Hakutulokset

1. K

Voiko useamman pojan "tehnyt" mies saada tytön?

:D Kyllä varmaan voi "tehdä" sulle tytön...
  2. K

sokerimassasta..!

Teetkö itse massan vai ostat valmiin? Mä oon kerran käyttäny maalauspohjana, oli mun mielestä suht helppo käsitellä
  3. K

ILTAPALANNE?

No mulla on kaks, mut taidan juoda vain toisen. On mun uutta lempparia, mango-vihreä omena. Mitäs sulla on?
  4. K

ILTAPALANNE?

siideriä juon B)
  5. K

lapsien nukkumaan meno ajat

2,5v on vielä hereillä :ashamed: Menee yleensä viimeistään 22 nukkumaan, mut tänään nukkui 3 tunnin päiväunet :/ Ollaan kotihoidossa eli hoitoon ei tarvi (vielä) herätä
  6. K

mikä on punkka?

sänky tai amme
  7. K

Potkikaa mut ulos! Nyt heti!

~ S I I N Ä ~ Potku molemmille! :wave: :D
  8. K

G: Lempi salaattisi?

Mulla on tällä hetkellä: jääsalaatti + keltainen paprika + punasipuli + feta :p
  9. K

Taidan olla ainoa koko Suomessa, joka ei jaksa/halua maata auringossa?

Et ole ainoa. Munkin äidin iholla näkyy mitä aurinko (+ tupakki ja alko) on saanut aikaiseksi :x Valehtelematta äiti näyttää ainakin 15v. vanhemmalta mitä oikeesti on.
  10. K

Mitähän mä tekisin ton ukon kans?

:o Meillä taitaa olla sama mies! |O Paitsi että mä käyn useammin viihteellä
  11. K

AUUU NYT SATTUU!!!!

:hug: Onko yhtä kipeä kuin synnytys? Mies mursi keskisormensa ja väittää että se sattui enemmän kuin synnytys! :o :laugh:
  12. K

No siis juuuu....

:o
  13. K

Pulssi on ainakin 250!

No, joo kyllä muakin jo nyt vähän naurattaa, mut ei silloin. Teini nauroi ihan kippuras sohvalla mulle! :D Mä en ymmärrä miksi hiiret saa mun primitiiviset reagtiot esiin!? Mieskin mulle nauraa et huudollako sä yrität ne tappaa :ashamed:
  14. K

Pulssi on ainakin 250!

|O :x Kissa toi pannuhuoneesta äsken hiiren meidän olohuoneeseen! Siis ihan elävän vielä! |O Kyllä pääsi huuto ja munkin jalat sai liikuntaa kun päästi hiiren irti ja se tuli mua kohti! :kieh: :laugh: |O
  15. K

Miten niin pulla ei kuulu enää juhlapöydän tarjottaviin?

Meidän juhlissa pulla ei oo tehnyt kauppaa, tosin voi olla vika mun pullassa :snotty: Samoin kuivakakut jää syömättä. viitsi niitä sitten tehdä kun ei kelpaa
  16. K

Markka-aikaan annettiin 50mk (alle10e) rippilahjaksi. Nyt tuntuu ettei 10e kehtaa antaa,vaikka onhan se isoraha tuon ikäiselle.

no synttärilahjaksi 10? on mun mielestä hyvä. Mut rippilahjaksi tai valmistujaislahjaksi annan 20?-50?
  17. K

Sain taas suututettua miehen siskon!!! ei voi käsittää...

Tämä pisti mulla silmään -sinä olet laittanut- ja -heidän lapsilleen- Kai äitis ja siskos saa kans korkeintaan 10-20?:n lahjan?!
  18. K

rippijuhla tarjoilut mietittynä

Onko teille paljon tulossa vieraita? Meillä on kans rippijuhlat edessä, mut mä en tarjoa ruokaa :ashamed:

Yhteistyössä