Mies ei näköjään halua olla perheellinen työssään..

  • Viestiketjun aloittaja hitsiläinen
  • Ensimmäinen viesti
hitsiläinen
Olemme olleet 8v naimisissa, meillä on 4v lapsi, hänen työkaverit ei tiedä että on naimisissa ja kun tänään lapsi teki hienon maalauksen"isän työhuoneen seinällä" iskä totesi, että mitä jos laitetaan tähän kodin seinälle..

Mikä hemmetti siinä on, että perhettä pitää pimittää työpaikalla?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:
Jos hänen työpaikassa ei saa olla perheellinen tai jos katsotaan et ei anna täyttä työpanosta jos on perhe.
Ihan perus toimistotyö, naisiahan tuolla taitaa enemmän olla, joten tuttu juttu useammalle.
 
NO enempää en osaa kommentoida itse tapaukseen, mut ois kai se mies voinu lasta kiittää ja laittaa piirustuksen laukkuunsa? Ei kai sen lapsen tartte tietää jos mies ei laita piirustusta kunniapaikalle Picasson viereen
 
ap
Olen käärmeissäni! + mies jätti tänään työkännykän kotiin ja siihen tuli n. 10 puhelua ja kaikki naisilta.. ja on sanonut mulle, että lähimmät työkaverit on miehiä. Ja en ole mitenkään mustis mutta miksi mies käyttäytyy näin tyhmästi?
 
Alkaa
tuntua siltä, että miehelläsi on ollut ihan omat tarkoitusperänsä, kun on perheensä työkavereiltaan pimittänyt. Toivottavasti ei puuhaile mitään enempiä sun selkäsi takana. Anteeksi, että sanoin näin suoraan, mutta kyllä tuo tosi omituiselta kuulostaa. Ihan kuin ukkosi haluaisi viestittää olevansa vapailla markkinoilla.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Alkaa:
tuntua siltä, että miehelläsi on ollut ihan omat tarkoitusperänsä, kun on perheensä työkavereiltaan pimittänyt. Toivottavasti ei puuhaile mitään enempiä sun selkäsi takana. Anteeksi, että sanoin näin suoraan, mutta kyllä tuo tosi omituiselta kuulostaa. Ihan kuin ukkosi haluaisi viestittää olevansa vapailla markkinoilla.
Ja tämä ei ole edes eka kerta meidän suhteen aikana. Vaan on tullut näköjään tavaksi..
Eli siis taustalla on suhde työkaveriin, jolle viestitti olevansa sinkku. Tästä on puhuttu, mutta näköjään haluaa leikkiä "iloista poikamiestä" työpaikallaan..
Tekisi NIIN mieli tehdä jotain repäisevää!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Vaivaa asia ja paljon. Mulla ei ole vaan kanttia sanoa miehelle asiasta mitään : (
No ei tuo välttämättä mitään edes auttais sanoa. Helppohan se on kiistää, siis että syy olis sellainen kuin muut ovat tässä sanoneet. Pitäis olla jotain vahvempaa todistetta. Enkä siis syyllistä sinua, päinvastoin, todella kamala tilanne, tarkoitan vain että jos oikeasti on jotakin, niin varmasti on jo keksinyt hyvät verukkeetkin asioille.
 
ap
Joo, toi on totta, että tuskin puhuminen mitään auttaa, mutta yllätyshyökkäys lasten kanssa työpaikalle? tai jotain vähän hienovaraisempaa/käytännöllisempää koska mulla ei ole autoa..
 
Kyy
No oisit vaikka vastannu siihen työpuhelimeen kun puheluja tuli. Sanonut, että "miehesi unohti puhelimen valitettavasti kotiin, toivottavasti saat kiinni työpaikalta" tjs. Olisi soittajalle selvinnyt perheellisyys kertaheitolla ja varmasti ei olisi omaksi tiedokseen jättänyt.

Jos mies syyttäisi vastaamisesta, olisit sanonut, että jatkuva pirinä häiritsi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
No oisit vaikka vastannu siihen työpuhelimeen kun puheluja tuli. Sanonut, että "miehesi unohti puhelimen valitettavasti kotiin, toivottavasti saat kiinni työpaikalta" tjs. Olisi soittajalle selvinnyt perheellisyys kertaheitolla ja varmasti ei olisi omaksi tiedokseen jättänyt.

Jos mies syyttäisi vastaamisesta, olisit sanonut, että jatkuva pirinä häiritsi.
Näin minäkin tekisin. Tai sitten oikeasti kävelisin sinne työpaikalle ja moikkaisin ihmisiä, että "missä mieheni "HK":n työhuone olikaan?". Enkä ole minäkään mitään mustasukkaista tyyppiä, on vain aika outoa käytöstä mieheltäsi...
 
olisin kylla ihan sen vanhanaikaisen rehellisen keskustelun kannalla ja kysyisin, etta miksi ei halua kertoa teista toissa ja, etta sinusta se ei ole rehellista. mun yksi ex ei halunnut kertoa vanhemmille, etta asuimme yhdessa. kylla asia vaivasi minua niin paljon, etta juttu meinasi siihen kaatua. jos miehesi ei suostu kanssasi puhumaan asiasta niin sitten kylla pohtisin, etta haluatko olla hanen kanssaan vai et. mitkaan kostohyokkaykset toimistoon tuskin parantavat asiaa. tama vain mun mielipide.
 
sama vieras
Alkuperäinen kirjoittaja katrinainen:
olisin kylla ihan sen vanhanaikaisen rehellisen keskustelun kannalla ja kysyisin, etta miksi ei halua kertoa teista toissa ja, etta sinusta se ei ole rehellista. mun yksi ex ei halunnut kertoa vanhemmille, etta asuimme yhdessa. kylla asia vaivasi minua niin paljon, etta juttu meinasi siihen kaatua. jos miehesi ei suostu kanssasi puhumaan asiasta niin sitten kylla pohtisin, etta haluatko olla hanen kanssaan vai et. mitkaan kostohyokkaykset toimistoon tuskin parantavat asiaa. tama vain mun mielipide.
En puhunut kyllä mistään kostohyökkäyksestä. Ettekö te muut koskaan käväise toistenne työpaikalla? Meillä ainakin on esim. joskus lounastreffejä ja tapaamme jomman kumman työpaikalla. Mistään draamasta ei ollut tarkoitus olla kyse. Mutta on se kyllä aika outoa, että joku haluaa salata olevansa perheellinen.. Minulle tuo olisi takuulla kynnyskysymys.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Olen käärmeissäni! + mies jätti tänään työkännykän kotiin ja siihen tuli n. 10 puhelua ja kaikki naisilta.. ja on sanonut mulle, että lähimmät työkaverit on miehiä. Ja en ole mitenkään mustis mutta miksi mies käyttäytyy näin tyhmästi?
Käy ensi kerralla viemässä se puhelin töihin lapsen kanssa =)
 
lehmu
no jopas... seuraavan kerran vastailet kännykkään, lähdet ihan asioikseen näyttämään lapselle isin työpaikkaa jne... Koskapa puheet ei auta niin sitten käytännön toimiin :) Jos miehellä on puhtaat jauhot pussissa niin se kestää hermostumatta, jos taas älähtää vähänkin, niin siitä voi vetää aika pitkälle meneviä johtopäätöksiä.

Meistä jokainen päättää, mihin kaikkeen suostuu ja mihin ei. Jos mies haluaa olla sinkku, niin sinkkuutensa sitten saakoon, isyyttään ei silti pakoon pääse.
 

Yhteistyössä