Mun lapset ei enään mene

• Viestiketjun aloittaja vittuuntunu ex
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jaha, mitä kostat exälle lasten kautta? Sen, että löysi uuden, sua nuoremman ehkä?
no mulle nyt on ihan sama kenen kanssa se on..tosin se taitaa nytkin seurustella kolmen kanssa.
Senkö kostat vai miksi lapset ei isäänsä näkis?
no en,,kuten sanoin että mulle on ihan sama kenen kanssa se on.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
Juu mut ilmeisesti ovat olleet isällä? Miksi eivät enää mene? Onko jotaki sattunu siellä, vai mikä on?
siis tänne tulee kolme nälkästä hiennihkeetä riehuvaa riiviöö ja tätä kestää ainakin sen pari päivää,,mä en jaksa..
ei me päästy suihkuun kun.. ei me keretty syömään kun.. ei me päästy ulos kun.. en mä voinut olla korkkaamatta muutamaa.. mä oon niin väsynyt,onneks sain tuoda ne etuajassa..

samat virret joka kerta,,olkoot.

hemuli
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
Juu mut ilmeisesti ovat olleet isällä? Miksi eivät enää mene? Onko jotaki sattunu siellä, vai mikä on?
siis tänne tulee kolme nälkästä hiennihkeetä riehuvaa riiviöö ja tätä kestää ainakin sen pari päivää,,mä en jaksa..
ei me päästy suihkuun kun.. ei me keretty syömään kun.. ei me päästy ulos kun.. en mä voinut olla korkkaamatta muutamaa.. mä oon niin väsynyt,onneks sain tuoda ne etuajassa..

samat virret joka kerta,,olkoot.

Tutulta kuulostaa :/

clivia
Meillä sama juttu,tullaan kotiin miten sattuu,paskaisina,kiukkuisina,väsyneinä ja nälkäisinä.
Seuraavana viikkona keskiviikkoon asti yhtä tappelua kun ollaan yliväsyneitä.
Vaan mitään ei asialle voi.

Vieras
Siis sinä kieltäisit lasten ja isän tapaamiset vain siksi että itselläsi on muutama päivä sen jälkeen hankalaa? No onneksi sinä et siitä päätä. Isä voi hakea lapsensa tapaamiseen vaikka virkavallan kanssa jos sinä ne päätät kieltää. Vai kuvittelitko että oikeus evää isältä tapaamiset siksi että sinä olet vittuuntunut?

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Siis sinä kieltäisit lasten ja isän tapaamiset vain siksi että itselläsi on muutama päivä sen jälkeen hankalaa? No onneksi sinä et siitä päätä. Isä voi hakea lapsensa tapaamiseen vaikka virkavallan kanssa jos sinä ne päätät kieltää. Vai kuvittelitko että oikeus evää isältä tapaamiset siksi että sinä olet vittuuntunut?
voi,,tämä isukki tuskin mitään oikeusjuttuja alkaa vetämään.
lapsille tosin harmi kun ei isä jaksa mutta minkäs teet. lasten puheet ovat alkaneet muuttua tosi oudoiksi välillä ja lapset ovat sanoneet ettei isä halua heitä.

hemuli
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
No eikä voi jos niillä ei ole tapaamissopimusta. Eikä isällä ole tapaamisoikeutta vaan lapsilla on, ihan noin lainmukaan. Ja kyllä siinä lähdetään lapsen edusta, onko lapsen etu jos isä ei hoida heitä asianmukaisesti. Sehän on lastensuojelullinen asia.

Yhteistyössä