Voiko useamman pojan "tehnyt" mies saada tytön?

No heti näin ensalkuun, että pilkettä silmäkulmaan nyt. ;)

Mä siis yhden miehen kanssa väänsin vitsiä ja tuli sitten puheeksi, että en mä voisi hänen kanssaan ruveta mihinkään, koska mä haluan likkoja ja hän tekee poikia. Todistuskappaleita miehellä on useampi. :whistle: Sanoi kyllä, että no kyllä sitä voisi yhden tytön tehdä. :LOL: :xmas:

vieras
Meillä 5 poikaa ja välissä 1 tyttö. Väliin mies sanookin että jokin erehdys sattunu. Ja kyllä saa monelta kuulla et onko postinkantaja ollu asialla.
Tiedän yhden perheen johon tuli seitsemän tytön jälkeen poika.

Onko nää kaikki pojat saman äidin kanssa? On olemassa teoria siitä, että myös munasolulla on osuutensa syntyvän lapsen sukupuolen valinnassa. Teoriassa siis saman naisen munasolut toistaiseksi tuntemattomista syistä suosivat tiettyjä ominaisuuksia omaavia siittiöitä :)

marjatta
No voihan toki:O). Mulla sama mies ollut iät, ajat ja meillä on 5 poikaa ja 1 tyttö..Tosin se tyttö tupsahti jo kolmantena, eli kahden poitsun jälkeen, ja sen jälkeen taas ollut vain poikameininkiä. Mutta tiedän tapauksia, joissa tullut kolmen/neljän pojan jälkeen typy, ja toki toisinkin päin..Älä siis suotta hylkää sopivaa isäehdokasta:O))))

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Onko nää kaikki pojat saman äidin kanssa? On olemassa teoria siitä, että myös munasolulla on osuutensa syntyvän lapsen sukupuolen valinnassa. Teoriassa siis saman naisen munasolut toistaiseksi tuntemattomista syistä suosivat tiettyjä ominaisuuksia omaavia siittiöitä :)
On saman äidin kanssa. =)

sarjakuvittaja
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Mun isä teki eka kolme poikaa ennen kuin mä pelastin tilanteen. :xmas: Ja sit mun jälkeen taas kolme poikaa.

Tiedän myös perheen, jossa seitsemän veljeksen jälkeen tuli tyttö.
Niin tämä satu on siis Lumikki ja seitsemän kääpiötä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Tää oli vähän se juttu mitä yritin tossa selittää. :D Tosin mä olen kuullut tämän silleen, että se on se naisen erite joka suosii jompia kumpia siittiöitä. Eli esim. poikasiittiöt pääsevät helpommin eteenpäin kyseisen naisen sisällä.

Yhteistyössä