Hakutulokset

  1. An-Nikki

    Voi hemmetti mikä velho mä olen käyttämään huutista!

    NELJÄNNELLÄ yrittämällä sain vihdoin myynti-ilmoituksen aikaiseksi. |O Miten voi ihminen saada yksinkertaisesta asiasta niin hankalan? Joka välissä sain ilmoituspohjan kadotettua johonkin hevon kuuseen. Perhana. Piti vaan tuulettaa, kiitos ja anteeksi.
  2. An-Nikki

    Ex keksi näppärän keinon saada lapset viihtymään luonaan.

    Ilmoitti hankkineensa kaksi kania lapsille omalle asunnollensa. :D Muuten kiva idea, mutta IKINÄ ei ole minkään sortin eläimiä hoitanut, eikä ole ottanut yhtään selvää kyseisten otusten tarpeista. Kertoi iloisena, että häkissä asuvat ja heinää syövät. Joo.. Lisäksi on lähdössä ainakin parin...
  3. An-Nikki

    Piti sitten käydä käyrillä tänään.

    Mikä ihme siinä on, että kotona tuntikausia yrittää herätellä vauvaa ja edes tönimällä ei saa kunnollisia liikkeitä aikaiseksi, mutta annas olla kun menet sairaalaan käyrille ni johan alkaa tapahtua. Kätilö lohdutteli, että useimmiten he onnistuvat säikyttelemään hiljaisen vauvan liikkeelle...
  4. An-Nikki

    Näitä pk-juttuja lueskeltuani, yksi kysymys.

    Yleinen mielipide tällä palstalla tuntuisi olevan se, että jos äiti on kotona pienempien sisarusten kanssa, isompienkin tulisi olla kotona muiden kanssa. Ok, näin meilläkin on asia on järjestetty tähän asti. Nyt on kuitenkin tilanne se, että tuo reilu 3-vuotias olisi innoissaan ajatuksesta...
  5. An-Nikki

    Onko yksityisiä/kunnallisia perhepäivähoitajia jotka tarjoavat 3-vuoro tai yöhoitoa?

    Kiinnostaisi tietää olisiko tällainen mahdollista. Tässä kotona omia lapsia hoitaessa tulee miettineeksi josko joku tarvitsisi tällaista palvelua erityisesti Pk-seudulla... Olen miettinyt hiljaa mielessäni perhepäivähoitajana aloittamista ja tällainen juttu tuli vaan mieleen.
  6. An-Nikki

    palstan innoittamana

    Mä taas tänään ryhdistäydyin tota 1v10kk tyttöä opettamaan vaipoista pois. Tuloksena innosta kiljuva pieni ihminen juoksemassa päättömänä ympäri kämppää ja pissailemassa ties minne pikkuhousut mahan ympärillä, johon oli ne heti virittänyt kun silmä vältti. Perässä vähemmän innokas äiti-ihminen...
  7. An-Nikki

    paras ( lasten ) valokuvaaja Helsingissä?

    Pitäisi tirriäinen viedä 1-vuotis kuvaukseen. Olisiko täällä kokemuksia mihin kannattaisi mennä?
  8. An-Nikki

    Kakkuihmisiä? Kuinka iso sokerikakkutaikina uunipellille?

    Siinäpä se, eli kuinka monen munan taikina sopii uunipellille? Onko 5-6 jo liian iso? Pitäis tehdä huomiseksi iso kakku ja ajattelin tehdä pohjat kerrankin ajoissa. :p
  9. An-Nikki

    Kananmuna-allergian oireet?

    Olen antanut keitettyä kananmunaa vauvalle 3 kertaa. Ekalla kerralla meni ihan ok, mutta kahdella viimeisellä kerralla muksu oksensi muutama tunti ateriasta. Onko tämä nyt sitten allergiaa, vai vaan sitä, että ruoka sulaa huonosti tms... Anyone?
  10. An-Nikki

    Perhosia vatsassa

    Mies kyseli eilen illalla, että pitäiskö alkaa yrittämään pikkusisarusta meidän 10 kk ikäiselle pirpanalle :heart: Vitsit kun rupesi jännittämään, ensimmäinen kun tuli vähän yllärinä. Silloin jotenkin jäi välistä se plussaamisen toivominen ja odottaminen kun ei osannut edes vakavissan ajatella...
  11. An-Nikki

    Kakkuihmiset! Suklaatäytekakku mustaherukka-fyllingillä??

