Hakutulokset

  1. K

    Hoidot Kysillä

    Arcathalle ja Inkulle tuhannesti tsemppiä ja hyviä piinailuhermoja! Monella muullakin on jännät paikat edessä, pidän kaikille peukkuja! Inkku, muista tosiaan levätä! Mä sain hyperin tästä viimeisimmästä hoidosta (raskautuminen vielä pahensi) ja oon nyt kolmatta viikkoa saikulla. Kannattaa...
  2. K

    Hoidot Kysillä

    Kiitos onnitteluista! :heart: Pohtijatar mulla hcg oli 241. Taitaa mennä meidän molempien arvot siihen hyvä-kategoriaan :) Jänskää on. Jotenkin vain toivoisi, että tulis nyt vaikka pahoinvointia niin "tietäisi" olevansa raskaana. Meilläkin ultra on syyslomaviikolla. Saattaa ottaa hermon...
  3. K

    Hoidot Kysillä

    Pohtijatar onnea hurjasti!! :heart: :heart: Meidän yhteinen taival näyttää jatkuvan, koska meillekin tuli selvä plussa testiin! Täällä iloitaan varovaisesti =) Verikokeeseen menen puolilta päivin ja vasta sen tuloksen kuultua uskallan ehkä uskoa raskauteen! Sinänsä mitään oireita ei ole...
  4. K

    Hoidot Kysillä

    Kahden alkion siirto tehtiin eilen minullekin. Samoin kuin Pohtijattarella, matkassa on yksi hyvä 4-soluinen ja toinen huonompilaatuinen alkio (joka olisi muuten mennyt roskiin!). Meilläkään ei tuo alkiotuotto ollut kovin kummoista: 11 munasolua, 2 alkiota, pakkaseen 0. Plääh. Mutta parempi...
  5. K

    Kelan korvaukset neljännestä IVF:stä

    Soitin jokin päivä sitten KELAan lääkemaksukattoasioiden vuoksi ja kysyin myös korvausperusteita. Virkailija vastasi, että käytännössä KELA korvaa kaikki julkisen puolen hoidot (olipa hoitoja kuinka monta tahansa), koska julkisella hoidot ovat "aina jollakin tapaa perusteltuja". Yksityisellä...
  6. K

    Hoidot Kysillä

    Toivottavasti kukaan ei pahastu, kun vähän muokkasin tuota listaa. Ja otin jo kesäkuussa synnyttäneet plussaajat pois. Toivotaan, että Dream09 aloittaa uuden pitkän ja kestävän plussasarjan!! Pohtijatar, toivon samaa hyvää onnea teidän alkioille!! Tiedän miltä susta tuntuu, koska tasan vuosi...
  7. K

    Hoidot Kysillä

    KYSIN HOIDOKIT 8.9.2009 Inkku83...................1. IVF punktio vk 41 Peppilottasikuriina.....inseminaatio 6.5.2009 dream09..................3.IVF 08/09...kaksi siirretty testi pv.11.9 Arcatha....................inseminaatio 09/09.clomit+metut Raitatiikeri...............inseminaatio...
  8. K

    Hoidot Kysillä

    Ensiksikin, Kummi ja Sitronella :hug: Eilen oli punktio. Saatiin 11 munasolua, jotka icsattiin. Tuloksena kaksi hedelmöittynyttä. Loput olivat monitumaisia, ylikypsiä yms. käyttökelvottomia. Huomenna alkionsiirto ja eiköhän nuo molemmat matkaan lähde, jos vain hengissä ovat...
  9. K

    Hoidot Kysillä

    Heips, Olen ollut pitkään keskustelutauolla, mutta vihdoin on uusi hoito alkamassa ja yritän täältä vähän kuulostella muiden Kysiläisten kuulumisia. Eli huomenna eka ultra, ja mikäli vuoto nyt vain alkaa, varmaan myös pistosten aloitus. Kolmas IVF/ICSI-yritys siis edessä, lyhyttä hoitoa...
  10. K

    Hoidot Kysillä

    Heips, Eipä tullut meidän PASsista mitään. Tänään olisi pitänyt olla siirto, mutta "yllättäen" se ainoa pakkasalkio ei selvinnyt sulatuksesta. Aloitin nyt heti e-pillerit munasarjoja rauhoittelemaan ja syksyllä sit seuraava ICSI. Kyllä harmittaa. Erityisesti Vesiheinälle ja Hopottitarelle...
  11. K

