K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä oon taas tutkaillut instaseuraamisia Mietin tätä jo joskus aiemminkin, mutta minkähän takia se krisin tyttöystävä ei seuraa ketään muita joksuja eikä ne sitä? Sen huomasin että jc stewartin keikan jälkeen jc:n tyttöystävä alkoi seurata sekä krisiä että krisin tyttöystävää, eli aika luultavaa on että ovat siellä tavanneet, kun kris siellä tyttöystävänsä kanssa kerran nähtiinkin. Mutta nuo muut joksut ihmetyttää, koska krisin tyttis asuukin lontoossa ja mitä luultavimmin kris vietti sen kanssa paljon aikaa (esim varmaan aina silloin kun oli liveistä poissa). Tuo on kuitenkin edelleen se sama tyttö joka oli myös jossain krisin isän fb-päivityksissä eli ei mikään ihan uusi tuttavuus varmasti kellekään bändissä. Vita on ainakin sen kaveri koska se on ollut pääosassa jossain vitan tekemässä lyhytelokuvassakin. Maks ja Maja seuraa sitä ja se niitä, mutta krisin vanhempia ei, eikä nekään sitä.
Eivät seuraa siksi, että halutaan pitää mahdollisimman salassa, tämmöisiä JC:n tyttöystävän seuraamisia aika harva tarkkailee
 
vierailija
Eivät seuraa siksi, että halutaan pitää mahdollisimman salassa, tämmöisiä JC:n tyttöystävän seuraamisia aika harva tarkkailee
Ei taas tätä! Joksut seuraa vaikka ketä tyttöjä! Lontoossakin ilmestyi vaikka mitä nimiä heidän kaikkien seurantalistoille, eikä niistäkään pohdiskellaan että kenen kanssa kukin seurustelee. Miksi juuri yhden pitkäaikaista tyttöystävää ei kukaan seuraisi?
Ja tämä on kyllä ollut ihan julkista tietoa kun meikäläisellekin sen nimi oli jo joskus syksyllä selvillä, enkä todellakaan ole mikään instaguru itse, muista someista puhumattakaan. Kris on itsekin ollut seurustelustaan hyvin avoin, jo jossain pari vuotta vanhassa haastattelussa se sanoi että ei millään tavalla koe tarpeelliseksi peitellä seurusteluaan, samoin se toimi viisuaikojen haastatteluissa. Ja kun se tyttö kuitenkin tiedetään, eikä kris itsekään pyri peittelemään seurusteluaan, niin mitä ne muut oikein salailisivat ja suojelisivat?
 
vierailija
Ei taas tätä! Joksut seuraa vaikka ketä tyttöjä! Lontoossakin ilmestyi vaikka mitä nimiä heidän kaikkien seurantalistoille, eikä niistäkään pohdiskellaan että kenen kanssa kukin seurustelee. Miksi juuri yhden pitkäaikaista tyttöystävää ei kukaan seuraisi?
Ja tämä on kyllä ollut ihan julkista tietoa kun meikäläisellekin sen nimi oli jo joskus syksyllä selvillä, enkä todellakaan ole mikään instaguru itse, muista someista puhumattakaan. Kris on itsekin ollut seurustelustaan hyvin avoin, jo jossain pari vuotta vanhassa haastattelussa se sanoi että ei millään tavalla koe tarpeelliseksi peitellä seurusteluaan, samoin se toimi viisuaikojen haastatteluissa. Ja kun se tyttö kuitenkin tiedetään, eikä kris itsekään pyri peittelemään seurusteluaan, niin mitä ne muut oikein salailisivat ja suojelisivat?
No itse en kyllä tiedä tai muista Krisin tyttöystävän nimeä enkä varsinkaan JC:n, varmaan monella normi fanilla on sama tilanne, ei kaikki stalkkaa tälläisiä
 
vierailija
Eivät seuraa siksi, että halutaan pitää mahdollisimman salassa, tämmöisiä JC:n tyttöystävän seuraamisia aika harva tarkkailee
Seuraajina ei ole myöskään Damonia, sonnya, sadieta, conoria tai emiliaa, jotka kaikki ovat olleet tekemisissä joksujen kanssa Lontoon aikana. Suojeleeko nekin tätä tyttöystävää vai oisko kuitenkin mahdollista että se nyt vaan ei ole hengannut samoissa porukoissa? Kun se ei myöskään itse seuraa heitä.
 
