Hakutulokset

  1. N

    tietääkö joku?

    minulla on lapseni isän kanssa ongelmia. hänellä on aina vain tapana ilmoittaa että hän ei ole nyt kykeneväinen maksamaan elatusta että makselee loppukuusta jos on rahaa. jos vastaan hänelle että hänen velvollisuus on maksaa sovittu summa joka kuun 1.päivä. (meillä on kunnon sopimus elatuksen...
  2. N

    Salaa tapailu?

    kuka antaa tavata ventovierasta ihmistä yksin? ei lapsi sitä muista eikä ymmärrä että on isä.. mulla on 1,5v lapsi ja vuoden isä on ollu melkeen kokonaan pois lukuunottamatta kesää kun näki muutaman kerran. Lastenvalvoja ehdotti minulle heti valvottua tapaamista ensialuksi jos häntä kiinnostaa...
  3. N

    Salaa tapailu?

    meillä ihan samatilanne että isä on aina luikerrellut tapaamisiin millon huvittaa. paras oli se kun olimme korkeasaaressa lapsen kanssa niin isä otti 2kk tauon jälkeen yhteyttä ja sanoi että on tulossa meille että paras olla kotona sanoin ettei käy ei olla kotona, tuli txtaria paree olla...
  4. N

    Salaa tapailu?

    Minusta isän ei pidä nähdä lastaan salassa varsinkaan jos ei saa hoidettua omaa puoltaan vastuuta ja menevän sinne lastenvalvojan puheille. olen niin kauan miehen eteen pedannut asioita jotka on vaan särkenyt että enään en jaksa sitä mielistellä. Tottakai hänellä on oikeus lapseen mutta puhutaan...
  5. N

    Salaa tapailu?

    Kiitos, ihanaa että en ole ainoa täällä joka ei siedä likaista peliä :) Lapseni ei vielä osaa kertoa asioista kunnolla joten siltäkään en tule kuulemaan..
  6. N

    Salaa tapailu?

    ja kyllä meidän välillämme on kitkaa, Olen päässyt narsistisen ihmisen otteesta eroon sen takia hoidan mieluusti kaiken lastamme kohdistuvat asiat lastenvalvojan kautta. ja muuten en ole missään tekemisissä. ihan oman terveyteni ja mielenterveyteni takia.
  7. N

    Salaa tapailu?

    Se että isä menee sinne vai se että antaisinko tavata isän lastaan jos hoitaisi asiansa ja kantaisi vastuun?
  8. N

    Salaa tapailu?

    Jos hän ei ole yhteydessä lastenvalvojaan edes lastenvalvojan pyynnöstä Miksi minun tarttisi hyväksyä tapaamisia salassa ja epävirallisesti. En ymmärrä että jotkut ihmiset menee niin henkilökohtasuuksiin et taas tehään äitistä se joka pistää hanttiin.. kyse on siitä että jokainen pitää kantaa...
  9. N

    Salaa tapailu?

    En ehkä ilmaissut itseäni tarpeeksi hyvin. tarkoitan sitä että olisi oikein jos isä olisi minulle ilmoittanut että on halukas myös tapaamaan lasta ja kun on menossa vanhemmilleen niin menee sinne. silloin se on ok. mutta se että kukaan ei ilmoita mulle mitään se on musta väärin.
  10. N

    Salaa tapailu?

    Ja tietenkin luottamus kärsii. Hänen isänsä on narsistinen ja lastenvalvojan kanssa mietimme valvottua tapaamista kun mies ottaa asiantiimoilta sinne yhteyttä.
  11. N

    Salaa tapailu?

    ei sillä ole väliä. mutta salaa tapaaminen on väärin ja kyllä minusta huoltajalle täytynee ilmoittaa.
  12. N

    Salaa tapailu?

    Minun on pakko kysyä jostain, isä ei ole tavannut lastaan aikoihin ja meillä ei ole tapaamissopimusta saako hän tavata lasta minulta salaa esim lapsen isän vahemmilla? onko se laillisesti oikein? Isä ei ole ottanut yhteyttä lastenvalvojaan tapaamissopimus asioissa ja lastenvalvoja sanoi minulle...
  13. N

    Luottaako lääkäriin?? Sikiön painosta...

    hei, mulle tehtiin ennen synnytystä tuo painoarvio hän arvioi tytön painoksi ainakin 3500g tai ennemmä. no hän synty seuraavana päivänä 3280g ettei voi luottaa siihen ei.. :D
  14. N

    Pandemian aikana imetyksen tärkeys vauvalle korostuu

    tämmöstä kuin lukee tulee hirvittävän paha mieli kun itellä se maidon nousu ei onnistunut sain imetettyä nyt 5vk esikoistani 2 vk. ja jouduin siirtymään korvikkeisiin :(
  15. N

    Toukokuun Tuhisijat tammikuussa <3 <3 <3

    Pian 3 x äippä paljon onnea :flower: tänään iski kamala into lähteä kaupoille katsomaan vauvan tavaroita, saas nähä mitä masu tykkää kun alotan ensin kotihommista. pitäisi vaunut ja turvakaukalo ostaa. onko kenelläkään kokemusta istuimesta kuin akta graco duo logic? meille suositeltiin...
  16. N

    Toukokuun Tuhisijat tammikuussa <3 <3 <3

    sompio femedan hinta on joo sen 166e niinkun täällä mainittiin, siinä on se kela vähennetty, odotan sitä jo innolla varmasti on hieno kokemus, ja varsinkin kun on ruvennut supistelemaan niin näkee että kaikki on hyvin =) nara, pian 3 x äippä ja suzyanne onko teillä raskas työ? mä olen...
  17. N

    Toukokuun Tuhisijat tammikuussa <3 <3 <3

    humu82 tilasin sinne femedaan ajan sain 6.2 vasta sen ajan, jännityksellä ootan mitä tulevan pitää =) en voinut töihin sitten lähteä yöllä taas supisteli masua kovin, kävin lääkerissä ja kirjotti viikon saikkua, toivottavasti menis nyt lepäämällä ohi, en ois ihan viel halukas kotia...
  18. N

    Toukokuun Tuhisijat tammikuussa <3 <3 <3

    en ole konnella ollut moneen kuukauteen nyt ajattelin päivittää tietoni ja kysyä pari asiaa jotka askarruttaa mieltä, eli synnytys sairaalani on LS ja uusi laskettuaika on 30.5.2009 ja ensimmäinen lapsi ja ikää itselläni on 21 :) torstaina kävi todella ikävästi että tappelimme mieheni kanssa...
  19. N

    Ekat raskaus oireet??

    la bebe mitäs kuuluu? ootko saanut selville oliko ovis oikeita vai mitä?
  20. N

    Ekat raskaus oireet??

    Anu84 peukkuja sulle paaljon :flower:

Yhteistyössä