    Oletteko kokeilleet miten toimii? Pitäiskö tehdä herukoista jonkinlainen sose vai olisiko mustaherukkamousse namimpi? Entäs jos toisen välin täyttäisi vaikka kirsikalla? Hmmm... tää miettii täällä pää sauhuten :p
  12. An-Nikki

    Mä en vaihtaisi näitä hetkiä mistään hinnasta

    Kun vauva on kohta nukahtamassa syliin ja tutkii vielä ennen unia äidin kasvoja pienillä sormillaan ja hymisee omaa unilaulua siinä samalla. Aina välillä unohtuu katsomaan syvälle silmiin. :heart: :heart:
  13. An-Nikki

    Onko tää kuinka paha?

    Asutaan kerrostalossa, alle 80 neliöisessä kolmiossa ja puolen vuoden sähkölasku on n. 150?. Kuinka isoja sähkölaskuja muilla on? Mä sitten inhoan kun näitä isompia laskuja tipahtelee luukusta. |O
  14. An-Nikki

    Mun ei pitäis koskaan herkkunälkäisenä lukea tätä palstaa!

    Piti sitten yhden mokkapala-keskustelun seurauksena tehdä pellillinen iltapuhteeksi.. :kieh: Mitenköhän ton saa menemään kun pakkaseenkaan ei mahdu.. Pitää vissiin "ilahduttaa" naapureita. :whistle:
  15. An-Nikki

    Voi mun kissaparkaa...

    Olin vaihtamassa vauvalle vaippaa kun partsilta kuului kolahdus. Ajattelin että kissa on pudottanut kukkaruukun parvekkeen pöydältä, mutta kaikki näytti olevan kunnossa kun kävin siellä katsomassa. Kohta alakerran naapuri huhuilee, että oliks sulla siellä yläkerrassa kissaa, tänne tipahti...
  16. An-Nikki

    Kuinka paljon teidän 6-7kk syö kerralla?

    Tyttö repäsi ja söi lounaaksi reilut 2 pikkupurkkia porkkana-liha-riisiä. Ollaan harjoiteltu kiinteillä jo suunnilleen 1 kk ja tähän mennessä max. yks purkki on riittänyt kerta-annokseksi. Mä en ymmärrä mihin tuollainen määrä oikeen uppoaa pieneen ihmiseen :heart:
  17. An-Nikki

    Vauvan soseiden pakastamisesta

    Oletteko pakastaneet soseita pilttipurkeissa? Mietin vaan, että ei kai ne lasipurkit ala halkeilla pakastimessa?
  18. An-Nikki

    HelloShittykö se oli...

    Jäi vaivaamaan se kissan kohtalo.. Oli ollut jonkinsorttinen kohtaus?
  19. An-Nikki

    Bake and Party

    Kukaan tilannut tästä nettikaupasta? Haluttaisi ostaa kauppa tyhjäksi.. :p Olen ihan vasta hurahtanut kakkuilemiseen ja tekisi mieli kokeilla kaikkea uutta. Ovat näköjään avaamassa putiikkia Hertsikkaan.
  20. An-Nikki

    5kk ikäisen kiinteiden aloitusvauhti

    Kuinka nopeasti teillä on kiinteiden ruokien syöminen aloitettu? Tällä tarkoitan siis, että esim. ekana päivänä 1 kerran 1 teelusikallinen, kuinka paljon toisena päivänä? Annoin tänään tytölle ekan kerran maitoon soseutettua perunaa ja olis varmaan syönyt kuinka paljon vaan... Suu ammollaan...

Yhteistyössä