Hakutulokset

  1. I

    G: tietokoneesi näytön yläpuolella näkyy?

    Kun nostat katseen tietokoneen näytön yläpuolelle, mitä näet? Minä näen äitini 60-luvulla ostamat siniset verhot.
  2. I

    Kysyttävää raskaustestin käytöstä

    Hei kaikille! Pikkukakkosesta täällä haaveilen ja ensimmäinen yrityskerta menossa. Mietinkin tuota raskaustestin käyttöä. Itse olen jo ehtinyt testaa useamman kerran, vaikka kiertopäivinä on menossa vasta viikko enemmän kuin edellisellä kierrolla, ja negaa on siis näyttänyt. Tuosta tuli...
  3. I

    Sama etunimi naisella ja miehellä

    Monta vastakkaista sukupuolta olevaa löytyy sinun etunimelläsi? http://192.49.222.187/Nimipalvelu/default.asp?L=1 Sama etunimi kuin minulla: 75.
  4. I

    Ilon vai itkun asia lapsellesi

    Ilon asia. Kun on ollut yhden yön mummolassa, on heti haluamassa sinne uudestaan.
  5. I

    Onko teillä flunssa kestänyt koskaan 5 viikkoa?

    Äskettäin saatiin antibioottikuurit sekä minä että tyttö, kun yskä oli kestänyt molemmilla 4 viikkoa - huh huh...
  6. I

    Onko normaalia, että hyvän ystävän kanssa voi suudella?

    Ei minusta jos jompikumpi varattu.
  7. I

    Kauppalasku/kk, henkilömäärä, lasten iät...

    Noin 550/kk ja sisältää ruoan sekä pesuaineet, wc-paperit, hygieniatarvikkeet ym. Meitä 2 aikuista ja lapset 8v ja 3v.
  8. I

    ostaako kukaan lapsille käytettyjä kenkiä?

    En osta mutta olen myynyt kirpputorilla tytön kenkiä.
  9. I

    G: Silmien väristä.

    Minä ja mies sinisilmäisiä mutta meidän tytöllä on ruskeanvihreät.
  10. I

    Missäs teidän miehet on?

    Toisen tietokoneen parissa
  11. I

    laitatteko näillä nollakeleillä jo taaperolle toppapuvun?

    Päiväksi lämpenee kuitenkin eli välikausipuku ja välipuku. Sitten kun lämpötila nollan tienoilla koko päivän, otetaan käyttöön toppapuku.
  12. I

    Ovesta ulos uuteen elämään

    Onko teille muille joskus tullut parisuhteen aikana mieleen, että voi kun voisi vain kävellä tuosta ovesta ulos eikä enää koskaan tulisi takaisin? Voisi aloittaa 'uuden elämän puhtaalta pohjalta'. Vai olenko minä jotenkin outo lintu, kun tuollaista ajattelen. Ei kai kukaan koskaan pysty mennyttä...
  13. I

    Apua!Apua!Apua!

    Maanantaina marssit pankkiin maksamaan. Mitä se muuten haittaa vaikka tänään vuokranmaksupäivä, sillä pankkikin ottaa vasta maanantaina tililtä ne laskut missä eräpäivä viikonloppuna...
  14. I

    Mies ei näköjään halua olla perheellinen työssään..

    Mites muuten sormuksen käyttö? Yleensä se on hyvä merkki huomata, kuka on varattu ja kuka ei. Tuli vaan mieleen...
  15. I

    Onko teillä koululaisilla viikkorahaa,paljonko?

    8-vuotias ja ei viikkorahaa
  16. I

    8-vuotiaan muisti

    Tokaluokkalainen poika ei muista lainkaan, että pikkusisko oli rattaissa mukana muutamaa poikkeusta lukuunottamatta joka päivä, kun poika vietiin eskariin ja haettiin sieltä pari vuotta sitten. Pitäisikö jo huolestua vai onko todellakin muisti vielä 8-vuotiaalla tuolla tasolla?
  17. I

    Jättäisittekö pariviikkoisen isälleen hoitoon

    Totta kai, mikä estäisi?
  18. I

    2v-mittoja

    Tyttö 84 cm ja 11,5 kg
  19. I

    Sotapeli on kiva peli

    Huolestuisitko jos 8-vuotiaan lempipeli on sotapeli, joka kait K12 tahi K15, ja kuulemma sen tähden kiva, kun siinä saa tapella? En tiedä miten suhtautua sukulaispojan kommenttiin...
  20. I

    G: anopin paras ja huonoin puoli

    Paras puoli: anoppi asuu naapuritalossa mutta käy meillä kahvilla vain lasten syntymäpäivillä, mutta apua jos tarvitsee sitä voi mennä kysymään vaikka kuinka tyhmässä asiassa. Huonoin puoli: lupaa lapsenlapsilleen asioita mitä ei sitten muista toteuttaa.

Yhteistyössä