vierailija
Eivät seuraa siksi, että halutaan pitää mahdollisimman salassa, tämmöisiä JC:n tyttöystävän seuraamisia aika harva tarkkailee
No ei varmasti oo tarvetta pitää Krisin tyttistä salassa, nehän on kuitenkin olleet yhdessä jo tosi monta vuotta ja Kris on kyllä aina vastannut seurustelevansa jos sitä on kysytty, ei oo mitenkään sitä koittanut salailla
 
vierailija
Eivät seuraa siksi, että halutaan pitää mahdollisimman salassa, tämmöisiä JC:n tyttöystävän seuraamisia aika harva tarkkailee
Mä en oo ihan varma onko tää vitsi 🤔🤭 Mutta siis kris on kyllä ihan avoin seurustelustaan ja tyttöystävänkin nimi on selvinnyt ihan muita reittejä kuin instasta. En ymmärrä miten seuraamattomuus edes salaisi mitään, kun tiedetäänhän se nytkin. Ja jos ne kerran ovat vuosia jo tunteneet niin miten ovatko kaikki yksissä tuumin sitten lopettaneet sen seuraamisen jossain vaiheessa vai olisiko se itse poistanut ne seuraajista? Ei mitään järkeä. Jos se jotain suojelua kaipaisi niin aloittaisi ehkä rajaamalla tilinsä yksityiseksi.
 
vierailija
No ei se sitä nimeä ole kuitenkaan sanonut, niin ei halua hänestä mitään julkista riistaa kuitenkaan
No jos joksut ois Krisin tyttistä ees alkaneet seuraamaan niin sehän ois tapahtunut jo paljon ennen viisuja kun ne tosiaan on olleet jo monta vuotta yhdessä, että siinäpä ois sitten instakyttäjillä ollut selvittämistä, mutta ompa se henkilöllisyys saatu selville ilman niitä muiden Joksujen seuraamisiakin. Ehkäpä ne ei vaan oikeesti vietä vapaa-aikaansa sen tyttiksen kanssa samoissa porukoissa
 
vierailija
Joo, on kieltämättä ollut aika hurjaa kuinka joillakin on mennyt pakka ihan sekaisin parin viikon loman takia. On minustakin kiva nähdä bojanista jotain vilahduksia, mutta en kyllä pidä sitä ylimielisenä jos se ei tee instapäivityksiä. Enkä kuvittele bändin hajoavan siksi, ettei laulaja päivitä faneille tietoa siitä missä on lomallaan ollut.
En oo täällä niitä tuomiopäiviä maalaillut, mutta ilmaiskeikat ja festarit ei vielä koko totuutta kerro bändin nykyisestä suosiosta. Katotaan sit kun tulee seuraava keikka johon niiden pitää itse saada myytyä lippuja.
 
vierailija
Se tyttis vaikuttaa jotenkin krisille oikein sopivalta. Siis tietenkään en paljoa siitä tiedä, mutta silloin viisuissa jo kris selitti että parempi puoliskonsa rakastaa matkustelua ja ennen viisuja twitterkyselyissä kris vastasi että naisissa vetoaa eniten itsevarmuus tms. niin jäi jo silloin vaikutelma, että Kris ihastuu ja rakastuu itsenäiseen ja rohkeaan ihmiseen. Ja tuo nainen näyttää olevan hyvin vahvasti omaa uraansa luova, pitkään eri maissa asunut ja monenlaista opiskellut. Se ei vaikuta kaipaavan mitään joksujen suojelua, eikä taida olla krisin maineen perässä vaan elää ihan omaa elämäänsä.
 
