Hakutulokset

1. vanhus83

Voiko tyttäreni olla raskaana pyyhkeestä?

Ei v...u luin ton jutun ja revettin jätkien kanssa :D ite kyl olem muija :D siis ei ilman uittamalla m..a pi..ussa voi tulla raskaks :D eikä siihen paljon tarvi ku neitsyt voi tulla raskaks jos äijä tunke vaa m..an pään sisä ja laukea ja ei siin menettä neitsyttä :D mutsin kaverille kävi niin...
  2. vanhus83

Oliko kellä samanlaista? Sterilisaation jälkeen punertava valkovuotoa

Onko kenellä ollu samat oireet sterilisaation tai tavalla klipsien laiton jälekeen? Sain sterilisaation 02.06.09 oli pientä välivuoto sen jälkeen sitten kuukautiset ja nyt seuravista kuukautiset jo yli viikko ja nyt 3pv on ollu punertava valkovuoto,vihlo alamaha ja alaselkä :( Oisko se normaali...
  3. vanhus83

Tupakasta kivut!

Mä on 26v ja 12v olin ku aloitin ja jokakerta ku yritin lopetta, niin on ollu kamalat rintakivut ja rinnassa puristi kaiken, että en ees pystynyt kunnolla hegittä ja jos jaksoin päivän sen olon niin pitemmän päälle alkanut tulla viekkarit jopa sain epilepsia ja astma kohtauksi ja on tullu...
  4. vanhus83

Alipainoisesta normaalipainoiseksi.

Olen 165cm ja joskus alle 18v parhaimilla painoin 48kg sitte alkoi paino tippu ja nyt paino heittä 42-44kg eikä nouse enempää. Tutkittu ja ei syytä löydetty miks en lihoi vaika syön enemmän ku puolisoni :)
  5. vanhus83

Onko muita äitejä.joilla masennusta ja sos.til.pelkoja jo ennen lapsien hankintaa?

Mulla oli koko elämään sos ongelmia,personaalisus ongelmia, todella paha lukihäiriö,paniikkihäiriö, keskettymis kyvyn ongelmat,diabetis ja ehkä lievä masennus. Lääketys masennuksen ei auta vaa pahenta tilannetta. 08 syntyi poika tavalla oli vahinko ku luulin,et en voi tulla raskaks ja en ole...
  6. vanhus83

Mitä ehkäisyä muut käyttä migreenin kanssa?

Nyt ongelmalle sain ratkaisu jo kuukaus sitten. Ei tarvi enää mietti ehkäisystä :) Kävin yksityisellä ja viikon päästä sain sterilisaation jota hylätty ilman hyviä perustetta noin 6kk sitten.
  7. vanhus83

Kyllä kikeissa on varoituksen et ei migreenin kanssa,mutta eikös potilas saa päättä itse ehkäisystä ku kerran sterilisaationkin on hylätty ja ei annetaa päättä mitä ehkäisyä käyttän ja kuulema ehkäisy kapselin poiston pitä jonotta :/
  8. vanhus83

Eipä siitä ees annetaan kokeila,ku niin kusipää lääkäri ku voi vaa olla
  9. vanhus83

Onko kenellääkään jotain pillereitä käytössä migreenin kanssa,jotka eivät pahentaneet migreeniä? ja on vähemmän sivuoireita? Itellä kapseli ja se ei sovi ja lääkärit kieltäydy ottamasta pois kapselin ja määrätä muuta tilalle,ku kierukka :(
  10. vanhus83

Saaks lääkäri päättä puhelimessa tietämättä ptilasta mitä tehäks steriliisatio vai ei?

Huomenna on yritettävä saada potilasasiamiehen kiin et mitä se sanoi siihen ja kerätä kaikki paperit missä mainittu että alusta lähtien en ois saanu tulla raskaksi ja kaikki mielentervys toimiston laput miks jouduin sinne ja jos ei se auta että sen ylilääkärin päätös vaihtu sen jälken on sit...
  11. vanhus83

Saaks lääkäri päättä puhelimessa tietämättä ptilasta mitä tehäks steriliisatio vai ei?

Eli tilanne oli sellainen että sain lähetten strerilisaation koska hormooni ehkäisyä varsinkin pitkänaikaista diabeetikko ei voi käyttä ja kierukka voi tulehtua ja itekän en haluis enä lapsia. Paikallliseta trveys keskuksesta lähette meni kuusankosken sairaalan ja siihen liittenä oli vielä...
  12. vanhus83

Ehkäisykapselin sivuoireet tai jotain muuta?

Kohta 10kk ku mulle laitettu ehkäisykapselin olen diabeetikko ja yliherkkä lääkkeille ja ehkäisyä ennen esikoista ei ollu käytössä. Olen kohta 26v Oireet. Ahdistus, masennus,väsymys, selkä kivut, jatkuvat migreenit, mielialan vaihtelua jatkuvasti.Aamuisin oksettaa, ensin oli tiputtelua ja...
  13. vanhus83

G: Raskauden jälkeinen painonpudotus ja kilot

Lähtöpaino 44kg ennen synnytystä 56kg 3 pv synnytyksen jälken 49kg 9,5kk synnytyksestä 44kg. Olen luuranko :D
  14. vanhus83

Onko kenellä kokemusta alle 1v AD/HD lapsista?

Osaisko joku kerto miten ad/hd lapset käyttäyty? Miehelläni on ad/hd ja eipäilen että poika on kans saanu sen.
  15. vanhus83

Mitä teillä lauletaan tuutulauluna?

Ensin pojalle piti soittaa rammstainia.sitten ei ollu mitä joku aika,7 kuukautisen poika kuuniteli radio rockkia kunnes radiossa loppui patterit :) ja nyt kohta 2kk poika nukahtaa hiljaisuudessa omassa huonessa.
  16. vanhus83

.

Mä vaa kunnolla kiristin mahan pyyhellä muutaman viikkon ja ei jäänyt mitä raskausarpei
  17. vanhus83

DIABEETIKKO äitejä?

1 lapsi,2 koiraa ja ukko. Humalog ja protophan insuliinit. :)
  18. vanhus83

Kiinteä ruoka koliikkilapsella

Meidään pojalla oli kolikkia ja yks tuttu suosittelei kiinteitä ruoka 4 kuukautisille ja hedelmät ja yllätys poika nukkui hyvin ku on saanu kiinteitä ruoka.
  19. vanhus83

hyppylelu/kävelytuoli/pomppukiikku/taaperokärry??

Meidään poika kohta 8kk. Hän sai hyppykiikkun 3 kuukautisena ja se oli vaa kuukauden ilo ja 4 kuukautisena hän sai kävelytuolin ja se on edelleen käytössä ja poika on tyytyväinen.
  20. vanhus83

Postikuluista?

Kummassa kin oli se lappu :)

Yhteistyössä