Hakutulokset

1. B

TOUKOKUUN TUHISIJAT huhtikuussa <3 <3 <3

No höh Elinamaria, mullahan oli esikoisesta kans niin, että neuvolassa sanoivat aina että on pääalaspäin, kunnes synnärillä sitten selvis kun vedet oli menny että onkin perätilassa..että otti pannuun epäammattitaito. Eikä kääntääkään voitu kun vedet oli jo menny. (En olis kyllä suostunutkaan)...
  2. B

ja sitten vielä omaa napaa.. Tai ei tänne siis mitään kuulu. Yö meni aika kivuissa, paljon jomotteli, mutta ei kumminkaan oikein kunnolla supistellut. Ylösnousun jälkeen ei taas mitään. Meillä on miehen kanssa mykkäkoulu menossa kun onnistuttiin kehittämään riita siitä miten esikoisen...
  3. B

Voi surkeus, toivottavasti olosi tuntuu jo paremmalta. Viestisi jotenkin pysäytti mut. Yritin jo eilen illalla kirjoittaa, mutta en päässyt kirjautumaan sisälle. Kuulostaa ensinnäkin siltä että sulla voi olla rintatulehdus, tyhjennä rintoja vaikka pumpulla ja voit koettaa kaalinlehtiä ja jonkun...
  4. B

Huoh kun on tylsää..esikoinen kipeenä, kuumetta 38 ja ei voida mihinkään lähteä eikä kukaan voi tulla kylään. Ja vauva ei vaan tajua yksiöstään lähteä liikkeelle :( Thereanille piti sanoa onnittelut vauvan kääntymisestä! On se varmasti paljon helpompaa, vaikka ei mullakaan vielä ole...
  5. B

Siksakkialla kuulostaakin tosi lupaavalta jo tuo tilanne. Taidatkin olla seuraava joka saa nyytin syliin :) Täällä ei taas mitään. Illalla vyöhyketerapian jälkeen jomotteli taas ja olin (taas) hyvinkin toiveikas mutta niin vaan aamulla herättiin omasta sängystä yhtenä kappaleena. Mulla...
  6. B

Eli laskettu aika olis sitten tänään. Sen kunniaksi oli neuvola. Protskut oli kakkosella ja verenpaine taasihan hiukan koholla, joten labraan iltapäivällä ja katellaan huomenna tilannetta. Tajuaispa vauva syntyä nyt ihan itse ettei ehtis mitään raskausmyrkytystä ja käynnistystä pukata. Eilen...
  7. B

Huomenna olis sitten laskettu aika. Torstaista asti ollaan kaikkemme tehty jotta synnytys käynnistys, mutta toistaseksi aika heikkoja merkkejä. Nyt kyllä tuli kahentoista maissa limatulppaa ja vessassa on saanut ravata ja muutama kipeä supistuskin on tullut, joten ehkä lähipäivinä pääsis...
  8. B

Jyväskylän odottajat ja äidit vol.2

En sitten olekaan onnistunut kirjoittelemaan, vaikka niin kovasti sitä suunnittelin :) Loppusuora häämöttää, laskettu aika on ensi maanantaina, mutta aletaan torstaina illalla vyöhyketerapeuttianopin kanssa käynnistelemään jos vaikka alkais supistukset. Viimeeksi tehosi tosi hyvin, vahvat...
  9. B

Hei! Mulla ainakin tehos esikoiseen vyöhyketerapia pisteet. Supistukset alkoivat tunni päästä kun hieronta oli lopetettu. Ja poika syntyi siitä 6h päästä. En ehi nyt tota sun linkkiä tutkia, mutta niitä pisteitä on korvassa, polvesssa ja jalkaterässä. Ja vasemmalta puolelta yleensä kun se...
  10. B

TOUKOKUUN TUHISIJAT helmikuussa <3 <3 <3

Hei! Voin kertoa oman pt kokemukseni, vaikka se nyt ei ihan normipt ollutkaan kun tapahtui rv 35+3. Mut jokatapauksessa perätilaa ei huomattu neuvolassa ja vedet vaan meni kun kalvot hajos. Mentiin sairaalaan ja siellä sitten perätila havaittiin. Painoarvio oli 2.2kg ja multa kuvattiin lantio...
  11. B

