Minä kun nyt olen tehnyt päätöksen että alkoholin tissuttelu saa loppua,ja kaveri kenen kanssa tätä koko kesä harrastettiin jatkaa edelleen...mikä siinä sitten on ettei voi ees käymään mennä ettei tuputeta kaljaa viiniä tms.??
Sitten saa kauheat ryöpyt päällensä että mitä sä nyt...kyllä naamasta näkee että tekee mieli...ollaan sitä nyt sitten niin raitista jne.Ja katsekkin on sellainen ylimielinen kaverilla olemusta myöten.
Todella outoa.enkö mä sitten kelvannutkaan muuta kun kaveriksi tissutteluun?
Kyllä se kahvia lopulta keittää mutta saan kyllä kuulla kuinka kalja olis parempaa
Mutta mä olen silti ylpee itestäni,kaksi viikkoo oon ollut jo juomatta pisaraakaan,seuraavan kerran otankin ens kuun 4pv kun lähetään miehen kanssa laivalle
Mutta siis mua häiritsee j ärsyttää kaverin käytös :/
Sitten saa kauheat ryöpyt päällensä että mitä sä nyt...kyllä naamasta näkee että tekee mieli...ollaan sitä nyt sitten niin raitista jne.Ja katsekkin on sellainen ylimielinen kaverilla olemusta myöten.
Todella outoa.enkö mä sitten kelvannutkaan muuta kun kaveriksi tissutteluun?
Kyllä se kahvia lopulta keittää mutta saan kyllä kuulla kuinka kalja olis parempaa
Mutta mä olen silti ylpee itestäni,kaksi viikkoo oon ollut jo juomatta pisaraakaan,seuraavan kerran otankin ens kuun 4pv kun lähetään miehen kanssa laivalle
Mutta siis mua häiritsee j ärsyttää kaverin käytös :/