Hakutulokset

  1. R

    sterilisaatio

    ystävälläni sterilisaatio oli hyvin epäonnistunu..... toistaklipsiä ei löytynyt ja "piuhat" oli jääny katkasematta..... kyllä tays:sissä osataan....
  2. R

    Äidit tampereen seudulta??

    täällä olis kanssa mamma 26 ja poitsu 09/06, tampereelta.....
  3. R

    koiraihmiset joilla vauva!apua!

    meillä 6v mäyris-poika oli mun isän luona hoidossa kun olin laitoksella ja sit tuli samana päivänä kotio kuin mekin sairaalasta. yllättävän hyvin on menny ja koira on hyväksyny pienen tulokkaan, mut huomion kipeä on ja pitääkin muistaa muistaa helliä myös koiraa vaikka vauva huomiota...
  4. R

    tupakoivia odottajia??

    poltin raskaus aikana, tosi vähensin huomattavasti ennen kesti normi aski pävän, raskaus aikana pikku aski 2-3 päivää.... kotopna ollessa en polttanu ollenkaan ellei nyt joku ollu kyläilemässä.... olihan ne ilmeet ihan huvittavia kun tupakkia kävi ostamassa kun maha oli hyvinkin näyttävä...
  5. R

    Ihania ajatuksia synnytyksestä

    itsellä on 3kk synnytyksestä ja vaikka olikin yllätys perätila niin enemmän pelkäsin että joudun leikkuriin kuin synnytystä alateitse... tähän tähän astisen elämäni paras kohta kun poika rääkäkäs ekan kerran ja lääkäri tuli hetken päästä kertoon että terve ja komea poika.... vieläkin tulee...
  6. R

    Perätila ja synnytys alakautta..

    itsellä oli YLLÄTYS perätila, joka saatiin selville kun menin laitoksella vesien mentyä 40+6, atalan äitiysneuvolassa oli koko ajan väitetty raivotarjontaa olisin halunnu vielä loppu raskaudesta ultraan mut ei ollu kuulemma syytä niimpä, niin.... sairaalassa ultrattiin pariinkin otteeseen ja...
  7. R

    hoitopöytä pakko ostaa???

    meillä tuo pyykkikoneen päällä oleva alusta pehmukkeilla on ajanu asiansa vallan loistavasti, korkeuskin on juuri sopiva... itse ennen himoitsin hoitopöytää mut meillää kanssa tuo tilan vähyys muutti mielen eikä ole ollenkaan huono ratkasu, säästypä rahat.... :D
  8. R

    positiivisia synnytys kokemuksia kaivataan

    itse olin myös ensi synnyttäjä ja synnytyksestä jäi todella hieno kokemus vaikka olikin yllätys perätila.... ( kiitos, siitä atalanäitiys neuvola) kyllä taatusti synnytän uudestaan alateitse jos vielä jonain päivänä toinen lapsi saadaan... suosittelen erittäin lämpimästi, kunhan muistat...
  9. R

    Alaselän tatuointi ja puudutukset

    puudutukset pystyy laittaan mikäli tatuointi on ainain puoli vuotta vanha ja iho terve/"ehjä" tatuoinin kohdalta.... oli juuri kyseisetä aiheesta juttu lehdessä(tays:sin nukutus lääkärin haastatelu)..... mutta voit tarkistaa vielä asian synnytys sairaalasi nukutus lääkäriltä....
  10. R

    taysissa syntyneet

    meillä poika syntyi syyskuun 12.päivä ja päästiin suoraan vapautuneeseen petipaikkaan, mut muut jotka tulli mun jälkeen 2a:lle niin joutuivat päivä huoneeseen, mut käytävälle ei joutunut onneks kukaan.....
  11. R

    Opiskelijat synnytyksissä

    mulla oli opiskelija mukana synnytyksessä, mut kaikkeen mitä opiskelija teki tai edes katseli kysyttiin lupa ja kätilö oli koko ajan mukana jos opiskelija teki otin, mitään ei tehnyt ilman valvontaa.... ja minut ainaki lääkäri ompeli eikä mikään kätilö, tosin oli kylläkin yllätys perätila ja...
  12. R

    perätila?

    hei, meille selvis pojan perätila vasta synnärillä kun vedet oli menny rv40+6, ei yrittetty kääntää, mut tutkimusten jälkeen selvis että mahtuu tulee alateitse ja niin siinä sit toimittiin synnytys kesti vesien tulon jälkeen 8 tuntia ja terve poika tuli!!! eikä sen mun mielestä ollut mitenkään...
  13. R

    Perätila ja synnytys alakautta..

    hei, itsellä perätila huomattiin vasta sairaalassa kun olin menossa synnyttään kun lapsvedet oli tullu ja supistuksia sitä ennen jo hyvän tovin... neuvolantäti oli tunnustellu hiukka väärin... mut kaikki meni hyvin ja synnytys kesti 8 tuntia siitä kun vedet oli tullu.... poika synty alateitse...
  14. R

    joudumme myymään koiramme

    meillä kun koiralle muuttojen yhteydessä on tullu ero ahdistus se ei enään pärjää yksin siispä sitä ei pidetä yksin, koira otetaan mukaan ja jos on paikka ettei koiraa voi ottaa mukaan niin se viedään hoitoon.... tosin meidän koiralla ikää on 6v, ettei enään kyseessä ole mikään pentu. olen myös...
  15. R

    Oma pino Tampereen suunnan äideille...

    pirkkalasta oltais ja ensimäistä odotetaan syntyväks syyskuun alussa.... rinsessa ja korsto rv21
  16. R

    ensimmäistä odottavat pinoon...

    meillä olis ekan odotus menossa (rv 18+5), yhden keskenmenon jälkeen... :D
  17. R

    Eikö tosiaan ole nuoria äitejä etelä suomessa

    täällä ois yks 81 synt. ja esikkoa odotellaan syyskuun alussa syntyväks.... :wave:
  18. R

    Paikkakuntagallup

    kaippa sitä tampere jo uskaltaa ilmoittautua rv8+6 mut syksyllä keskenmeno, pelotaa vielä hehkuttaa..... :wave:

Yhteistyössä