kyllä sitä on ihminen tyhmä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mä taas luomineni...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mä taas luomineni...

Vieras
tai ainakin minä. kyselin täältä yks päivä luomenpoistosta.. noh, hirttäjäiset jatkunu nyt yli viikon, ja se saatana ei tipaha pois!! selvästi siis naru ympärillä menee kireämmälle, eli tippuminen varmaan lähestyy, mutta nyt se luomi on mustanpuhuva ja valtava sellanen kellukkeinen (en tiiä onko tuo ees sana, mut niinku sellanen niinku siellä olis hieman nestettä)

luomi itsessään ei ole kipeä, on ihan tunnoton, se kiristyskohta missä naru menee, on vähän arka, mutta kyllä v*tuttaa!! mitä mä teen? ootanko vaan että se tippuu, leikkaanko pois, vai meenkö lääkäriin ennenkuin saan verenmyrkytyksen? pliis sanokaa jotain viisasta, ei vittuilua tai mee lääkäriin-kommentteja, menen kyllä, jos ei viim. vkl aikana ala tapahtua!!! mut ku moni kaveri, täälläkin moni sanoi, että on joo tipahtanu pois ajallaan..

taustatietona vielä, että luomi on siis sellane varsiluomi, ei sellanen ruskea tavallinen, eli ihan idiootti en sentään ole! KIITOS VASTAUKSISTA! ja joo mä hankin elämän ja en enää ikinä tee mitään tällaista!

Yhteistyössä