Hakutulokset

1. D

Mahtavat hiuset! sis. linkin

Aika liruiltahan nuo hiukset näyttää.
  2. D

Mikä sopiva rangaistus

Meillä olisi päässyt iltarimpsalle JOS olisi tullut kotiin ensin tekemään läksyt ja tuomaan repun jne. Olisin voinut vaikka kyytsätäkin! Mutta se, että ei tuu ja ei vastaa puhelimeen... grrrr... Olisin tosi huolissani!
  3. D

Jokohan olis aika käydä herättämässä koira aamulenkille...?

Hih =) Meilläkin on aamu-uninen koira, perheensä tavoille siis hyvin oppinut. Tänä aamuna tosin oli jo kahdeksan aikaan vinkumassa pihalle.
  4. D

Onko ekaluokkalaisenne paljon yksin kotona? Miten sujuu?

Meillä ekaluokkalaisen pitäisi tänään olla n. 1½ tuntia yksin kotona. Itse lähden töihin ja kahden aikoihin tulee isosisko koulusta. Ollaan harjoiteltu yksin olemista mutta vain pieniä aikoja. Lapsi on rauhallinen eikä sitä pelota olla yksin... .. äitiä vaan pelottaa. Onneksi tässä on...
  5. D

DEXTER

MITEN VOIT NUKAHTAA KESKEN PARHAAN SARJAN IKINÄ??! No ei vaiskaa :p Jakso loppui siihen kun Dexter moni kotiinsa "keilaamasta" (ei saanut muuten tapettua sitä jengityyppiä koska sen laittamat kelmut ja teipit ei pitäneet sitä körilästä paikoillaan ja se pääsi karkaamaan) ja Deb sanoi että...
  6. D

DEXTER

Paras heitto eilisessä jakossa oli se "she's just jealous because she didn't get to fuck the icetruck killer" tai jotenkin noin se meni =)
  7. D

DEXTER

Hitto, toi olisi aika osuva. Fiilikset ei joskus kaukana tuosta ole... :p
  8. D

Bigbrother

BB-asukit menee taloon tiistaina jolloin livenä katsovat näkevät ne. Varsinainen eka lähetys tulee keskiviikkona. Käsittääkseni asukkaat on valittu jo jokin aika sitten ja niitä on pidetty parisen viikkoa "karanteenissa". Korjatkoon joku jos olen väärässä.
  9. D

Kamala ongelma:)

Autan jos lupaat laittaa kuvan miehestäsi se body päällä tänne sitten isänpäivän jälkeen.
  10. D

Rimakauhua ja rakkautta MIHIN Rachel kuoli?????????????

En oo usein itkenyt niin paljoa kuin silloin kun näin tuon jakson ekaa kertaa :'(
  11. D

Mirena-kierukasta

Mulla on Mirena ollut reilut 3 vuotta nyt. Tänä kolmen vuoden aikana olen lihonnut n. 20kg, olen ollut haluton seksiin, mielialat on vaihdelleet ja ajoittain olen ollut todella :'( , minulla on ollut päänsärkyä jota en osaa selittää eikä lääkärikään löytänyt mitään vikaa.. Sitähän sen voi...
  12. D

Kamalan hiostavaa heti aamusta?

On ja tätä kestänyt koko kesän.. pyykitkään ei meinaa kuivua ollenkaan pihalla eikä sisällä. Pitää roudata pyykkiteline ilpon alle, että kuivaa.
  13. D

Menee hermot kaveriin...*sis.valitusta*

Älä anna periksi. Sitä varmaan vaan vituttaa kun ei itse ole niin vahva.. olisko sillä peräti ongelmaa tissuttelunsa kanssa? :/
  14. D

Mikä sopiva rangaistus

Eikö ole kuulunut mitään tästä.....
  15. D

G : Mitä sarjoja seuraat syksyn aikana?

Tv-addiktina laitoin tällaisen gallupin. Itse katson mm. Dexter (tottakai ;) ) BB Idols Täydelliset Naiset Salkkarit Emmerdale Rakkauden anatomia (mikäli on hyvä..) Paratiisihotelli Huippumalli haussa + satunnaisesti muitakin + dokkareita, uutisia, ajankohtaisohjelmia...
  16. D

Oletteko alkaneet jo käyttää vk-pukua lapsilla?

Fleecetakki ja farkut lapsella oli kun päiväkotiin vein. Tonnehan paistuu...
  17. D

Vähähiilariselle maanantaina 25.8

Olisko muita tulokkaita, voitaisiin vaihtaa kokemuksia täällä aina silloin tällöin. Ei mitään "pakko ilmoittautua kera painon ja ruokapäiväkirjan" - juttuja vaan ihan sellaista normaalia pölinää :p Mulla on kokemusta vähähiilariselta dieetiltä vuodelta 2007 keväältä jolloin pudotin painoa...
  18. D

salkkari fanit arvoituksia

Ulla siellä on, hoivaa Paulaa ja leipoo pulla ja lausuu runoja.
  19. D

Kertoisitko 5-vuotiaalle tämmösiä asioita?

Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin kertoo, että jos ei niitä vastauksia kysymyksiin saa kotoo, niin sitten kysytään kavereilta ;) Mun mielipide on edelleen se, että kotoo saa kysyä mitä vaan.
  20. D

Kertoisitko 5-vuotiaalle tämmösiä asioita?

No, onneksi olin jo aiemmin kertonut seksistä, tai siis rakastelusta tuolle tenavalle kun oli sitä joskus kysynyt. Kerroin sitten, että raiskaaminen on sitä kun toinen ei halua rakastella mutta toinen vaan väkisin sitä tekee. Lapsi kysyi että voiko joku tehdä lapselle niin. Vastasin että...

Yhteistyössä