Hakutulokset

1. C

Yksinkö odottamaan?

AnnaBelle laitoin sulle yksäriviestin...
  2. C

Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

osa taas on saanut nimenomaan lääkkeistä korvauksia.. ja mulle sanottiin että hoidoista, ei siis käynneistä!! ihmeelliset ovat kelan tiet ;)
  3. C

Hinnoista kun keskustellaan, niin mun eka käynti makso 189 euroa... Eli n. 40 min jutustelua ja 10 min meni ultraan. huh huh mikä tuntipalkka :) En maksanut paikan päällä vaan soittelin perään kun ei laskua näkynyt, mutta nyt sovittiin et käyn maksaa ton klinikalla ja sitten insemnaatio sitten...
  4. C

emma Eipä kyllä perustellut mitenkään! Se vähän jäikin vaivaamaan. Meillä meni aika jo siinä vaiheessa puolella tunnilla yli, joten kai toi oli sen sellainen "pakollinen" lausahdus jonka sanoo kaikille... tai en oikeestaan tiedä... :p Onneks noin muuten jäi hyvä fiilis. Kyselin, että...
  5. C

Jennuli Kiitos Sinulle älyttömästi kun jaksoit kerhon perustaa! Jos siis lähettäisit salasanaa, jotta hakemusta pääsen kirjailemaan B) Kävin muuten tänään psykolla ja hän suositteli kans tuota suljettua kerhoa. Oli kuulemma joskus tullut oikeasti ongelmia tämän nettikeskustelun ja oikean...
  6. C

Nimi -- ikä -- paikkakunta -- perhestatus -- hoitotilanne -- lisäinfoa hilistin -- 32v -- Espoo -- ei lapsia -- inssi luomukiertoon Virossa 08/2008 , josta plussa -- takana km 2007. Nillanilla -- 41v -- Espoo -- ei lapsia -- eka yritys 10/2008 Evenstar -- 34v -- Helsinki -- ei lapsia...
  7. C

Sunnuntaipäivää! Minä kannatan myös yhtä palstaa ja niin että uudet löytää sen kohtuu helposti. Eve25 ja Jennuli; Mahtuisinko teidän kyydissä Lahdesta Helsinkiin ja takaisin ensi viikon perjantaina? Mulla piti olla tentti hesassa perjantaipäivänä, mutta siirsin sen marraskuulle... Nyt siis...
  8. C

Pitkästä aikaa... Ensinnäkin onnea kaikille joita en ole vielä onnitellut kaikista hyvistä uutisista!!! Sitten palstoista, että elkää liian montaa palstaa luoko, ettei mee vallan sekaisin että minne pitää aina suunnata B) Onpa ihanaa että meidän tapaaminen lähenee! Juttelin pari päivää...
  9. C

moikka taasen! Kiitos tosiaan Rebecalle kun järkkäät! Ilmoittauduinkin jo YV:nä. Voe käsipäivää miten voinkaan yhtyä samaan tuskaan kuin Äidiksikö :/ Mulla on aivan sairaan kiire töissä, mutta ei tämä baby-projekti kyllä anna yhtään tilaa liialliselle työnteolle B) Luulin että...
  10. C

Tapaamisesta Ois mukava tosiaan höpöttää ihan kasvotusten! Pitää heti kirjailla omia liikkumisia, jos näistä kävisi muillekin joku? Ilmeisimmin viikonloppu ois parempi kuin viikolla... Olen tulossa Helsinkiin 3.10. ja suuntaan viikonlopuksi siskon luo Lahteen. Joten tuo kyseinen...
  11. C

moro kaikki! kristiina-68 Pähkäilen edelleen, ja varmaan pitkään tuota samaa kysymystä jonka esität... Tuttu vai anonyymi? Mulla on siis tiedossa tuttu luovuttaja ja hänen "suostumuksensa" tuli vähän vahingossa. Kun ensimmäistä kertaa kerroin siskolleni hedelmöityshoitomahdollisuudesta...
  12. C

Lueskelin nyt uudemman kerran topicia läpi ja huomasin hilistimen tekstin. Joopa joo, tuo jos on tosiaan noin, että allekirjoitetut paperit ei merkkaa mitään, niin silloin en kyllä riskiä uskalla ottaa. Onhan se nähty että miestenkin mieli muuttuu... B) Onpa mahtavaa kun on ihmisiä...
  13. C

Moi taas! jennuli -Tuota tuttavan käyttöä mietin tosi pitkään ja tietysti mietin edelleen. Siinä on hyvät puolensa, mutta se voi myös aiheuttaa paljon harmaita hiuksia tai muita murheita. Ehdottomasti haluaisin tehdä paperit jossa nuo huoltajuus yms. asiat kirjataan. Tämä kyseinen henkilö on...
  14. C

Täällä myös tervehtii teitä kaikkia "uusi" itsellinen nainen. Löysin tämän palstan noin viikko sitten ja joka ilta olen käynyt lukemassa tarinoitanne. Pitkään mietiskelin ja tutkin adoptiovaihtoehtoa, mutta aika mahdottomalta se tuntuu yksin toteuttaa. Oli aivan mahtava löytää tämä palsta...

Yhteistyössä