Hakutulokset

  1. N

    Löytääkö joku kuvan

    siitä Nuorennusleikkaus-ohjelman (!?) kampaajan hiuksista? Mikä sen naisen nimi on? Sillä on ihana lyhyt tukka, yleensä violetti. Mut on ollu punasena myös. En löydä!
  2. N

    Pitääkö vauva herättää tissille?

    Tuo meidän tyttö on ihan mahdoton nukkumaan. Nytkin on nukkunut jo kohta 5h putkeen ilman syöntiä. Aamupäivällä söi kyllä molemmat tissit ja sitten nukahti. Ja ikää sillä on vasta reilu viikko. Ihan avuton olo kun en tiedä mitä pitää tehdä että tekee "oikein". Ensimmäinen lapsi ei ikinä...
  3. N

    Pakko hehkuttaa

    ..kun synnytin sunnuntaina naistenpäivänä ihanan ja täydellisen, terveen ja kauniin tytön! Onnea on. Ihan liikaa. :) :heart:
  4. N

    Mitä sinne laitoskassiin nyt tarvii?

    Aivan totally pimennys päässä. Omat farkut ja villasukat on + hygieniavälineet. Mut mitä se vauva tarvii? Body ja potkarit, villapuku, töppöset ja tumput, kypärälakki + toppapuku? Krääk! Aivan superjännää touhua, mutta miten en muka muista edellisestä. Aivan outo homma.. miten sitä...
  5. N

    Laiskuuttako vai mitä? Ei vaan kiinnosta niinkö? (Suoraa ja kärjistettyä puhetta odottajista)

    Nyt tökkään muurahaispesää, mutta miksi ihmeessä te monet odottavat äidit näytätte niin kamalilta? Tukka on harjaamatta ja juurikasvu loistaa kilometrien päähän. Ei meikkiä, kynnet miten sattuu, ei huoliteltua ulkonäköä, vaatteetkin kulahtaineita ja muodottomia. Pimeneekö tai hajoaako teillä...
  6. N

    Huomenna viimeinen ultra ja mietin,

    että onko enää mitään järkeä kysyä kumpi on tulossa? Tyyppi on täällä kuitenkin jo ihan muutamassa viikossa. Eikä ole aiemmin ultrissa suostunut näyttämään paikkojaan. Sanokaa nyt, että ei kannata edes kysyä. Eikö menekin hukkaan kaikki tämä kuukausien arvailu ja kärvistely siitä kumpi on...
  7. N

    Sähköiset hiukset, voiko johtua..

    petivaatteista? Saatiin häälahjaksi muutamat puuvillasatiini-setit, ja tukka on pystyssä koko ajan. Ajattelin ensin johtuvan hiusväristä, mutta voiko syy ollakin noissa? Tietääkö kukaan? Hoitoaine ei auta ja tympäsee pitää hiuksia koko ajan kiinni.
  8. N

    G: Kumpi keittiö parempi?

    Erillinen keittiö vai tupakeittiö? Minua ahdistaa erillinen keittiö, joka meillä nyt on. Toivon joskus vielä saavani tupakeittiön, josta hallita koko valtakuntaa.
  9. N

    Kysymys raskausajan suonikohjuista?

    Miten on, lähteekö raskausaikana tuleet suonikohjut "pois" raskauden jälkeen? Eli onko kyseessä vaan joku tilapäinen tila, kun elimistö on kovassa rasituksessa? Tuntuu ihan typerältä kysymykseltä, kun pitäisi tämä kai tietää.
  10. N

    Oksennustautia vai mitä kuvotusta tämä on?

    Eilen piti ihan oksentaa ja nyt järkyttävä kuvotus. RV 33 menossa, kuuluuko tämä asiaan vai onko täällä Oulun suunnalla liikkeellä jotain tautia kenties? Voi ressi.
  11. N

    Tunnustus. Tänne saa tunnusta jos mieltä joku vaivaa.

