Hakutulokset

  1. P

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.5)

    Kiitos tervetulotoivotuksista! Lentis, LA on 17.6.09. Ensi kesànà... tuntuu kaukaiselta! Ja toisaalta, mihin ne ekat melkein 3kk hupsahtikaan? Tuota painonnousuasiaa olen tàssà kovasti miettinyt, siis kun mulla ei mielestàni ole paino lainkaan noussut. En sità ole kyllà tottunut tarkkailemaan...
  2. P

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.5)

    Saanko liittyà seuraan? En muista kàvinkò haaveiluaikana jo "ilmoittautumassa" tànne, tai siis esittàmàssà toiveen pààstà pian.. Haaveilin tuolla kolmekymppisten pinossa, en tosin kauan ehtinyt, ja pari kertaa kirjoittelin alkuraskauden hermoilijoissa plussauksen jàlkeen. Sitten se aktiivinen...
  3. P

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Todella paljon onnea Kuumetta! Tosi ihana uutinen. Olen kàynyt aina lukemassa listaa ja nyt oikein erityisjànnànnyt sun puolesta. Ihanaa. Vauvaliimaa purkkikaupalla tààltàkin. :flower: :flower: :flower:
  4. P

    Pino alkuraskauden hermoilijoille

    Moi kaikki! Ilmoittauduin tànne joskus miljoona vuotta sitten hermoilemaan teidàn kanssa mutta tosi epàkohteliaasti en ole tainnut edes kiittàà tervetulotoivotuksista! Joten kiitos niistà nyt! En vaan jotenkin ole ehtinyt/jaksanut kirjoitella, làhinnà siksi ettà tòissà on vàhàn hankala...
  5. P

    Pino alkuraskauden hermoilijoille

    Saanen liittyä joukkoonne? Ehdin tuolla kuumeilijapuolella hetken vaan olla ja nyt on sunnuntaina testattu plussa, sitä ennen muutama haamu. Eli pikkuhiljaa (?!) olisi uskottava että jotain tavallisuudesta poikkeavaa on tapahtumassa. Olen siis melkein 30v. ensimmäisen odottaja. Yritystä ehti...
  6. P

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Onpas täällä ollut vilskettä sitten viime viestini. Olen kyllä käynyt viestejä lukemassa pikaseen mutta en ole saanut kirjoitetuksi itse. Kiitos kaikille haamuonnitteluista! Anteeksi jos laitan ensin oman navan. Testattiin plussa sunnuntaina. Joten täytyy kai vaan uskoa että jotain tuolla...
  7. P

    raskausoireketju(mahd.)

    :hug: Tiitukka! Kyllàhàn sinun tilanne kuulostaisi siltà ettà jotain olisi saattanut tapahtua. Positiivista mieltà nyt kuitenkin ja jospa tàssà kierrossa kaveri jàisi kyytiin! Onnea matkaan. Eilen testasin kaksi uutta haamua. Menkkoja ei này (nyt olis kp36/27-30), rinnat on selkeàsti...
  8. P

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Kiitos Heksu! :hug: myòs! Vieraat làhti tànààn pois ja oli ihana tulla tòistà kotiin kun ei ollut ketààn jonka kanssa tàytyisi kohteliaasti keskustella.. Ei ollut siis minulle kovin làheisià tàmànkertaiset vieraat joten oli vàhàn rankkaa vàlillà. Koitettiin vielà miehen kanssa parhaamme...
  9. P

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Kiitos hurjasti onnentoivotuksista Lentoemo ja Lumikeiju! Kyllà mielellààn haamuilen jo :) Ei kai se huonoa onnea tuo! Toivon tosiaan kovasti ettà se haamu nyt oli ja jos niin, niin ettà mukana pysyy kaveri... Aika hurjaa. En ole oikein kunnolla ehtinyt kai asiaa "tajuamaan" kun on ollut tàssà...
  10. P

    raskausoireketju(mahd.)

