just nenä tukossa, mut ei kuumetta tai mittään, lämpö ihan normaali. Alavatsassa ihme kouristuksia... Tuntuu jotenki että menkat ne vaan on :( No, jos teillä ei nyt tärpänny, niin ei muutaku ens kuussa uudestaan! :p
 
j.j
Iik! =) Täällä tuli oviksella haamu.. Toivotaan parasta, kaveri teki oviksella testin vaikka tuli menkat normaalisti ja haamua näytti ja parin päivän päästä r-testi näytti haamua ja sit kunnon plussaa.. :)
 
j.j
Niinhän se pitäs.. :/ Mutta joskus voi näköjää sattua tollastaki :D Minäpä aloin taas vuotaan oikeen kunnon tumman punaisin klönttejä.. :// että ei muutaku ens kuussa uutta yritystä :)
 

Yhteistyössä