vierailija
En oo täällä niitä tuomiopäiviä maalaillut, mutta ilmaiskeikat ja festarit ei vielä koko totuutta kerro bändin nykyisestä suosiosta. Katotaan sit kun tulee seuraava keikka johon niiden pitää itse saada myytyä lippuja.
No eihän sellaiseenkaan nyt parin viikon kesäloma vaikuta. Syksyllä niillä on sitten niitä tavallisia keikkoja tiedossa Sloveniassa. Eiköhän ne saa lippuja myytyä siellä edelleenkin.
 
vierailija
Ehkä eivät vietä aikaa yhdessä? Eivät tule toimeen? Välit tosi neutraalit ettei kiinnosta seurata?
Voihan niillä olla vaikka viileätkin välit, mutta eipä sen tarttekaan koko bändin kanssa seurustella. Ikävä tietty jos iso osa kumppanin elämästä jää ulkopuolelle siksi ettei bändikaverit tule toimeen jonkun kanssa, mutta kai joksutkin voivat rajata yksityiselämänsä työkuvioitten ulkopuolelle vaikka niin läheisiä ystäviä kaikki ovatkin.
 
vierailija
No eihän sellaiseenkaan nyt parin viikon kesäloma vaikuta. Syksyllä niillä on sitten niitä tavallisia keikkoja tiedossa Sloveniassa. Eiköhän ne saa lippuja myytyä siellä edelleenkin.
Ilmaisin vähän huonosti, en siis tarkoittanut että niillä huonosti menisi, mutta tuo Ptujin keikka oli siis ilmaiskeikka, siihen ei voi nojata todistaakseen bändin suosiosta. Sama nää kesän festarit, niistä on ihan mahdoton tietää kuin moni on ostanut lippunsa minkäkin esiintyjän takia. Mutta siis en tarkoittanut, etteikö ne syksylläkin lippuja myisi, se vaan kertoo sit todellisemman tilanteen.
 
vierailija
Mulla ei ollutkaan mitään hajua että kuka Krisin tyttis on mutta en olekaan Twitterissä. Ja tiedetäänkö siis varmuudella että tämä on tyttis eikä vain kaveri?
No sitähän nyt on spekuloitu ympäri internetiä että onko kris jossain vaiheessa jätetty, mutta ei se sellaista itse ole kertonut. Mutta tuo on kyllä se tyttö jonka kanssa se on jo nuorena ollut yhdessä. Mun muistaakseni tämä kävi ilmi jossain vanhassa Facebook päivityksessä. En oo nimittäin itsekään twitterissä joten sieltä en ole voinut sitä lukea. Tai saattoi olla niinkin että kun alkoi tulla käännöksiä krisin perheen vanhemmista haastatteluista, niistä tuli aina joku satunnainen lisätieto siitä tyttöystävästä ja sitten niitä olikin yhtäkkiä niin paljon että tällainen suomalaistätikin tiesi ihan stalkkaamatta kuka on kyseessä.
 
vierailija
Joo, on kieltämättä ollut aika hurjaa kuinka joillakin on mennyt pakka ihan sekaisin parin viikon loman takia. On minustakin kiva nähdä bojanista jotain vilahduksia, mutta en kyllä pidä sitä ylimielisenä jos se ei tee instapäivityksiä. Enkä kuvittele bändin hajoavan siksi, ettei laulaja päivitä faneille tietoa siitä missä on lomallaan ollut.
Just niin, ihan samaa mieltä teidän molempien kanssa. Minustakin on aina kiva nähdä Bojania ja kiinnostaa sekin, missä on ollut lomallaan mutta on jokaisella oikeus yksityiseenkin elämään. Täällä lähtee välillä jutut täysin lapasesta, ylireagoidaan kaikkeen ja aletaan uskoa niitä omia ja muiden kirjoittajien teorioita. Jotkut varmasti hämmentää tahallaan, kun ei muutenkaan heistä tykkää mutta ne jotka kuitenkin tykkää, voisi joskus vähän henkäistä ja laittaa edes vähän jäitä hattuun, ennen kuin lähtee mukaan ennustamaan katastrofia. Jos joku noista asioista sitten toteutuisi niin ehtii sitä sittenkin puida.
 

Yhteistyössä