Hakutulokset

1. T

Tekemistä sairaslomalla

Kiitos vinkeistä. Lisää saa laittaa. =) Noi nettipelit olinkin unohtanut. Tänään oon sitten katsonut kaks hömppäleffaa, joihin ei tarvii keskittyä, pelannu vähän pasianssia(mulla on tapana jäädä koukkuun niihin), leivoin tiikerikakun ja nyt odotan että kakku tulee uunista, että saan ruuan sinne.
  2. T

Tekemistä sairaslomalla

Mitä te olette puuhailleet kotona, kun ootte jäänyt odotuksen loppuvaiheessa sairaslomalle supistelujen takia? Siis vuodelevossa ei tarvitse olla, mutta supisteluja aiheuttavia asioita pitäis välttää ja niitä on mm. pitkään istuminen, seisominen tai käveleminen. Kaks viikkoa olen nyt ollut...
  3. T

TOUKOKUUN TUHISIJAT joulukuussa <3 <3 <3

Joo, on tää kummallista. Tykkään työstäni ja pääsääntösesti mielelläni tänne tullut. Ja ihan alusta asti ajatellut että sen 9kk kotona vaan olen. Mutta nyt on alkanut tympimään pahemmanlaatusesti ja odotan vaan että saa jäädä kotiin. Onneks on talvilomakin tässä välissä. Ja jos nää YT hässäkät...
  4. T

TOUKOKUUN TUHISIJAT joulukuussa <3 <3 <3

Kirjotampa pitkästä aikaa, kun ollaan tiputtu toiselle sivulle. Lähes päivittäin käyn kyllä lukemassa ja surumielin ja jännittyneenä seuraan neiti-81:n tilannetta. Tuota ei haluasisi kenenkään kokevan. Täälllä kaikki hyvin, rakenneultraa (kahden viikon päästä) ja joulua odotellessa. Siskolta...
  5. T

***Toukokuun 2009 tuhisijat*** marraskuussa

nikunaku Kävin Jumbon KappAhlissa kysymässä äitiysvaatteita. Olivat lopettaneet niiden myynnin. Niitä ei ole myöskään enää Jumbon Prismassa, Anttilassa eikä Lindexillä. H&M oli ainoa mistä löysin.
  6. T

***Toukokuun 2009 tuhisijat*** marraskuussa

Hei kaikille! Kiva kun välillä tuntuu tulevan hyviäkin uutisia, kuten noi ultrat ja Niksutin. kaptah mun sisko on helmikuussa myymässä vuoden vanhat hercules raptorit. Numeroa en tiedä mutta laita viestiä jos kiinnostaa. Ilmeisesti on tyytyväinen mutta tarviivat tuplat. (.)kaikki hyvin...
  7. T

**Toukokuun 2009 Tuhisijat lokakuussa**

Täälläkin tänään käyty np-ultrassa. Kaikki hyvin ja uusi LA 8.5.
  8. T

uneksijalle onnea! En oo viittinyt kovasti kirjoitella kun käy sääliksi teitä huonosti voivia. Itsellä olo muuten ok, mutta nyt on flunssaa. Vielä 1,5 viikkoa neuvolaan ja ultraan. Sitte vasta voi hengähtää helpotuksesta. G: meillä on monsuunia luvassa. Joulukuussa serkku, helmikuussa sisko ja...
  9. T

Matkavakuutus alkuraskauden aikana matkustaessa?

APUA! Osaako kukaan auttaa? Olen lähdössä parin päivän päästä lyhyelle reissulle Itä-Eurooppaan. Yleensä en ole ottanut mitään matkavakuutusta tuollaisille reissuille, mutta nyt tilanne on toisin. Viikkoja on nyt 8+4 ja km riski siis olemassa. Minkälainen vakuutus kannattaa ottaa? Mistä...
  10. T

No niin! Nyt on kerrottu pomolle. Vähän kyllä jännitti. Oon miesvaltasella alalla ja hakenut juuri ylennystäkin. Pomo ei reagoinut juuri mitenkään. Totesi vaan että jos haluan, niin tehdään lyhyempi sopimus ja katotaan sitten lähempänä asiaa tarkemmin. G: Onkos muut vielä kertoneet töissä...
  11. T

Subway raskaana

No jaa...ajattelin että tämä on paikka jossa tota juusto juttua voi kysyä. :ashamed: Eka neuvola-aika on vasta viikolla 12, joten sinne asti en viitsi kaikkia kysymyksiä jättää. Neuvola-aikaa varatessa oli neuvolantäti tavotettavissa vasta 4 päivän kuluttua, joten jos he ovat niin...
  12. T

Subway raskaana

Saanko hämmentää soppaa minäkin? Tässä olen mietiskellyt, että kun sulatejuustoahan ei saa syödä ja esim paketoidut aamupalajuustothan on sulatejuustoa, niin miten on vastaavan cheddar juuston laita?! Kun semmosta juustoahan laitetaan ainakin hampurilaispaikoissa ja eikö myös Subissa...
  13. T

** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

Tervetuloa uudet! Kirjoitan nyt vielä tähän vaikka ollaan päästykkin jo lokakuulle! Mullakaan ei oo mitään oireita. Rinnat ei ole enää niin arat, mitä ne pari viikkoa sitten oli. Varsinaisesti ei oo huono olo, vaikkei mikään ruoka maistukkaan. Enää ei palele ja väsytä niin kuin aiemmin...
  14. T

perlos mullakin on eka neuvola vasta tosi myöhään. Silloin on 11+ jotain jo, mutta ei se terkkari pitänyt sitä liian myöhäisenä aikana. Sanoi laittavansa postissa lippusia ja lappusia ja neuvoi varaamaan ultrankin jo valmiiksi. Koska omaan neuvolaan on niin pitkä aika vielä, niin luen...
  15. T

Kiitos Swiss vastauksesta. Täytyy tarkkailla tilannetta jos kipuja alkaa tulla säännöllisesti. Toivotaan että sulla on kaikki kunnossa! :hug:
  16. T

Taas on uusia huolia. Mulla oli tänä aamuna jär-jet-tö-män kipeitä vihlasuja ja polttoja. Jouduin kaksin kerroin odottaa, että kipu loppuu. Ei niitä kauaa kestänyt, mutta olivat niin voimakkaita, etten tiiä voiko jotkut liittymiskivut olla niin kovia. Säikähdin hirveesti, mutta vuotoa ei ole -...
  17. T

Hipshei! (.)Sain neuvolan varattua, mutta se on vasta 20.10, jolloin olen 11+3 tms. Miten ihmeessä jaksan odottaa!?! Osanottoni kaikille keskenjättäneille ja kaikille muille onnea matkaan!
  18. T

raskaus ja liikunta

Oon aina ollut satunnainen liikkuja ja nyt olen ajatellut harrastaa säännöllisemmin. Ongelmana on vaan se, että tuntuu että kunto on nolla! Olo on kun krapulassa yrittäisi urheilla. Lenkkeillessä väsyn todella helposti ja täytyy pistää kävelyksi aina välillä. Eilen kokeilin tennistä ja refleksit...
  19. T

Äitiyspakkaus on meilläkin tarkoitus ottaa, kun ensimmäinen kyseessä. Ylläri, ylläri. emiliana boldaus tulee siihen tekstiin mikä on hakasulkeissa olevan b kirjaimen ja hakasulkeissa olevan kenoviiva+b (/b)kirjaimen välissä. jos /b:tä ei ole, tulee boldaus koko tekstiin.

Yhteistyössä