    Hoidot Kysillä

    Eipä ole tänne kovin iloisia uutisia saatu aikoihin! :headwall: Olen sen maaliskuisen kohdunulkoisen jälkeen pysynyt taustalla ja yrittänyt toipua pettymyksestä. Mulla meni kierto aivan sekaisin, ei menkkoja vieläkään. Jälkitarkastuksessa kaikki oli ok ja PAS on suunniteltu vk 23. Aloitin...
  12. K

    Hoidot Kysillä

    Kiitos lohdutuksesta :) Olen vielä tämän viikon saikulla, maanantaina taas paluu töihin. On edelleen tosi ruhjottu olo ja kipulääkkeitä menee. Sain jälkitarkastusajan vasta 20.4., toivottavasti päästään silloin PASsia suunnittelemaan. Jos se meidän ainoa pakkasalkio ei kestä sulatusta, tuskin...
  13. K

    Hoidot Kysillä

    Ei tule meille vauvaa. Tiistaina alkoi kovat mahakivut, menin päivystykseen ja raskaus todettiin kohdunulkoiseksi. Alkio oli ihan harhateillä ja kiinnittynyt tuubaan. Pari päivää seurattiin osastolla, koska en halunnut leikkausta ainoan avoimen munanjohtimen menettämisen pelossa. Kipuilu jatkui...
  14. K

    Hoidot Kysillä

    Kyllä tosiaan ivf-polin henkilökunta tekee hurjasti töitä! Mä olen jo miljoonasti kiittänyt ylimääräisistä ajoista ja joustamisesta. Ja tuo labraremontti on varmasti lisännyt ruuhkaa. No toisaalta, kun ei ole ollut punktioita tai siirtoja, ovat tietty voineet tehdä muuta. Täällähän on monta...
  15. K

    Hoidot Kysillä

    Kiitos tsempistä! :) Tämän aamun veritesti näytti vähän paremmalta: hcg oli 551! Raskaana siis ollaan. Olen tositositosi iloinen, mutta myös pelottaa, koska tuo Retulin edellinen viesti oli niin totta... Mä haluan nähdä sen pikkusikiön ja kuulla sydänäänet ennen kuin oikeasti uskon tämän...
  16. K

    Hoidot Kysillä

    ICSIn tuoresiirrosta neljätoista päivää. Tänä aamuna tein raskaustestin, joka oli (ensimmäistä kertaa ikinä!) positiivinen. Jippii! Noh, kävin tietty vielä verikokeessa ja hcg-arvo olikin vain 34. Siihen loppui juhliminen... Hcg-kontrolli ensi viikolla, luget jatkuu ja tää hiton epätietoisuus on...
  17. K

    Hoidot Kysillä

    Pitkästä aikaa minäkin täällä. Meille tehtiiin ICSI ja punktio oli Intiimissä, koska Kysin labraremppa ei ehtinytkään valmistua ajoissa ja piikittelyt oli jo aloitettu. Aluksi ahdisti ajatus vieraaseen paikkaan siirtymisestä, mut kiva kokemus (jos punktiosta näin voi sanoa)oli. Saatiin 5...
  18. K

    Hoidot Kysillä

    Heips taas! Tikru: Mulle lääkäri sanoi, että Synarelan aikana ei tarvita ehkäisyä. Eli jos sattuisit tulemaan raskaaksi, ei lääkkeestä olisi sikiölle mitään haittaa. Mulla itselläni kierto venyi sumuttelujen aikana ja lääkäri vain käski tehdä raskaustestin. Montako ivf/icsi-yritystä teillä on...
  19. K

    Hoidot Kysillä

    Heips! Tässä yksi vauvakuumeinen keskustelija lisää. Kysissä ollaan oltu vuoden verran hoidoissa (hormonilääkityksiä, pari inssiä ja ivf) ja lapsen saantia vaikeuttavia diagnooseja alkaa olla jo aika pitkä lista. Eka IVF on nyt takana ja se meni ihan metsään! Hedelmöittyneitä munasoluja...

Yhteistyössä