Menee hermot kaveriin...*sis.valitusta*

Minä kun nyt olen tehnyt päätöksen että alkoholin tissuttelu saa loppua,ja kaveri kenen kanssa tätä koko kesä harrastettiin jatkaa edelleen...mikä siinä sitten on ettei voi ees käymään mennä ettei tuputeta kaljaa viiniä tms.??

Sitten saa kauheat ryöpyt päällensä että mitä sä nyt...kyllä naamasta näkee että tekee mieli...ollaan sitä nyt sitten niin raitista jne.Ja katsekkin on sellainen ylimielinen kaverilla olemusta myöten.

Todella outoa.enkö mä sitten kelvannutkaan muuta kun kaveriksi tissutteluun?

Kyllä se kahvia lopulta keittää mutta saan kyllä kuulla kuinka kalja olis parempaa :eek:

Mutta mä olen silti ylpee itestäni,kaksi viikkoo oon ollut jo juomatta pisaraakaan,seuraavan kerran otankin ens kuun 4pv kun lähetään miehen kanssa laivalle :D

Mutta siis mua häiritsee j ärsyttää kaverin käytös :/

outo
ootko ylpeekin itestäs kun peräti kaks viikkoa oot ollu juomatta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????

kyllä ihmiset on nykypäivänä tuon alkon perään, itse olen ollut jo 3 vuotta ottamattta PISARAAKAAN ja sillä voi jo kehuskella!

Alkuperäinen kirjoittaja outo:
ootko ylpeekin itestäs kun peräti kaks viikkoa oot ollu juomatta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????

kyllä ihmiset on nykypäivänä tuon alkon perään, itse olen ollut jo 3 vuotta ottamattta PISARAAKAAN ja sillä voi jo kehuskella!
no mutta jostain se alkottomuus on alettava.. päivä kerrallaan

vieras

Oliko sulla pahakin alko-ongelma silloin kolme vuotta sitten? Onnea raitistumisesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Dexter:
Älä anna periksi.

Sitä varmaan vaan vituttaa kun ei itse ole niin vahva.. olisko sillä peräti ongelmaa tissuttelunsa kanssa? :/
Mulla ainakin oli ongelma ja on tää kamukin sanonut että ois kiva lopettaa.Mutta sitten vetää tuollasen asenteen kun ite olen juomatta,eikä siinä auta sitten sanoa että lopeta säkin. :|

Kyllä se on hyvin jos on ongelmaa juomisen kanssa :/

outo
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Oliko sulla pahakin alko-ongelma silloin kolme vuotta sitten? Onnea raitistumisesta.
joo, kerran vuodessa joi n. 3 sidukkaa. oli, jopa tuokin on jo alkoholi ongelma.

Tumpula
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Kyllä se on hyvin jos on ongelmaa juomisen kanssa :/
Mä olen samaa mieltä. Hyvä saavutus, aiheesta olet ylpeä itsestäsi. =)
Kaverisi taitaa olla sekä harmissaan ryyppykaverin menetyksestä että kateellinen itsekuristasi. Tympeä juttu, luulisi että samassa liemessä oleva osaisi iloita toisen irti pääsemisestä.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Jos siltä tuntuu samanlaiselta, kun susta tuntui sillon kun tajusit, että liikaa menee? ota vaikka vähän hajurakoa kaveriin, josko se auttaisi,,?
Päätinkin eilisen piipahduksen jälkeen etten mene enään vähään aikaan,tulkoon meille käymään jos haluaa olla muutenkin tekemisissä

:(

minäkin

joo, kerran vuodessa joi n. 3 sidukkaa. oli, jopa tuokin on jo alkoholi ongelma.

No sitten se ei ole sulle ollu mikään ongelma olla juomattakaan. Joten jos toisella on juomisesta ongelma ja voi olla tekemättä sitä, niin se on hienoa!

