Hakutulokset

  1. L

    Inseminaatio

    Puhuin torstaina erittäin töykeän lääkärin kanssa puhelimessa halustani siirtyä IVF-hoitoihin ja haluavat ihan väkisin tehdä vielä yhden inssin pistoksilla ennen IVF:ää :| No, pakko asennoitua siihen positiivisesti. Tällä kertaa laitetaan myös ihan huvin ja urheilun vuoksi...
  2. L

    Inseminaatio

    Tao74 Minulle on ainakin aina sanottu ettei inssiä missään tapauksessa tehdä + yhdyntäkielto jos on enemmän kuin 2 isoa follikkelia!! Toivotaan, että muut kutistuvat/jäävät kasvamatta lisää kun annostasi vähennettiin. Pahoittelut Veena, soleil76, anna1979 :hug: ja jaksamista uuteen...
  3. L

    Inseminaatio

    Mulla alkoi eilen vuoto :'( Ihmeellisen aikaisin kyllä kun kierto on normaalisti 28-30 päivää ja nyt siis alkoi 25. Masentaa.
  4. L

    Inseminaatio

    soleil Ollaan aikamoiset samikset: Minä olin myös inssissä viime keskiviikkona, maanantaina ultrassa ja foillikkelin koko oli myös 21 milliä. Mulle oli myös kolmas inssi ja lääkäri sanoi, että ajoitus meni vihdoin tällä kertaa nappiin. (Edellinen meni täysin pilalle viikonlopun takia, rakkulan...
  5. L

    35+ Lapsettomat

    Täällä ilmoittautuu myös yksi lähes 35vee (täytän loppuvuodesta), mies on samanikäinen. Ehkäisy on jätetty kokonaan pois 3 vuotta sitten ja tosissaan alettiin ovis-tikkujen kanssa yrittämään ehkä noin 2 vuotta sitten. Itsellä parikymppisenä diagnisoitiin lievä endometrioosi joka leikattiin...
  6. L

    Kiinnittyminen

    Minkälaisia oireita voi odottaa munasolun kiinnittyessä? Kipua, millaista ja milloin? Vuotoa? Jotain muita tuntemuksia?
  7. L

    inssi + alkoholi

    Kysyin keskiviikkona asiaa lääkäriltä inssissä ollessani (Naistenklinikalla), kun itselläni olisi myös viikonloppuna iltameno. Lääkäri sanoi, ettei ole mitään tieteellista näyttöä muutaman viinilasillisen tms. vaikutuksesta raskaaksi tulemiseen. Eli sanoi ihan suoraan, että uskallat ottaa...
  8. L

    Onko ollut vuotoa inssin jälkeen?

    Mulla oli sama juttu ensimmäisen inssin jälkeen. Johtui siitä, että kohdunkaula tekee mutkan ja sitä jouduttiin sitten suoristamaan jollakin pihdeillä jotka osuivat suoneen ja verta tuli aika paljon, myös seuraava päivänä oli pientä tiputtelua ja alavatsa kipeä. Mainitsin asiasta seuraavan...
  9. L

    Pömppömahaiset plussaajat!!

    kp14/28-30
  10. L

    Pömppömahaiset plussaajat!!

    Laitatko Kamilla vähän selvennystä tuohon listan merkintöihin, että osaan laittaa ne oikein.
  11. L

    Inseminaatio

    Veena Ollaan näköjään ajallisesti samassa veneessä. Mulle tehtiin siis inssi eilen. -Kaksi viikkoa tunteiden vuoristorataa tiedossa- Tuohon aikaisempaan kysymykseesi: me ollaan myös selittämättömiä. Ja meillä aloitettiin sen takia suoraan clomeilla joita söin 4 kk (olisivat halunneet vain...
  12. L

    Pömppömahaiset plussaajat!!

    Laitoinkin jo esittelyn tuonne inssi-osioon, mutta sama uusiksi: Täällä uusi pömpönmetsästäjä lapsettomuuden kurimuksessa. Lasta ollaan yritetty lähes 3 vuotta ja diagnoosina selittämätön lapsettomuus. Itsellä nuorempana kyllä todettu lievä endometrioosi joka leikattiin laporoskopialla vuosia...
  13. L

    Odotuksen Odottajat!

    Kysyin eilen asiaa lääkäriltä inssissä ollessani, kun itselläni olisi myös viikonloppuna iltameno. Lääkäri sanoi, ettei ole mitään tieteellista näyttöä muutaman viinilasillisen tms. vaikutuksesta munasolun kiinnittymiseen. Eli sanoi ihan suoraan, että uskallat ottaa. Itse olen ollut myös...
  14. L

    Inseminaatio

    Täällä taas uusi vauvakuumeilija lapsettomuuden kurimuksessa. Lasta ollaan yritetty lähes 3 vuotta ja diagnoosina selittämätön lapsettomuus. Itsellä nuorempana kyllä todettu lievä endometrioosi joka leikattiin laporoskopialla vuosia sitten. Varjoaineella tutkittu munajohtimien olevan auki tällä...

Yhteistyössä