Hakutulokset

  1. V

    Ubikinonia miehelle

    Hei! Me ollaan miehen kanssa molemmat syöneet viime joulukuusta asti ubikinonia, mutta myös muita antioksidantteja. Koska hoidot eivät ole tuoneet pikkukakkosta, niin päätettiin kokeilla antioksidanttihoitoa. Meidän syömistä valmisteista hedelmällisyyteen vaikuttavat ainakin sinkki. Ubikinoni...
  2. V

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Moro vaan tänne hiljaisuuden keskelle ;) Päivitän vähän omaa napaa: tänään oli siirto. 7 munasolusta kypsiä oli 6, joista 5 hedelmöittyi, joista 4 lähti jakautumaan ja lopulta kolme oli elinkelpoisia ja kaikki kuulemma hyvälaatuisia. Hävikki on aina hirmuinen, mutta ei kai se mitään, näillä...
  3. V

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Moikka! Hiljaista on ollut palstalla ja mäkin olen ollut saamaton kirjoittamaan. Nyt on onneksi taas alkanut tapahtumaan, sillä kierto alkoi 27.1. ja aloin piikittää Puregonia la 28.1. Kävin sit viime viikon ke ultrassa ja siellä olikin jo isohkoja kokoisia munasoluja 3 kpl ja muutama...
  4. V

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Moikka kaikki ja hyvää (=parempaa) uutta vuotta! Rosettalle onnitteluhalaus luomuplussasta! Tsemppejä kaikille kiertojen, alkuraskauksien ja hoitojen ym. epävarmuuksien keskelle. Mulla alkoi kierto pari päivää ennen vuodenvaihdetta ja hoitoja ei voinut aloittaa klinikan joulutaon...
  5. V

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Heippa kaikki tutut ja palstan uudet tulokkaat!! Palailen palstailemaan parin kuukauden hiljaiselon jälkeen. Me ollaan siis yritetty tätä pikkukakkosta viime helmikuusta lähtien, silloin tuoresiirto, keväällä pysähtyi pakkaslalkionsiirto alkioiden jatkoviljelyyn, ne kun eivät lähteneet...
  6. V

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Moikka kaikki! Tulin kuulumisia lukemaan. Tervetuloa uudet ja uusvanhat mukaan! Harmi, kun niin monella on mennyt syksyn aikana taas kerran toiveet vessanpöntöstä alas. Mutta kyllä me vaan ollaan sinnikkäitä ja vielä plussaillaan, eiks vaan. Mulla ei uutta auringon alla. Päätin pitää...
  7. V

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Täällä on piinailut piinailtu. Tänään alkoi vuoto, joten en hakenut raskaustestiä enkä aio mennä veritestiin. Vaikka kai sitä teoriassa olis mahd. olla raskaana vuodosta huolimatta, mutta kyllä on niin selvät menkkaoireet vuodonkin lisäksi, että toiveajattelulle ei ole sijaa. Yksi alkio on...
  8. V

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Onnea papunen kierron alkamisesta. Pääset taas tositoimiin... Tsemppiä vausti alkaneeseen kiertoon ja oviksen odotteluun. Mä täällä vaan piinailen. Mies on ollut reissussa ja ollaan juniorin kanssa eletty kotosalla kuin pellossa, enkä ole ehtinyt edes piinailla ja murehtia ;) Torstaina...
  9. V

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Voi kun ikävää Kirma. Tsemppiä sulle, toivotaan parempaa menestystä sitten tammikuun hoitoihin. Meidän alkiot (muistaakseni niitä oli viisi) kuolivat keväällä ennen passia. Mutta meillä olikin tarkoitus jatkoviljellä niitä sulatuksen jälkeen, eikä siitä sitten mitään tullut. Mulla oli pas...
  10. V

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Onnea Anskubansku!! Hienoa :) Mä bongasin oviksen maanantaina aamulla viideltä. Heräsin pissahätään ja päätin sitten samalla tehdä testin. Torstaina olis siirto, jos alkio/alkiot selviävät sulatuksesta. Jemmassa on kaksi alkiota, joista sulatetaan ensin toinen ja jos näyttää rupuselta, niin...
  11. V