    Minä oon ihan paska leipuri. AINA menee homma pipariksi, tai ei edes pipariksi, ku en osaa! Miksi ees yritän, koko homma on tuskallista. Pilalle menee varmaan tämäkin vadelmarahkapiirakka. Raivostuttaa.
  12. N

    Kaipaan neuvoja ja kokemuksia puolipäivähoidosta

    Poika aloittaa uudessa päiväkodissa helmikuun alussa puolipäiväisenä. Nyt pitäisi valita ne päivät. Onko vinkkejä? Tiistai on "lukittu" hoitopäiväksi, koska silloin on jumppapäivä. Mutta miten te joilla on kokemusta, olette jaotelleet muut päivät, ettei tule ylipitkää "viikoloppua" vai onko...
  13. N

    Vauvatavaroista natinaa. Väreistä lähinnä.

    Kävin tänään ostamassa tarjouksesta vauvalle babysitterin. Alan liikkeessä oli iskeä migreeni - väriä ja kuosia, nallea, pupua, ruutua ja raitaa. Ok, lapset pitävät väreistä, mutta osaako kukaan valmistaja ottaa huomioon sitä, että vaikka kyseistä sitteriä ei vauva itse pysty katselemaan...
  14. N

    Onko muilla raskauden loppuajasta Koko Ajan Nälkä?

    Saako tätä millään tyydytettyä? Siis ihan uskomatonta, että vaikka mitä syö niin ei helpota! Rv 33 menossa. Tänäänkin aamulla keitin jo kello 8 aamupuuron, kello 11 söin Pilttiä purkin (nami, palapaistia) ja kello 14 olin jo tehnyt kanawokkia. Ja noiden välissä kaikkea pientä, ohimennen...
  15. N

    Huomenna hääpäivä!

    Ja tässä mää vaan istun. Pitäs kasata vaatteet, korut ja meikit valmiiksi, suihkutella ja nyppiä karvoja, imuroida koti. Tässä mä vaan oon koneella - argh. Lukkotila vai mikä aikaansaamattomuuskohtaus. Help!
  16. N

    Minkä sanan käyttö sinua puistattaa?

    Jätetään heti kättelyssä pois ainakin sana niinku, se varmaan tympäsee aika monia. Mua ällöttää sana masuasukki.
  17. N

    Viimeinen päivä..

    neitinä! Huomenna oon rouva. Nyt alkaa tulla tutinat punttiin.. tajusin, etten oo harjotellu edes uuden nimen allekirjoittamista vielä kertaakaan. Jän. nit. tää.
  18. N

    Imelä haju lapsen hengityksessä?

    Mistä voi johtua? Välillä haisee makealle (ihan ku ois just syönyt banaanin, vaikka ei siis olisi) tai sitten ihan imelälle, kuin pilvelle? Hampaat harjataan aamuin ja illoin, ksylitolia menee aterioiden jälkeen. Outo juttu. Voiko tuo laktoositon ruokavalio vaikuttaa?
  19. N

    Ihan paskasti alko tämä vuosi.

    Heti aamusta meni tappeluksi, perhana. Ja kun vielä yritin olla hissunkissun, että mies saa rauhassa nukkua krapulansa poissa. Ni tämä alkaa mekastaan kun en odottanut, että hän herää katsomaan leffaa. Siis nukkumaan ja haisemaan tuohon leffan ajaksi. Oisko täällä siis pitäny vaan istua...
  20. N

    Pakko hehkuttaa!

    Ostin hääpuvun! Aivan ihana! Täyspitkä musta, empirelinjainen ja uuhalaa! Niin nätti. Tuli vauvamahan kanssa sivuprofiilistakin todella "hedelmällinen". Ja sain hinnasta tingattua vielä melkein puolet pois. Nyt mää oon oikeesti menossa naimisiin! Reilu viikko - iiiiiiiks!

Yhteistyössä