    Voi itku Tiitukka kuinka kàvi! Pahoitteluni tàdistà. Tààllà ei juuri olla hullua hurskaampia.. tein testin aamulla, mulla siihen tuli myòs tosi hailakka viiva, eli liekò haamu vaiko pelkkà viivanpaikka. Muutaman pàivàn kuluttua testaan uudelleen ja tulen sitten taas kertomaan vahvistuiko vai...
  11. P

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Harmi Tirlittan kuinka kàvi lààkkeen saannin suhteen. Eivàt siis apteekista ollenkaan osanneet sanoa milloin on saatavilla taas sità korvaavaa? Paljon energiaa sinulle ja miehellesi siihen piinaavaan odottamiseen. Toivon kovasti ettà asia selviàà pian. :hug: Mà tein sen elàmàni ensimmàisen...
  12. P

    raskausoireketju(mahd.)

    Tiitukka kysyit kiertopàivistàni; nyt olis kp 30 tai 32/27-30 (sen takia tuo tai kun en oikein tiedà mistà pàivàstà menkkojen alkamisen laskisin kun alkuun oli omituista tuhruvuotoa kaksi pàivàà). Menkkoja ei ole tànààn nàkynyt, rinnat edelleen aristaa ja vatsassa outo tunne, ei kuitenkaan...
  13. P

    raskausoireketju(mahd.)

    Lisààn vielà: - palelua tààllàkin ja iltaisin mittaillut n. 37 asteen làmpòjà mutta koskapa olin muutenkin flunssainen niin en niin uskalla niità ajatella r-oireiksi... mutta SAATTAISI siis olla =) - semmoinen ei-oire ettà ei kyllà yhtààn vàsytà, pàin vastoin melkein tavallista virkeàmpi...
  14. P

    raskausoireketju(mahd.)

    :kieh:
  15. P

    raskausoireketju(mahd.)

    Lisààn tissituntemuksiin semmoisen yksityiskohdan ettà nyt kun tàssà tunnustelin niin ne on kipeàt vain sivuilta, yleensà ennen menkkoja turvotuskipu on kokonaisvaltaisempaa
  16. P

    raskausoireketju(mahd.)

    Olen niin paljon lueskellut tàtà listaa ettà tàytyy nyt kirjoittaakin vihdoin! Kun kerran mahdollinen testaus on edessà sunnuntaina, ellei menkat sità ennen tule. - alavatsatuntemuksia ja kiristelyà melkeinpà sieltà oletetusta oviksesta làhtien - pissillà on tàytynyt kàydà usein mutta niin...
  17. P

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Olen samaa mieltà, kyllà toivoa saa ja pitàà. Luulen ettà pettymys ja suru tulee joka tapauksessa jos hoitokerta ei tuota tulosta, oli siihen sitten varautunut tai ei. Ei kai positiivisista ajatuksista/ tunteista haittaa ole? Ymmàrràn kyllà jos itseààn haluaa jollakin tavalla suojella, sità teen...
  18. P

    Pino hysteerisille ruuan tarkkailijoille -kaikkiruokaiset älköön vaivautuko

    Kiitos Kat, enpà ole tàhàn aiemmin tòrmànnyt. Lòysinkin jotain juttua toisesta pinosta.. Taidan unohtaa koko jutun. Tai sitten en.....
  19. P

    Pino hysteerisille ruuan tarkkailijoille -kaikkiruokaiset älköön vaivautuko

    Hei mikà tàmà mustapippurijuttu on? Apua! Sehàn on mun lempimauste ja joka paikkaan laitan... :(
  20. P

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Harmi Tirlittan ettà sun kotikunnassa ei maksusitoumusta hoitoihin myònnetà. Yllàtyin ettà moinen vaihtelee kuntien vàlillà. Pààasia tietysti ettà hoitoihin pààsette/menette joka tapauksessa mutta taloudellinen apu kai olisi aina tervetullutta. Lumikeijulle edelleen ovisenergiaa! :) Ja...

Yhteistyössä