Hakutulokset

  1. M

    -03 synnyttäneet!?

    mulla kans 03 syntynyt tyttö jos kiinnostaa otappa yhteyttä! meba-69@hotmail.com joulukuussa syntyneidin äidit ainakin=)
  2. M

    tervehdys kaikille mese ystävii kaipaillen!

    hei olisko täällä ketään jota kiinnostain kirjoitella 39v täyttävän äitylin kanssa lapset 4v ja 8v kirjoittele jos kiinnostaa! meba-69@hotmail.com :)
  3. M

    kertokaa ihmeessä?

    mitäs tänne kuuluupi =) et ollut sivuilla taas moneen aikaan :( ollut kaikenlaista touhua ihan harmittaaa :'( mutta koetan nyt täällä pistäytyä välillä :laugh: :laugh: moikataan kun tavataan :wave:
  4. M

    Meilikavereita + 30-äideistä

    hei täällä äiti millä kans 4v tyttö olisi kiwa mesetellä laitatko mese osoitteen niin voin lisätä sinut?
  5. M

    uusia kavereita meseen kaivataan!

    hei täällä olis kahden lapsen äityli ja siispä vailla uusia kavereita meseen! itselläni on tyttö 4v ja poika 8v ja itse olen 38v. jos siis kiinnostaa laitappa osoitteita. =)
  6. M

    moi kaikki!

    mitä tänne kuuluu en ole aikoihin ollut täällä :headwall: mutta taas yritän palailla sivuille =)
  7. M

    Meilikavereita...

    hei täällä olis äiti 69 ja kahden lapsen äiti kaakkoissuomesta osoite tässä jos kiinnostaa: meba-69@hotmail.com
  8. M

    Meilikavereita 30-40 vuotiaista äideistä!!!

    täällä olis äiti 69 mulla kaksi muksuu ja ikää heillä 6v ja 2v osoite tässä jos kiinnostaa. meba-69@hotmail.com
  9. M

    mesekavereita

    moi täällä olis äiti jolla poika 6v ja tyttö 2v kirjoittele jos kiinnostaa meba-69@hotmail.com
  10. M

    Uusia kavereita messengeriin?!

    täällä kahden lapsosen äiti kanssa vailla uusia mese kavereita illasta tulee enempi istuttuu mutta osoite tässä meba-69@hotmail.com
  11. M

    meseen kavereita

    oletko sinä juuri se joka vailla meseen kavereita tykkäät kirjoitella aina kun ehdit! tällä olis kahden muksun äityli vailla kavereita.itsellä on kuusi ja kaksi vuotiaat lapset.jos kiinnostaa laitan osoitteen.meba-69@hotmail.com
  12. M

    koulukypsyys testit

    meillä kanssa poika kävi ja sanottiin että on lilkas niin jaksaako siellä istua ja kuunnella mutta itse tiedämme lapsemme että jos haluaa niin pärjää ihan hyvin. uskon että syksyllä aloitta koulun ja varmasti myös pärjää kotona vain täytyy harjoitella ja tehdä tehtäviä yhdessä.
  13. M

    koulukypsyys testit

    onko muita joiden lapset joutuneet käymään?
  14. M

    3v. poika kaivaa pippeliä

    kyllä se siitä usko pois aikanaan jää pois aikansa kutakin meillä kun välillä sanon niin nauraa vain ja menee sitten toiseen paikkaan .
  15. M

    Mesekamuja ja 30++ Äippiä

    täällä olis äiti 36v ja lapsoset 2v ja 6v
  16. M

    Hello!

    meillä tyttö reilu kaksi että ei oikein vielä puhetta tule ymmärtää mutta sanat eivät riitä kertomaan.
  17. M

    meiluska kaverieta

    olisko tällä ketään kiinnostais meilailla 36v äipän kanssa lapset ovat 6v ja reilu kaksi vuotta.päivät menee kyllä nopeasti mutta ystävät hakusessa. :(
  18. M

    virtsatietulehdus?

    meillä oli ekaa kertaa kova kuume ja sitten ei tullut pissaa ja yritimme kaikilla tavoilla mutta sitten menimme lääkäriin ku ei pissaa tullut niin olikin synnynnäinen munuais vika tästä nyt jo vuosia aikaa.

Yhteistyössä