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Onnea Minimaikki ja Anskubansku. Ja tsemppiä ultran odotteluun ja alkujännitykseen! Toivottavasti Ansku sai kirveen kaivosta ylös ja nyt taas positiivisella mielellä. Leppäkertulle rutistus! Harmi ettei tärpännyt. Mulla alko kierto viikko sitten ja torstaina olis sitten kp 12 jolloin...
  12. V

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Heippa! Ihan pikaisesti tulin moikkaamaan teitä, eli moi!! :wave: Mulla ollut kaikenlaista kiirettä, joten siksi en ole ennättänyt täällä käydä. Ja kiertokin meni ihan pipariksi. En saanut bongattua ovista, argh! Ja oli kuitenkin reilu viikko sitten sellaista juilintaa munasarjassa, mutta...
  13. V

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Kiitoksia myötäelämisestä myös kissa-asiassa ;) Kissa palasi kotiin viiden päivän (tai mun laskujen mukaan kuuden pv:n mutta meidän remonttimies oli mielestään nähnyt katin vielä päivää myöhemmin) poissaolon jälkeen. Tulla mourusi moikkaamaan mua ja poikaa pihaleikkeihin ja kerjäsi sitten...
  14. V

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Harmi Molli, että nollaultra siirtyy ensi kiertoon. Tsemppiä sulle! Mites vausti, jokos pääset siirtoon? Paljon onnea sulatukseen ja siirtoon. Peukut on pystyssä. Tervetuloa mukaan Vieno02! Teillä on ollut pitkä tie kuljettavanne. Mulla oli tänään lekuri. Olin siis silloin plussan...
  15. V

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Vautsi vau Sarina! Onnea ihan tosi tosi paljon. Ja tsemppiä sulle ja pikkuisille. Ihanaa :) Ja terve taas vanhat ja uudet yrittäjät, piinailijat ja odottelijat! Mukana ollaan tässäkin ketjussa. Pakkasessa tosiaan on kaksi jonkinmoista alkiota ja ne siirrettään sitten, kun klinikan...
  16. V

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään?

    Moikka kaikki! Harmi kun oli luettavana noita nega-, tuulimuna- ja km-uutisia lomaviikon jälkeen :| Jatkan itsekin samalla linjalla eli viikon ehdin leijua raskausunelmapilvessä, mutta viime ke alkoi vuoto, joka nyt onneksi jo hiukan on hellittänyt. Varhainen km siis. Loma Gardajärvellä...
  17. V

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään?

    Moro kaikki! Mun hcg oli 82 eli raskaana ja viitearvojen sisällä, vaikka toki arvo olis voinut olla korkeempikin. Alku-ultra 2.8. eli silloin olis viikkoja kasassa 9. Normaalisti tsekkaavat vko 7, mutta nyt ovat koko heinäkuun kiinni. Nyt vaan päiväkerrallaan odotellaan... Mietin aamulla...
  18. V

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään?

    Täällä pidetään sarinalle paljon peukkuja! Ja älä vielä menetä toivoa anskubansku, tsemppiä sulle! Mulla oli pissitestissä plussa. Ei mikään maailman vahvin viiva, mutta ihan selvä kuitenkin. Huomenna veritestiin ja sen tulos tulee sitten torstaina. Repiviä alavatsakipuja oli illalla ja sen...
  19. V

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään?

    Moro kaikki! Ihanan aktiivisia olette olleet. Mulla on riittänyt kiirettä keittiöremontin ja pihahommien kanssa, etten ole muuta kun illalla ennen nukkumaan menoa kerennyt pikaisesti koneelta lukemaan kuulumisia. Paljon onnea Sarinalle!! :flower: Mulla pp12. Luget ovat väsyttäneet...
  20. V

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään?

    Tsemppiä Anskubansku ja Toiveena piinailuun. Luotetaan siihen, että sulatuksesta selvinneet ainokaiset sitkeät sissit pysyvät kyydissä! Terveetuloa mukaan verve! Tänään siis pp2. Jossain välissä päivällä oli jotain nippailua mahassa, mutta muuten olo ja elo juurkin niin normaali, kun se...

Yhteistyössä