Jokohan olis aika käydä herättämässä koira aamulenkille...?

Siellä se rontti nukkuu meijän sängyssä! Kävin yheksän aikaa ajamas jalkopäähän, ku oli vauvan paikalla. Nyt se on sitte kiukuspäissään "pedannu" yhen mun tyynyn sinne jalkopäähän ja nukkuu sellällään, pää tyynyllä! :LOL: Hitto ku akku on loppu kamerasta!

Vähän on aamu-uninen rekku. :whistle:

Ja kohta joku huutaa mulle, et on eläinrääkkäystä, ku en aamukuudelta oo väkisin repiny sitä pihalle. :snotty:

Meidän toi vanhempi on samanlainen, ja alkaa vauvakin näyttämään koiran merkkejä... Mä kyll revin ne nykyään pissalle ennen kun vien tytön eskariin, koska muuten tolla pikkusella tulee kuitenkin jo kakkahätä ja ne hädät on sitten sisällä. Mutta ennen tota vauvaa toi vanhempi koira nukku ihan heittämällä puoleen päivään, ja jos häädin sen sängystä vaikka petauksen vuoksi se vaihto mielenosotuksellisesti tytön sänkyyn, mylläs peiton kasaan ja jäi sinne. :D

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Meidän toi vanhempi on samanlainen, ja alkaa vauvakin näyttämään koiran merkkejä... Mä kyll revin ne nykyään pissalle ennen kun vien tytön eskariin, koska muuten tolla pikkusella tulee kuitenkin jo kakkahätä ja ne hädät on sitten sisällä. Mutta ennen tota vauvaa toi vanhempi koira nukku ihan heittämällä puoleen päivään, ja jos häädin sen sängystä vaikka petauksen vuoksi se vaihto mielenosotuksellisesti tytön sänkyyn, mylläs peiton kasaan ja jäi sinne. :D
millasia ja minkä ikäsiä koiria teillä on? =)

Meillä on koirat kummasti oppinu, että viikolla ollaan skarppina kuudelta lenkillä, mutta viikonloppuna saa sit ukkua pidempään. Viikolla ne istua napottaa sängyn vieressä, että joko lähdetään, mutta la ja su ne vetelee sikiunta tuonne 9 asti :whistle: Kummallisia otuksia. Ja auta armias, jos ollaan jonnekin viikonloppuaamuna lähdössä (kaupunkiin ostoksille esim. ) niin molempia koiria saa kiskoa lenkillä perässä, kun "vähän" nukuttais muka vielä :xmas:
Tuosta koiran omatoimisesta "sängyn petaamisesta"...
Meillä on cockeri saanu aina nukkua sängyssä, siihen asti kunnes keväällä saatiin uusi sänky, nyt ei saa enää. No, kuitenkin, aikasemman sängyn aikaan, niin jos meillä oli ihan normaalit puuvilla lakanat sängyssä, ja sänky petattuna, niin cockeri nukku kiltisti päiväpeiton päällä. Mutta jos meillä olikin satiinilakanat, ja vaikka kuinka sänky pedattiin, niin cockeri kisko päivpeiton pois, hiisasi lakanat ja tyynyt kasaan, ja muokkasi itselleen satiinilakanoiden päälle poteron, missä nukku ah, niin onnellisena |O

Meillä kävi juuri toteamassa että kauheeta kuraa tarjotaan, päästin pihalle niin makas 5 min. terassilla ja painu takasin nukkumaan :headwall: että semmonen rekku täällä! Hieman valeraskaus puskee päälle!

Alkuperäinen kirjoittaja koiramamma:
Meillä kävi juuri toteamassa että kauheeta kuraa tarjotaan, päästin pihalle niin makas 5 min. terassilla ja painu takasin nukkumaan :headwall: että semmonen rekku täällä! Hieman valeraskaus puskee päälle!
:wave: Mooi!
Miten sä oot jaksanu? Kuvista päätellen kiitettävän kokoisesti... =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
millasia ja minkä ikäsiä koiria teillä on? =)

2v cavalier ja 5kk bullmastiffi.

hei meillä kans koira on aina viimeisenä alakerrassa...Siis varsinainen unikeko. Heräilee tuossa kymmenen jälkeen yleensä. Ja voi taivas jos kaikilla aamulla lähtö ja koiruus pitää herättää ennen kasia, kyllä on neiti niin nyreissään, äkkiä hätä ja takaisin mielenosoituksellisesti yläkertaan....

Yhteistyössä