Hakutulokset

1. B

Jyväskylän odottajat ja äidit vol.3

Terkkuja Helsingistä! Anoppi laittoi juuri neidin ulos unille ja esikoinen lähti miehen kanssa katsastuttamaan autoa. Itse ajattelin suihkun kautta ruveta pakertamaan kandintyön kimpussa. Kesällä pitäs saada palautettua, jotta voin sitten vauvan kanssa alotta graduseminaarin syksyllä...
  2. B

Kävin äsken ekaa kertaa lasten kanssa yksin kaupungilla. Vauva oli kantoliinassa ja esikoinen rattaissa. Hyvin sujui, vaikka mua kovasti jännitti, kun bussilla piti mennä ym. Koitettiin esikoisen kanssa käydä kahvilassa mutta kantoliinasta kuului "mää" heti kun alas istuttiin, joten ei kun...
  3. B

Hei! Sain Looruksen viestistä inspiraation ilmoitella että meille(kin) syntyi 5.5 tyttö mitoin 3870g ja 51cm. Rv oli 41+1. Synnytyksen kesto oli 3.5h, josta tunti oltiin sairaalassa. olin tullessa 10cm auki joten ei kun ponnistamaan :) Mitään kivunlievitystä en tarvinnut, kaikki piuhat ja letkut...
  4. B

<3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

Heips! Vitsit mikä rauha maassa...mies, anoppi ja esikoinen lähti padasjoelta hakemaan meille keinutuolia, ovat varmaan kolme tuntia ainakin poissa. Neitokainen on syönyt ja valvonut koko aamun ja nyt nukkuu tuossa sohvalla. En saa kertakaikkiaan häntä laitettua sänkyyn tai kehtoon...
  5. B

Pikaisesti jos ehtisin naputella ennenku vauva ja esikko herää. Kiitos kaikille onnitteluista! Tosiaan eka suppari tuli maanantai-iltana klo 22.10, seuraavaa oottelin 30minuuttia ja tulin sen jälkeen koneelle roikkumaan. Aika nopeesti supparit kävi kovemmiksi mutta tosi harvakseltaan niitä...
  6. B

Here I am already..ei tarvinnu niitä suppareita kauaa odotella. Harvakseltaan noita tulee eikä oo pahoja mut nousin kuitenki sängystä pystyasentoon kattelemaan telkkaria ja vähän syömään. Eiköhän tää huomisen aikana synny. Ärsyttää kyllä tuo epämiellyttävä lapsiveden lorahtelu..nyt on vikat...
  7. B

Synnärillä käyty. Lapsivettähän se oli. Nyt ollaan kotona ja käyn nukkumaan ja oottelemaan suppareita. Aamulla pitää seiskaksi mennä takasin, alottavat kai sen tulehdusarvojen seurannan ja sit antibiootin jos siltä näyttää. Evät ainakaan käynnistyksellä mitenkään uhkailleet. Toivottavasti...
  8. B

Felicialle Onnea matkaan, toivottavasti olis tosi kyseessä!!
  9. B

Kiitos Sompio ja Suzyanne vastauksista. Soittelin synnärille ja mennään käymään näytillä kun saadaan esikoinen yöunille klo 20. Toivottavasti supparit kuitenkin alkais ennen sitä, niin sit vois lähteä oikeesti synnyttämään. Mä en haluis millään et luonnollisen synnytyksen kulkuun puututtas niin...
  10. B

miten lapsiveden tihkuminen todetaan?

ahaa, ok kiitoksia vain nopeista vastauksista. Ehkä siellä sitten voi pistäytyä jos ei niitä suppareita ala päivän mittaan kuulua.
  11. B

Eli miten se lapsivesitesti käytännössä synnärillä tehdään, kun eihän sitä voi ennakoida eikä hallita että koska sitä lorahtelee? Musta tuntuu että sitä tuli pöksyihin kun nousin päiväunilta, mut en viittis lähteä synnärille joku tikku kädessä vessaan odottelemaan että koskakohan tulis ja miten...
  12. B

miten lapsiveden tihkuminen todetaan?

Mietin vain, että kun eihän sitä lorahtelua oikein pysty itse hallitsemaan, niin miten se testiliuskahomma käytännössä synnärillä tehdään? Musta tuntuu että nyt tulis lorauksia lapsivettä, mutta en viittis synnärille lähtee odottelemaan testiliuska kädessä ettää millonkohan sitä tulee lisää...
  13. B

Vähän hatuttaa...ei oo suppareita näkyny eikä kuulunu sen la-su yön jälkeen. Verinen vuoto jatkuu tänään, sitäkin on nyt ollu sen vuorokauden, mutta ei mitään tapahdu. Että kun tympäsee. Ja terkkarikin soitteli tossa että joko oot synnyttänyt. Pitää huomenna mennä käymään kun proteiinit on...
  14. B

JonzOnnea Onnea! Mä taidan nyt sit olla ainut yliaikainen :) Lähdetään miehen kanssa vielä tohon metsään kävelemään josko niitä suppareita jostain ilmestys. Ja kaipa sitä seksiäkin on vielä pakko harrastaa ettei vaan tuntus siltä et on joku keino jääny käyttämättä ;) T.Beija 40+6
  15. B

Uneksijalle onnittelut pojasta! BVhyvänkokoinen vauva tosiaan on jo onneksi. Mun esikoinen painoi syntyessään 2480 ja kahden teholla vietetyn jälkeen on menny kaikki ihan normaalisti ja hyvin. Tsemppiä loppumetreille! (.)Verilimavuoto on jatkunut koko päivän. Mut ei supistele...
  16. B

heips! Kyllä taas k*rpä ottassa heräsin, ei supparin supparia yöllä. Ja esikko taas viideltä pystyssä. (miten mä en totu siihen, vaikka se on heränny viimeset 6kk klo 5). Nyt ysin aikana alko tulla veristä vuotoa, sellasta runsaampaa kun ennen (viikkoon ei ole tullut yhtään verta), joten otan...
  17. B

BV:lle paljon tsemppiä!!!Ihanaa kun joku saa vauvan syliin. JeAnkalle myös onnittelut! (.)Vitsit mikä yö. Alko supistella 00.43 kymmenen minuutin välein. Olin ihan fiiliksissä, ajattelin et olisko pitänyt nousta pystyyn, mutta en viittinyt kun molempien vanhemmat on vappukylässä niin kaikissa...
  18. B

Ellu-80 Puolikasilta laitetaan poitsu sänkyyn ja nukahtaa sadun ja laulun jälkeen noin klo 20. Päiväunet saattaa kyllä olla 1-2,5h, että en tiedä onko tossa vika kun aamut alkaa niin aikasin. Jotenkin siitä on vaan tullu sellanen kierre, että itsekin tarviin ne päikkärit ja rauhallisen hetken...
  19. B

Hyvää toukokuuta kaikille! Onpa kiva että Jonz on vielä läjässä, en ole ainut jonka laskettu aika tuli ja meni :) Esikoinen heräsi 5.20 niinkuin normaalisti, paitsi eilen kävi joku moka ja heräsi vasta 7.20. Se oli niin luksusta, että jotenki vaan otti tänä aamuna ihan hulluna hattuun kun...
  20. B

Hyvää vappua kaikille! Täällä ei edelleenkään mitään merkkejä synnytyksestä. Plääh.Ainoastaan kivuttomia harkkasupistuksia piisaa, oikeita en saa aikaiseksi millään. No, olin tossa pessyt ikkunat ja nyt mies ja appiukko pisti sirkkelin tohon ikkunoiden alle ja alkoivat pilkkomaan raksaromua...

Yhteistyössä