TOUKOKUUN TUHISIJAT helmikuussa <3 <3 <3

Siksakkia kiitos uudesta pinosta! Alkaa tässä jo ajankulu hirvittämään. Esikoisen syntymään on viitisen viikkoa aikaa, syntyi siis rv 35+3. Kukaan ei osaa sanoa miten nyt käy, ovat vaan todenneet että voi hyvin olla että toinen keskonen tulee. Mitään merkkejä ei ole, mutta ei ollut...
  12. B

Jyväskylän odottajat ja äidit vol.2

Olen silloin tällöin lueskellut pinoanne, mutta en ole saanut liityttyä mukaan. Nyt oli aika sydäntä lähellä tuo keskustelu sairaalan tasosta ja ajattelin liittyä kirjottelemaan :) Mut jospa esittäydyn ensin. Olen 25-vuotias kohta kahden lapsen äiti. Esikoispoika on 2-vuotias ja maha-asukki rv...
  13. B

Toukokuun Tuhisijat tammikuussa <3 <3 <3

Olettepa taas jutustelleet paljon:)Onnittelut kaikille ultrassa käyneille. Olipas Foxilla suloinen kuva tulokkaasta. Tuntuu, että oman vauvan kuvat siinä ruudulla oli ihan epäselviä tohon verrattuna. Kuviahan mekään ei saatu mukaan :( Synnytysasennosta Esikoisen kanssa tein sen "virheen" että...
  14. B

Tuli vaan mieleen, että soitapa ihmeessä sinne sairaalaan tai vähintäänkin neuvolaan, niin pääset tarkastuttamaan ettei jomotus ole lyhentänyt kohdunkaulaa tai avannut paikkoja. Musta toi kuulosti aika pelottavalta!Parempihan se on käydä "turhaan" näytillä kun että joku menee siten pieleen. Eikä...
  15. B

Uusi vuosi tuli ja iak arientää. Koitankin tässä kirjotella vähän tiuhempaa loppuraskauden(ainut uudenvuoden lupaus:) ). Kantamisesta on ollut paljon puhetta. Meillä ei paljon vaunuja käytettykään, kun poika keikku aina liinassa, niin sisällä kuin ulkonakin. Aluksi kannoin trikooliinassa ja...
  16. B

rakenneultra ja vauvan koko

Mä kävin maanantaina rakenneultrassa ja sillon oli rv20+0 (ekan ultran mukaan, menkoista rv 19+3). Lääkäri sano että on vähän pieni, vastasi rv 18+0, mutta ei kuulemma kannata huolestua kun rakenteet on ok. Ei se ollu edes mittoja kirjottanu korttiin, enkä tajunnut niitä kysyäkään. Muakin jäi...
  17. B

TOUKOKUUN TUHISIJAT joulukuussa <3 <3 <3

Heippa! Eipä taas ole aikoihin tullut kirjoiteltua.Sori. Tuntuu vaan, että aika menee esikoisen kanssa touhutessa ja mies tekee raksalla 12 tuntisia päiviä 7 päivää viikossa, niin ei jää oikein aikaa. Olin äsken rakenneultrassa. Rakenteet oli kunnossa, sukupuolta ern kysyny, eikä lääkäri...
  18. B

**Toukokuun 2009 Tuhisijat lokakuussa**

Enpä oo ehtiny kirjotella sitten alkuraskauden. Nyt piti kuitenkin tulla tsempittämään Nasua. Mulla oli ihan sama tilanne esikoisen kohdalla, että ekassa lääkärineuvolassa 10+2 lääkäri ei saanut sydänääniä kuulumaan ja sanoi myös kohdun olevan liian pieni viikkoihin nähden. Ei antanut paljonkaan...
  19. B

** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

Heippa!En ole oikein viitsinyt kirjoitella, kun oireita ei oikein ole ja kun niin epävarmaa muutenkin tämä alkuraskaus. Mutta tänään oli sitten eka nauvola ja ajattelin, että jos jotain raapustaisin. Suuret pahoittelut Prinsessarusinalle ja muille keskenmenon kokeneille :flower: Oli ihan...
  20. B

** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

Ehkäpä nähdään sairaalassa, mulla LA 2.5, ootko Jyväskylästä?Me asustellaan keskustan tienoilla, mutta kohta on muutto edessä omakotitaloon.

Yhteistyössä