Sama kun joku lopettanu tupakan polttamisen ja ollu polttamatta vaikka just kaks viikkoo, sit toinen nauraa ja sanoo et mikä tossa ku oon ite ollu jo kolkyt vuotta polttamatta. Niin ja tää jälimmäinen ei olis ikinä ollu tupakoija. Jos tällanen esimerkki selkiinnyttäs....

Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Mun sisko se tuumas, että ollaanpas sitä nyt niin emoa kun raskaana ja ei ota viinaa :LOL:
Tälle lehmälle kun se maistu hyvin jopa raskaana ollessa |O
Juu mun äiti kanssa veti kossua vaan kun odotti mun pikkusiskoa ( meillä on 14 v ikäeroa) väittää ettei juonut mun aikana...helppo väittää kun ei ole ketään todistamassa mulle sitä.

vieras

Sun varmaan kannattais jo vähän ottaakin. Joisit ittes mukavaks?

Jos oikein ruvetaan kehuskeleen, niin itelle ei ole maistunut ehkä 10vuoteen.. Mutta enpä rupea sitä mainosteleen kellekkään, varsinkin jos joku myöntää avoimesti, että ongelmaa on alkon kans. Itsellä ei vaan maistu alkoholi, haisee pahalle, että siinä jo tulee töppi :D. Ukko jos juo saunakaljaa ja tulee yöks viereen, niin mulla on darra aamulla :O .

vieras

Sun varmaan kannattais jo vähän ottaakin. Joisit ittes mukavaks?
Reps ja kops :) :) :)

tinni
lauantaina tulee mullakin kaks viikkoo kun alkoa maistelin (omat syndet/tuparit/hää kemut silloin vietettiin kévereiden kanssa.

älä välitä tuosta tuputtaminsesta. onko kamullesi liian "kovasti sanottu jos sanot hieman tiukempaan sävyyn että voisitko lopettaa tutputtamisen se on todella ärsyttävää kun aikuinen ihminen ei usko toisen aikuisen sanomisia.

Vieras
Kuin paljon ja kuin usein tissuttelit? mulla kans sama ongelma et tulee tissuteltua, melkeinpä joka päivä pullo tai pari kaljaa ja sit viikonloppuna tietenkin enemmän. eilenkin vetäsin kännit vielä en oo "uskaltanu" kattoo kuin monta meni. ja aina aamulla päätän että ei tänään, mutta illalla janottaa kuitenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Kuin paljon ja kuin usein tissuttelit? mulla kans sama ongelma et tulee tissuteltua, melkeinpä joka päivä pullo tai pari kaljaa ja sit viikonloppuna tietenkin enemmän. eilenkin vetäsin kännit vielä en oo "uskaltanu" kattoo kuin monta meni. ja aina aamulla päätän että ei tänään, mutta illalla janottaa kuitenkin.
No just tuollain että muutamia meni illassa ja sitten yleensä vkl meni lauantaina kännin puolelle :ashamed:

Mulle se oli liikaa....ja sitten esim.viime vkl oli ihan tuskanen olo kun en ottanut mitään,teki mieli baariin yms.

Typerää se oli,koita säkin rajoittaa ettei lähe hanskasta!

Alkuperäinen kirjoittaja tinni:
lauantaina tulee mullakin kaks viikkoo kun alkoa maistelin (omat syndet/tuparit/hää kemut silloin vietettiin kévereiden kanssa.

älä välitä tuosta tuputtaminsesta. onko kamullesi liian "kovasti sanottu jos sanot hieman tiukempaan sävyyn että voisitko lopettaa tutputtamisen se on todella ärsyttävää kun aikuinen ihminen ei usko toisen aikuisen sanomisia.
Tarttis kai sanoa kunnolla...mutta kun ei me olla koskaan sanottu noita tosissaan,olen muuten varmaan ite heittänyt tän asian taas ihan liian vitsinä niin meinaavat että en oo tosissani..täytyykin sanoa että uskokaa jo ,minä en halua juoda nyt mitään :kieh:

Yhteistyössä