taysissa syntyneet

lähipäivinä taysissa synnyttäneet,oliko osastoilla ruuhkaa?Joutuko kukaan odottamaan paikkaa käytävällä?Onko kakkososastolla 1-2 hengen huoneita vai vieläkö ollaan kolmosella tai nelosella 3 hengen huoneissa?
 
mansikka74
Itse synnytin syyskuun lopussa. Vauva syntyi yöllä ja osastolle 2a menin aamu kuuden aikaan. Jouduin käytävälle ja oman paikan sain puolen päivän aikaan. Äitejä oli joka päivä käytävällä tai päiväsalissa.

Osastoja on enää kolme tai kaksi ja puoli, kun 4a on myös synnyttämättömien osasto. 4a on "vanha" osasto ja 2a ja 2b ovat uusittuja kahden hengen huoneellisia osastoja.

Uudet osastot ovat ihania taulutelevisioineen, mutta määrällisesti paikkoja on aivan liian vähän. Käskivät osastolla antaa palautetta asiasta.
 
meillä poika syntyi syyskuun 12.päivä ja päästiin suoraan vapautuneeseen petipaikkaan, mut muut jotka tulli mun jälkeen 2a:lle niin joutuivat päivä huoneeseen, mut käytävälle ei joutunut onneks kukaan.....
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.10.2006 klo 18:24 rinsessa81 kirjoitti:
meillä poika syntyi syyskuun 12.päivä ja päästiin suoraan vapautuneeseen petipaikkaan, mut muut jotka tulli mun jälkeen 2a:lle niin joutuivat päivä huoneeseen, mut käytävälle ei joutunut onneks kukaan.....
minun poika syntyi syyskuun 13.päivä :)
piti tulla 2a:lle mutta juuri ovella käännytettiin kun olikin ihan täyttä ja pääsin sitten 2b:lle jossa myös jotkut äidit joutui odottelemaan käytävällä hetken että sai paikan huoneesta.
 

Yhteistyössä