G: Raskauden jälkeinen painonpudotus ja kilot

Itselläni tuli painoa reilusti. Lähtöpaino 52,5kg ja ennen synnytystä 74kg.
Tänään illalla mitattuna 58,5kg
Synnytyksestä aikaa 2,5vk.

Mahtanut olla turvotusta ( ? ) koska en ole liikkunut yhtään. Makaan ja istun vain vauvan kanssa. Enkä ole laihduttanutkaan.

Esikoisessa lähtöpaino oli 52kg, ja ennen synnytystä 67kg. Laitokselta lähti kotiin mukaan 1kg. Miinukselle menin piakkoin, koska aloin liikkumaan "heti" synnytyksen jälkeen, ja imetys vaati oman veronsa. Raskauspainosta iso osa oli turvotusta. Neuvolassa luulivat minun mässäävän viime viikkoina itteeni "hengiltä".

Pikkukakkonen massussa. Lähtöpaino oli 50kg. Rv 36 menossa ja paino 59kg. Vielä ehtii tulla :D Ainakin tällä jouluherkuttelulla päivittäisellä suklaalla :snotty:

onko eka laps kun noin nopsaa lähti paino!?
mulla lähti ekasta 4kks kaikki ja enemmän,painoin sit alle 50, nyt on kolmannen synnytyksestä yli 7kk ja viä on ainakin 7kg... ei haittaa kyllä mutta vatta tarttis saada kiinteeks :) nii ja kaikis odotuksis tuli melki 20kg

Mulla meni 2 vuotta että paino oli samassa kun ennen lapsia,sain kaksi lasta 1v5kk välein...nyt kun vikasta synnytyksestä on 8vuotta,on taas laihduttamista,olen päästänyt itteni vähän paisumaan :headwall: (onneks kyse ei kuitenkaan ole kuin 5.10kg,mutta silti)

Yhteistyössä