Miten niin pulla ei kuulu enää juhlapöydän tarjottaviin?

:eek:

En mä sitä kaipaa ellei sitä ole, mutta mitä sitten vaikka oliskin?
Jos on pitko tai kranssia tai mitä hyvänsä pullaa, niin kyllä mä sitä ihan mielelläni lautaselleni otan. :p

Onneksi meidän rippijuhlat tms on vasta vuosien päästä.... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:
Meidän juhlissa pulla ei oo tehnyt kauppaa, tosin voi olla vika mun pullassa :snotty:
Samoin kuivakakut jää syömättä. viitsi niitä sitten tehdä kun ei kelpaa
Sama homma, en viitsi enää tehdä turhan takia! Ihan sama onko pullapitkoa vai kunnon korvapuusteja - niitä menee vaan yksi pala/pulla n. 20 hengen juhlissa, joten laskekaa siitä kannattaako... En ite halua puputtaa pullaa koko juhlien jälkeistä viikkoa :x

Kyllä pulla kuuluu juhlapöytään, mutta se ei tee kauppansa enää niin hyvin.. Riippuu tietysti mitä muuta pöydästä löytyy. Samoin kuivakakut, hyvä jos edes 1 siivu on hävinnyt. Meille esim. miehen kummitäti joskus leipoi ison kasan keksejä,pullia ja kuivakakkuja, ja ajateltiin niitä sitten laittaa ristiäis pöytään, kun ei niin valtavalla määrällä itse oltais mitään tehty, eikä kaikki pakkaseenkaan olisi mahtunut. Eipä ne tuntunut kelpaavan oikein kenellekkään :(

Vieras
Minä en pullaa kaipaa, joten meillä ei sitä tarjoillakkaan ja harvoin niitä näkee tuttujenkaan juhlissa. En ole tietoisesti edes asiaa ajatellut, en vain osta sitä enkä osaa leipoa HYVÄÄ pullaa (kaikkea muuta kyllä leivon). Lopetin pullan tarjoamisen reilu 10 vuotta sitten, kun ne jäivät pöytään melkein kaikki.

Oi ja kun ma taas taalla ulkomailla niin kaipaan valista kunnon suomalaista pullaa, pitkopullaa ilman rusinoita ja isoja korvapuusteja. :p . Pullaa osataan tehda vain Suomessa.
Suomalaiset ei vissiin osaa arvostaa pullaa, kun sita on aina saatavilla.

Yhteistyössä