Jätetään heti kättelyssä pois ainakin sana niinku, se varmaan tympäsee aika monia.
Mua ällöttää sana masuasukki.
Mua ällöttää sana masuasukki.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mua:ärsyttää nää meidän neiti sitä ja meidän neiti tätä jutut. miksi pitää sanoa neiti miksei nimellä tai tytär/ tyttö? en minäkään lapsistani puhu neiteinä, herroina tai prinsseinä tai prinsessoina. toi neiti kuulostaa niin yökön ällöltä kun puhutaan omasta tyttärestä tai naapurin tyttärestä. =X
Alkuperäinen kirjoittaja no:vittu. kuullostaa ihan järkyttävältä kun se on kaikenikäisten arkisanastossa.
myös minun, olen kovasti koittanu vähentää. niin pahalta se kuulostaa kun toisen suusta kuulee.
Alkuperäinen kirjoittaja CorpseBride:Ja nämä "tää/nää menee nyt tekemään jotain" jne...
Likka on mm Tampereen seudulla erittäin yleisesti tytöstä käytettävä sana, murteen kiroja sit kai.Mä olin isälle aina likka. Mä tykkään tosta sanasta. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja CorpseBride:Ja nämä "tää/nää menee nyt tekemään jotain" jne...
Likka on mm Tampereen seudulla erittäin yleisesti tytöstä käytettävä sana, murteen kiroja sit kai.Mä olin isälle aina likka. Mä tykkään tosta sanasta. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja höö:...kun käytetään sanaa "ketä" vaikka suomen kielessä pitää sanoa kylläkin "kuka"...esimerkiksi:"ketä leikkii mun kanssa"? SIIS PITÄÄ OLLA KUKA tai ketkä.
Alkuperäinen kirjoittaja höö:...kun käytetään sanaa "ketä" vaikka suomen kielessä pitää sanoa kylläkin "kuka"...esimerkiksi:"ketä leikkii mun kanssa"? SIIS PITÄÄ OLLA KUKA tai ketkä.