Pakko hehkuttaa!

Ostin hääpuvun! Aivan ihana! Täyspitkä musta, empirelinjainen ja uuhalaa! Niin nätti. Tuli vauvamahan kanssa sivuprofiilistakin todella "hedelmällinen". Ja sain hinnasta tingattua vielä melkein puolet pois.

Nyt mää oon oikeesti menossa naimisiin! Reilu viikko - iiiiiiiks!
 
Mies on kotona, en voi kuvailla. Ja se pitää vielä käyttää ostopaikassa, kun lyhentävät vähän olkaimia istuvammaksi. Nyt en raaskinut vielä jättää sinne. Mutta kerrassaan LÖYTÖ! Ihan antiikin jumalatar -fiilis tuli se päällä. Ihana art deco -henkinen kuviointi hopeisilla paljeteilla yms siinä rinnan alla.

Ajattelin lainata äidiltä kettupuuhkan (hopeanharmaa) ja laitataa hiukset sellaiselle 20-luvun lainekampaukselle. Utuinen silmämeikki ja punaiset huulet. Kohtalokasta ja näyttävää. IHAN MAHTAVAA!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Oijoiiii kun kuulostaa mahtavalta... :heart: :heart: :heart:
Laitathan sitten häitten jälkeen kuvan?!?
No emmäänytkehtaa mitää kuvia ittestäni laittaa - sehän ois ihan itserakasta tyrkkyä. He hee. ;)

Mutta iiiks, miksei vaan voi kiljua ääneen. Saako tuossa hillua täällä kotona ees vähän aikaa? Jos oon vaan makkarissa ja laitan oven kiinni.. pitäs kenkien kanssa kokeilla.. heh.
 
Alkuperäinen kirjoittaja neiti Apila:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Oijoiiii kun kuulostaa mahtavalta... :heart: :heart: :heart:
Laitathan sitten häitten jälkeen kuvan?!?
No emmäänytkehtaa mitää kuvia ittestäni laittaa - sehän ois ihan itserakasta tyrkkyä. He hee. ;)

Mutta iiiks, miksei vaan voi kiljua ääneen. Saako tuossa hillua täällä kotona ees vähän aikaa? Jos oon vaan makkarissa ja laitan oven kiinni.. pitäs kenkien kanssa kokeilla.. heh.
Yyveenä ees :whistle: :wave: ;) Mä oon ihna hiekkona hääpukuihin... Ja vauvamahoihin... Ja sullahan olis sitten niinku molemmat :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Yyveenä ees :whistle: :wave: ;) Mä oon ihna hiekkona hääpukuihin... Ja vauvamahoihin... Ja sullahan olis sitten niinku molemmat :LOL:
We will see. ;) Oikeasti aika vaikea tehtävä löytää istuvaa mekkoa tässä tilassa. Ja kun tarkoitus oli, että ei mitään kallista ja Oikeaa hääpukua morsiusliikeestä, onhan niitä hääpukuja siis raskaana oleville toki olemassa. Mutta tämä löytyi siis ihan yleiseltä juhlapukupuolelta - voi käyttää sitten muissakin iltapukutilaisuuksissa. Ja ovh oli 159e ja sain tasan sataseen ja vielä sen korjauksen tuohon samaan.

Mua niin kuumottas kokeilla tuota.. mut nyt pitää mennä lotraamaan vähän Doven päivettävällä voiteella, ettei käsivarret oo ihan kalkkunat.. pitääkö mun laittaa muuten pitkät hanskat?! Ei.. ei sormus mahu hanskan päälle.

Sori ku mää vähän yksinpuhelen täällä, mutta PAKKO. IIks ja jaiks. Ja iiiih! Toivottavasti se kampaus onnistuu - huoh.
 
Voi ei! Te painostatte mua :LOL: Kohta mää pukkaan tänne fotoa, ku tahon jakaa tuon kauneuden kaikkien kanssa. Mut en mää voi. Sitä pitää vielä vähän korjata sopivaksi ainaki ennen. Puolivalmis ei näytä miltään. UIH!
 
Alkuperäinen kirjoittaja neiti Apila:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Yyveenä ees :whistle: :wave: ;) Mä oon ihna hiekkona hääpukuihin... Ja vauvamahoihin... Ja sullahan olis sitten niinku molemmat :LOL:
We will see. ;) Oikeasti aika vaikea tehtävä löytää istuvaa mekkoa tässä tilassa. Ja kun tarkoitus oli, että ei mitään kallista ja Oikeaa hääpukua morsiusliikeestä, onhan niitä hääpukuja siis raskaana oleville toki olemassa. Mutta tämä löytyi siis ihan yleiseltä juhlapukupuolelta - voi käyttää sitten muissakin iltapukutilaisuuksissa. Ja ovh oli 159e ja sain tasan sataseen ja vielä sen korjauksen tuohon samaan.

Mua niin kuumottas kokeilla tuota.. mut nyt pitää mennä lotraamaan vähän Doven päivettävällä voiteella, ettei käsivarret oo ihan kalkkunat.. pitääkö mun laittaa muuten pitkät hanskat?! Ei.. ei sormus mahu hanskan päälle.

Sori ku mää vähän yksinpuhelen täällä, mutta PAKKO. IIks ja jaiks. Ja iiiih! Toivottavasti se kampaus onnistuu - huoh.
Hyvään hintaan sait.
Mee vaan vähän kokeilee :D
Juu en mie välttis hanskoja laittas, varsinkaan kun eihän se sormus mahdu sormeen enää...
 

Yhteistyössä